فال روزانه

فال روز سه شنبه 23 آذر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 23 آذر 1395

– فال روزانه در روز 23 آذر 1395 برای متولدین فروردین ماه

 امروز کارهای بی‌معنی شما برای خودتان هم مایه تعجب شده است، برای اینکه دیگران به شما اعتماد دارند و می‌خواهند بهتان تکیه کنند. به جای تفسیر کردن موقعیت‌های جدید بر اساس اولویت‌های خود، شما به اندازه کافی عاقل هستید که نگرشها و ایده‌های خود را از واقعیت جدا کنید. اما دلیل این کارتان فقط این است که شما ظاهر را می‌بینید و بر اساس آن عمل می‌کنید و همین موضوع بهتان اجازه نمی‌دهد که برنامه های افراد دیگر را هم در نظر بگیرید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 23 آذر 1395

– فال روزانه در روز 23 آذر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

با اینکه امروز نسبت به زندگی خوش بین هستید، اما می‌توانید احساس کنید که اتفاقاتی دارد می‌افتد که نگرانی و اضطراب برای شما ایجاد می‌کنند. اما به این معنی نیست که شما از تغییر می‌ترسید و مخالف آن هستید؛ فقط به این خاطر است که دلواپس این هستید که مبادا طرح‌ها و برنامه‌هایی که برای خودتان دارید خراب شوند. انرژی تان را صرف این نکنید که با تلاش و کوشش بسیار بخواهید روال زندگی را به همان شیوه قدیمی برگردانید. به جای جنگیدن با تغییر و دگرگونی، با آغوش باز به استقبال‌شان بروید. منتظر چه هستید؟ از همین حالا شروع کنید!

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 23 آذر 1395

– فال روزانه در روز 23 آذر 1395 برای متولدین خرداد ماه

 شما می‌توانید بازگشت ماه به نشانه تان را حس کنید، چراکه احساسات‌تان شدیدتر و نوسان‌های رفتاری تان نسبت به قبل بیشتر شده است. اما وقتی که پلوتو در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات با خورشید تعامل برقرار می‌کند، قدرت و توانایی‌هایتان نیز بیشتر می‌شود. پس شانس خود را امتحان کرده و قبل از اینکه فرصت‌هایتان را از دست بدهید، افکار و ایده‌های خود را ابراز کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 23 آذر 1395

– فال روزانه در روز 23 آذر 1395 برای متولدین تیر ماه

امروز دیگران به شما توانایی و نیرویی می‌دهند؛ بدون اینکه حتی خودشان بفهمند چه کمکی به شما کرده اند! البته این موضوع به این معنی نیست که آنها کار خاصی می‌کنند، فقط این را بدانید که وقتی که نیاز به کمک داشتید می‌توانید به آنها تکیه کنید، به خاطر اینکه کاملا مشخص است که دوستان تان در موقع لزوم حتما یاری تان خواهند کرد. خوشبختانه، احتمالا شما امروز نیازی به کمک آنها پیدا نخواهید کرد،‌ به خاطر اینکه تا زمانیکه رفتار خوب مثبتی در رابطه با کارهایی که انجام می‌دهید داشته باشید تلاش‌هایتان نتیجه خواهد داد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 23 آذر 1395

– فال روزانه در روز 23 آذر 1395 برای متولدین مرداد ماه

درحالیکه شما سعی می‌کنید توجهتان را روی چیزهایی که برایتان از همه چیز مهم ترند متمرکز کنید، با ضد و نقیض‌هایی روبرو می‌شوید. اتفاقات زیادی رخ می‌دهند که شما را از مسیر اصلی تان دور می‌کنند. قسمتی از مشکل شما مربوط به این می‌شود که شما نسبت به زمانی که در اختیار دارید می‌خواهید کارهای بیشتری انجام بدهید. سعی نکنید که که همه مردم را راضی کنید! کمتر کار کنید، اما کارتان را خوب انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 23 آذر 1395

– فال روزانه در روز 23 آذر 1395 برای متولدین شهریور ماه

شما از خوشحالی روی پای خود بند نیستید و می‌خواهید کارهای عجیب و غریب انجام دهید. اما این اصلا اهمیتی ندارد!! شما با کارهای ناتمام زیادی روبرو شده اید و قادر نیستید از آنها فرار کنید. کاری نکنید که ناامیدی بهتان غلبه کند. این را هم بدانید که از کوره در رفتن نه دیگران را خوشحال تر می‌سازد و نه خودتان را!

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 23 آذر 1395

– فال روزانه در روز 23 آذر 1395 برای متولدین مهر ماه

 حتی اگر از احساساتت مطمئن نیستی، الان که ماه به برج سنبله بازگشته است بهتره که بهشان اعتماد کنی. حتی اگر با مشکلات جدی روبررو هستی، امروز شاید وقفه‌ای در آنها به وجود آید. شما در مورد چگونگی لذت بردن بیشتر از زندیگتان نظریات جالبی داری. آنچه که دیگران از شما به عنوان خوشبختی می‌بینند کاملاً نتیجه این است که شما به خوبی مسائل را می‌فهمی.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 23 آذر 1395

– فال روزانه در روز 23 آذر 1395 برای متولدین آبان ماه

 توانایی‌های شما نسبت به آن چیزی که دیگران فکر می‌کنند بیشتر است. شما وقتی در سخت‌ترین مراحل زندگی خود بودید این توانایی را داشتید که فکر خود را بر روی موضوع یا شخص خاصی متمرکز کنید. حالا هم شما دارید سعی می‌کنید که راه درست خود را پیدا کنید. اما تا موقعی که کاملاً مطمئن نشده‌اید که این راه درست است هیچ تصمیمی نگیرید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 23 آذر 1395

– فال روزانه در روز 23 آذر 1395 برای متولدین آذر ماه

امروز شما بر سر دو راهی قرار می‌گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی‌ برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 23 آذر 1395

– فال روزانه در روز 23 آذر 1395 برای متولدین دی ماه

در حالی که اهداف بلند مدت شما برایتان مهمتر و پررنگ تر می‌شوند، شما لازم می‌دانید دقیقاً بفهمید که دنبال چه چیزی هستید. حتی اگر شما کاملاً به دنبال ایده های خود نرفته اید، ولی هم اکنون صحبت کردن در مورد امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد امری لذت بخش است. از روبرو شدن با خواسته ها و توقعات دیگران هراس نداشته باشید، فقط به خودتان امکان این را بدهید که در مورد تخیلات خود صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 23 آذر 1395

– فال روزانه در روز 23 آذر 1395 برای متولدین بهمن ماه

اگردوستانتان شما را از خودشان ناامید کرده‌اند و هیچ کاری نمی‌کنند، وقتش رسیده که شما نقش خودتان را به درستی اجرا کنید. اما اگر به خاطر احساس ضعف و بی‌کفایتی دیدی منفی پیدا کرده باشید، برای اجتناب کردن از تفریح و لذت خیلی دیر شده است. به جای اینکه از روی ناآگاهی شکستهای خودتان را به گردن دیگران بیندازید، بدون اینکه خجالت بکشید در مورد آنها صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 23 آذر 1395

– فال روزانه در روز 23 آذر 1395 برای متولدین اسفند ماه

 هدف بزرگ شما به نظر می‌رسد که واقعاً برای شما خوب باشد، اما اکنون شما مجبورید که به وعده‌هایتان عمل کنید. این به معنی این نیست که شما قادر نیستید رویاهایتان را آشکار کنید، بلکه به این معنی است که شما می‌ترسید دست به ریسک بزنید. ناامید نباشید، شما می‌توانید بعداً به آنها بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *