فال روزانه

فال روز جمعه 19 آذر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 19 آذر 1395

– فال روزانه در روز 19 آذر 1395 برای متولدین فروردین ماه

 شما به تازگی صحبت‌های خود را نسنجیده و بدون فکر بیان می‌کنید، اول به سخنانی که در رابطه با دیگران می‌خواهید بر زبان بیاورید فکر کنید و سپس آنها را ابراز کنید. در رابطه با پیشنهادهایی که در زمینه اجتماعی و یا حتی شخصی به شما می‌شود کمی‌سریع تر تصمیم گیری کنید، زیرا با تامل زیاد در رابطه با هر موضوعی تنها فرصت‌های طلایی زندگی‌تان را از دست می‌دهید. توصیه می‌کنیم خود را عادت دهید که تصمیم گیری‌هایتان را به تعجیل بیاندازید، زیرا هر روز و همیشه برای شما پیش نهادهای عالی و خوبی وجود ندارد پس از هر فرصتی نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 19 آذر 1395

– فال روزانه در روز 19 آذر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما کسی هستید که سعی دارید زودتر کارهای روزانه ی خود را انجام دهید و به تفریح بپردازید. اما امروز یک کاری پس از دیگری پیش می‌آید تا اینکه ناامید می‌شوید. خوشبختانه، باید دنبال چیزی باشید که شما را از ناامیدی درآورد و پس از داشتن یک فرصت کوچک برای استراحت دوباره به کار خود برگردید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 19 آذر 1395

– فال روزانه در روز 19 آذر 1395 برای متولدین خرداد ماه

باوجود اینکه امروز دوست دارید احساسات جدید و لحظه‌ای را کشف کنید، ولی وظایف زیادتان در محل کار جلوی تفریح کردن شما را گرفته است! اما داشتن مسئولیتهای خیلی زیاد لزوما نمی‌تواند شما را از صحبت کردن در مورد آرزوهایتان باز دارد. سهیم کردن دوستانتان یا افراد خاص در رویاهایتان فقط تفریحی است که شما بهش نیاز دارید، اما این کار با تبدیل شدن آنها به عمل خیلی متفاوت است.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 19 آذر 1395

– فال روزانه در روز 19 آذر 1395 برای متولدین تیر ماه

شما می‌خواهید یک سری فعالیت‌های تازه‌ای را آغاز نمایید اما به دلیل این که مهارت‌های لازم برای شروع و ادامه ی کار را ندارید، گیج و سر در گم شده اید و نمی‌دانید باید چه کرد. زیرا برای کار خاصی که می‌خواهید آغاز کنید  داشتن این مهارت‌های الزامی‌است، توصیه می‌کنیم به جای این که در کارهایتان دچار سر در گمی‌شوید از شخصی که دارای بینش و مهارت کافی است کمک بگیرید، از تجارب او استفاده کنید تا بتوانید به اهداف تان برسید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 19 آذر 1395

– فال روزانه در روز 19 آذر 1395 برای متولدین مرداد ماه

الان زمانی جدی بودن است، البته این حرف لزوماً در مورد مسائل کاری نیست. شما احساس می‌کنید که وظایف زیادی دارید، در حالیکه احساسات و علایق‌تان شما را به سفری دور و دراز از عجایب می‌کشاند. فقط یادتان باشد که نتایجی که امروز شما بدانها دست یافته‌اید، لزوماً نتایج صحیحی نیستند. توجه کردن به جزئیات می‌تواند با جریانی آرام شما را برای چند هفته از برنامه‌تان جلوتر بیندازد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 19 آذر 1395

– فال روزانه در روز 19 آذر 1395 برای متولدین شهریور ماه

ما امروز نسبت به وضع مالی خود و یا دست کم نسبت به امکاناتی که دارید خیلی خوش بین هستید. حالا بهرام در نشانه شما قرار دارد و انرژی زیادی در خود حس می‌کنید که شما را قادر می‌سازد بیشتر از همیشه کار کنید. اما این انرژی زیاد می‌تواند خشم و عصبانیت شما را نیز آشکار کند، پس راهی پیدا کنید که بدان وسیله احساسات غیر منتظره‌تان را خاموش کنید، وگرنه درگیر مسائل می‌شوید که اصلا به نفعتان نیستند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 19 آذر 1395

– فال روزانه در روز 19 آذر 1395 برای متولدین مهر ماه

 احتمالاً امروز از دنده چپ بلند شده‌اید، اما گذشته را فراموش کنید و به حال فکر کنید.دوستان و همکارانتان می‌خواهند شما را بی گناه بدانند اما شما باید با آنها بسازید. می‌دانید که زندگی کردن در زمان حال چقدر مهم است پس بدون اینکه خود را درگیر خاطرات شخصی بکنید با زمان و اتفاقاتی که در حال اتفاق می‌افتند پیش بروید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 19 آذر 1395

– فال روزانه در روز 19 آذر 1395 برای متولدین آبان ماه

 شما امروز می‌توانید با یک دیدگاه تازه و جدید به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می‌دهد نگاه کنید. ایده‌های ناب و تازه تان در محل کار دوستانتان را شگفت زده خواهد کرد، چرا که شما امروز قالب‌ها را شکسته‌اید و ظاهراً دیدگاه‌های جدیدی به دست آورده‌اید. اگر ایده‌ای داشتید، به خاطر ترس یا قضاوت‌های منفی دیگران از آن صرف نظر نکنید. به تنهایی کارهای که مثبتی که در نظر دارید را انجام دهید و اجازه دهید دیگران هم بفهمند که چه فکری دارید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 19 آذر 1395

– فال روزانه در روز 19 آذر 1395 برای متولدