فال روزانه

فال روز سه شنبه 5 مرداد 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 5 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 5 مرداد 1395 برای متولدین فروردین ماه

امروز برج دلو منطقی و پلوتون رویایی در نشانه شما به یکدیگر ملحق می‌شوند و به وسیله یک سری از ضعف‌های احساس غیر شخصی عکس‌العمل شما در بوته آزمایش قرار داده می‌شود. هم اکنون حجتی اگر جواب صحیح هر سئوالی را بدانید، واقعا دلتان می‌خواهید با گزینه‌های مشابه کمتری مواجه بشوید. حفظ کردن یک سبک منطقی تر به دوستان‌تان اجازه می‌دهد رابطه عمیق‌تری با شما برقرار کنند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 5 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 5 مرداد 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز با خودتان درگیرید و این درگیری بین برنامه ریزی دقیق و بی اختیار بودن شماست . شما مهارتهای مدیریتی بسیار خوبی دارید و می توانید اطلاعات مختلفی را سازماندهی کرده و باعث شوید که دیگران شما را در محور قرار بدهند. شاید کسی به شما تلفن نزند تا از شما بخواهد که گروه مورد علاقه خود را آغاز کنید اما حداقل برای دعوت غیر منتظره ای خود را آماده کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 5 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 5 مرداد 1395 برای متولدین خرداد ماه

زمانی که شما اعتقاد دارید که خوش‌بینی شما کاملاً تحت کنترل است، شاد بودن برایتان راحت‌تر است. شما واقعاً نمی‌خواهید که بسیار شاد و فعال جلوه کنید و کم ارزش شمردن اعتماد به نفستان روشی است که شما امروز با این روش کار می‌کنید. امروز متعادل کردن شدت و ضعف شور و اشتیاق شما باعث می‌شود دیگران از شما تقاضای قبول کردن سمت رهبری گروه را بکنند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 5 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 5 مرداد 1395 برای متولدین تیر ماه

 امروز شما با شخصی ملاقات می‌کنید که بهتان علاقه نشان داده و تحسینتان می‌کند. اگر این فرد احساس کند مورد توجه شما واقع نشده، شما هیچ فرصت دیگری نخواهید داشت. الان قصد و نیت شما اصلاً مهم نیست؛ آنچه اهمیت دارد این است که اعتراف کردن به دوست داشتن یک نفر کاری بسیار لذت بخش خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 5 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 5 مرداد 1395 برای متولدین مرداد ماه

ممکن است امروز کسی از اطرافیانتان کار فوق العاده ای انجام دهد که شما را شوکه کند. ابراز وجود دیگران می تواند بسیار خارج از موضوع باشد که شما حتی ندانید چگونه باید به آن فکر کنید. به جای اینکه حرفهایی را بزنید که بعدها از گفتن شان پشیمان شوید، بهتر است فعلا از واکنش نشان دادن و احساساتی برخورد کردن خودداری کنید. اجازه دهید دیگران بفهمند شما تا بحال احتیاط می کردید، و نیاز به زمان دارید که قبل از اینکه بتوانید پاسخ گوی مسئله ای باشید آن را به خوبی بررسی کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 5 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 5 مرداد 1395 برای متولدین شهریور ماه

شما شاید قادر نباشد از مواجه با رویدادهایی که در حاشیه قرار گرفته بودند اجتناب کنید، اما اگر زودتر از موعد و باعجله بهشان رسیدگی کنید هیچ فایده ای ندارد. بهتر است که به جای اینکه اجازه دهید فشار و سختی روی هم تلبار شده و زیاد شود، با آن کنار بیایید. امروز خیلی به دنبال راه حل نباشید وگرنه مثل کسی که به لانه زنبور سیخونک زده اوضاعتان خراب تر خواهد شد!! و عجیب تر اینکه اجتناب کردن از مسائل مشکل ساز به طور عمدی می تواند خطرناک باشد. پس بدون اینکه در مورد مثبت و منفی بودن احساساتتان قضاوت کنید، آنها را ابراز کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 5 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 5 مرداد 1395 برای متولدین مهر ماه

شما احساس می‌کنید که در محل کار باید بر مقاومت افراد دیگر چیره شوید. شما آماده هستید که برای عضو شدن در تیم هر کاری را انجام دهید، اما ظاهرا یک نفر بدون هیچ دلیل واضحی با شما مخالفت می‌کند. به جای تلاش برای ایجاد کردن ارتباط عاطفی، سعی کنید فقط کمی‌تغییر جهت بدهید. اگر فرد مذبور کناره گیری شما را ببیند، خودش فضایی را برای صحبت کردن با شما فراهم می‌کند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 5 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 5 مرداد 1395 برای متولدین آبان ماه

امروز شاید به اندازه کافی پول نداشته باشید که کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. یا شاید هم فکر می‌کنید که شایستگی داشتن چیزهای خوب و زیبا را ندارید. اما احتمالا شما بیشتر از آن چه که واقعا لازم است به خودتان سخت می‌گیرید. از منفی بافی های خودتان آگاه بوده و تا فردا که نگرش شما تا حدودی متعادل تر شد در مورد خرید کردن و مسائل مالی تصمیم گیری نکنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 5 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 5 مرداد 1395 برای متولدین آذر ماه

با وجود اینکه خودتان می‌دانید چه چیزی به نفعتان است، ولی باز بهتان توصیه می‌کنیم زمانی را برای شناختن نیازهای افراد دیگر در نظر بگیرید. اگرچه شما همیشه تابع اصول و مقررات نیستید، ولی امروز نمی‌توانید بدون صحبت کردن با کسانی که از نزدیک با شما کار می‌کنند برای خود برنامه‌ریزی کنید. در نظر گرفتن نیازهای دیگران بهتان کمک می‌کند که به آسانی و بدون دردسر در کارتان موفق شوید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 5 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 5 مرداد 1395 برای متولدین دی ماه

مروز شما مجبور می شوید تصمیم نهایی خودتان را مطرح کنید. اگر در محل کارتان سو تفاهمی وجود داشته باشد با نزدیک شدن به افراد هم فکر خود می توانید آنها را بر طرف کنید. به قدرت های خودتان شک نکنید. زمانی که شما در حال صحبت یا کار کردن هستید منطقی بودن به قدرت شما اضافه می کند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 5 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 5 مرداد 1395 برای متولدین بهمن ماه

 امروز شما چیزی می‌آموزید که برای تغییر ذهنتان در مورد یک سیاست مهم و یا مسائل مذهبی دلیل خوبی بهتان می‌دهد. حتی اگر مردد هم باشید، ولی برای انتخاب جدیدی که می‌تواند زندگی تان را در سالهای آینده تحت تاثیر قرار دهد آمادگی کامل دارید. فقط فراموش نکنید که این موضوع به پایان کارتان ربطی ندارد. هر موقع که شما اطلاعات جدید گرفتید، همان موقع باید نظر خود را عوض کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 5 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 5 مرداد 1395 برای متولدین اسفند ماه

امروز برایتان کمی‌راحت تر از همیشه است اگر بخواهید برای دیگران توضیح و تفسیر دهید اما شما می‌توانید هنوز هم درباره اختلافاتی با دیگران صحبت کنید که کاملا حل نشده است. اکنون روابط شما با دیگران در موقعیت خوب و واضحی قرار دارد با این حال هنوز سخت است که بدون مقدمه به موضوع اصلی بپردازید. به خودتان قول دهید که رویاهای خود را دنبال کنید بدون اینکه نیاز باشد به دیگران در این رابطه توضیحی دهید. زیاد به خودتان سخت نگیرید و به ندای درونی خود اعتماد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *