فال روزانه

فال روز شنبه 20 آذر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 20 آذر 1395

– فال روزانه در روز 20 آذر 1395 برای متولدین فروردین ماه

 چشمان و گوش‌هایتان را خوب باز کرده اید تا اگر زمزمه خوشی در زندگی‌تان امروز بوجود آمد،‌ آن را بشنوید. شما احتمالا قادر نیستید که منبع این خوشی که در زندگی شما بوجود آمده را مشخص کنید. اما پیش بینی کردن احتمالا باعث می‌شود شما بیشتر گیج شوید. با این وجود، مهم نیست که چگونه برای اتفاقی که در شرف وقوع است آماده می‌شوید، هنوز باید یکی دو روزی برای آماده شدن بهتر، صبر کنید. به جای اینکه منتظر باشید تا ببینید موقعیت برای خوشی دوباره کی پیش می‌آید، سعی کنید که از لحظه حال لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 20 آذر 1395

– فال روزانه در روز 20 آذر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز برایتان لازم است در معامله‌های تجاری که افراد دیگر، شرکت‌ها و اداره‌های دیگر را هم درگیر می‌کنند شرکت کنید. لازم است که با شریک کاری خود خیلی صمیمانه صحبت کیند، وگرنه مجبور خواهید شد تمام بار زحمات را خودتان به دوش بکشید و یا تمام حق بیمه را خودتان پرداخت کنید. وقتی این مشکلات ظاهر می‌شوند ازشان فرار نکنید، وگرنه آنها روز به روز بزرگتر و پیچیده‌تر می‌شوند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 20 آذر 1395

– فال روزانه در روز 20 آذر 1395 برای متولدین خرداد ماه

امروز شما دیگر نمی‌خواهید رازی را پیش خود نگه دارید، اما باید این کار را بکنید! برای اینکه وقتی که از روی اعتماد حرفی به شما زده شده است، اصلاً خوب نیست آن را فاش کنید. خوشبختانه موضوعات جالب خیلی زیادی برای بحث کردن وجود دارد. در ضمن اگر شما قبول کنید که بهتر است بعضی از حرف‌ها ناگفته باقی بمانند، احساس بهتری نسبت به خود پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 20 آذر 1395

– فال روزانه در روز 20 آذر 1395 برای متولدین تیر ماه

ممکن است احساس کنید امروز کمی‌آشفته و پریشان شده اید. نهایتا، برایتان سخت است که بخواهید روی کار خود تمرکز داشته باشید، بخاطر اینکه انرژی زیادی در اطراف شما آزاد شده و دور و بر شما جست و خیز می‌کند. اگر چه ممکن است تماس‌هایی اکنون در زندگی شما وجود داشته باشد،‌ اما این واقعا واکنش‌های احساسی شما است که می‌تواند انرژی شما را تخلیه کند. اندیشه و تفکر می‌تواند مفید و موثر باشد،‌ اما بهتر این است که از نمایش‌های غیر ضروری دوری کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 20 آذر 1395

– فال روزانه در روز 20 آذر 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز نمی‌توانید بی‌حوصلگی و دمدمی مزاجی خود را تحمل کنید؛ امروز وقتی ماه در برج سرشار از عشق اسد قرار می‌گیرد، کاملاً غیرممکن است که به غیر شاد بودن و تفریح کردن کار دیگری هم انجام داد. اما اگر هنوز کارهای انجام نشده‌ای دارید درست نیست که همه وقت و انرژی‌تان را صرف تفریح و بازی کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 20 آذر 1395

– فال روزانه در روز 20 آذر 1395 برای متولدین شهریور ماه

دنبال کردن یک برنامه ثابت شاید در ظاهر راه خوبی برای ماندن در یک مسیر باشد، اما می‌تواند تاثیرات منفی نیز داشته باشد. بنابراین اگر دیر به یک قرار ملاقات برسید، این دیرکردن بر کل برنامه‌هایتان تاثیر گذاشته و باعث آشفتگی و به هم ریختگی کارهایتان می‌شود. و عجیب تر اینکه نگرانی کمتر و انعطاف پذیری بیشتر در طول روز به زودی شما را از این چرخه آشفتگی نجات می‌دهد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 20 آذر 1395

– فال روزانه در روز 20 آذر 1395 برای متولدین مهر ماه

 شما امروز احساس می‌کنید قدرت جسمانی تان ته کشیده است، در حالیکه با استراحت کردن می‌توانید تضمین کنید که انرژی تان باز می‌گردد. وقتی که اصلا دوست ندارید هیچ کاری انجام دهید، به جای اینکه به خودتان سخت گرفته و الکی سرتان را شلوغ کنید، به آنچه بدنتان بهتان می‌گوید گوش دهید! اگر قبول کنید استراحت کردن کار خوبی است، بیشتر از گذشته لذت خواهید برد. گاهی وقتها حتی برج ثور بسیار فعال نیز احتیاج دارد که زنگ تفریحی داشته باشد!!.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 20 آذر 1395

– فال روزانه در روز 20 آذر 1395 برای متولدین آبان ماه

اگرچه شما آدم بسیار واقع بینی هستید، اما امروز ممکن است روزی باشد که فردی را ملاقات کنید که درها را به روی شما باز کند. اگر کسی در زندگی شما پدیدار شد، مطمئن شوید که زمانی را صرف این می‌کنید که بشنوید چه چیزی گفته می‌شود و شما بتوانید در قبال آن پاسخ گو باشید. الان زمان این نیست که به تعقیب ماده غاز وحشی بپردازید. پس مراقب این باشید که چه نوع ماجراجویی را انتخاب می‌کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 20 آذر 1395

– فال روزانه در روز 20 آذر 1395 برای متولدین آذر ماه

 این حق شماست که امروز فکر کنید و ببینید چه چیزی مهمتر است -بیان کردن استقلال و آزادی‌تان یا اینکه زیر فشار اختیارات و تعهدات خود خم شوید و بخواهید وظایف بیشتری را بر عهده بگیرید. این کار ممکن است موجب شود که از وظایفی که در خانه دارید غافل شوید. اما هر چرا انتخاب کنید، نتیجه دقیقا آن چیزی نمی‌شود که شما انتظارش را دارید. در نهایت،‌ انجام دادن آنچه که باعث شود درک و دانش شما افزایش یابد بسیار مهمتر از این است که وظایف خود را رها کنید. در تعطیلات وقت آن را پیدا می‌کنید که تعهدات خود را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 20 آذر 1395

– فال روزانه در روز 20 آذر 1395 برای متولدین دی ماه

 امروز شور و هیجانتان خیلی زیاد شده است و اگر نتوانید کاری هیجان انگیز انجام دهید ناراحت و ناامید خواهید شد. متاسفانه شما قبل از اینکه حتی بدانید چه هدفی دارید، باید کارهایی را انجام دهید که بتوانید کمی‌موتور خود را شارژ کنید. پس برنامه‌ریزی کردن قبل از اینکه تسلیم بشوید عاقلانه ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 20 آذر 1395

– فال روزانه در روز 20 آذر 1395 برای متولدین بهمن ماه

 عصبانیت غیر منتظره شما کمی تحلیل رفته و تبدیل به رنجشی شده است که دیگر بیشتر از این ادامه نخواهد داشت. امروز بهرام و پلوتو می‌توانند احساسات شما را تحریک کنند. خوشبختانه فعالیت کردن طبق اهدافتان نسبت به قبل برایتان راحت‌تر شده است. دنبال کردن غرایز خود اکنون بهترین سلاح در مقابل نگرش‌های منفی می‌باشد. انتخاب راه طولانی مطمئناً بهترین گزینه شماست.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 20 آذر 1395

– فال روزانه در روز 20 آذر 1395 برای متولدین اسفند ماه

ممکن است امروز در رابطه با یک موضوع خانوادگی بسیار نگران باشید و این مشغولیت ذهنی می‌تواند شما را از فعالیت‌های کاری تان بازدارد. موضوع این نیست که احساس شما اشتباه است؛ بلکه این است که شما می‌توانید حس روشن بینی خود را از دست بدهید. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که خود را با فعالیت‌های روزمره تان مشغول کنید. حتی اگر شما درباره کاری که باید بکنید سئوال داشته باشید احساسات اخیر شما هیچ تغییری نمی‌کنند. احساسات شدید و مشتاق خود را تایید کنید بدون اینکه نیاز به تغییر آنها باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *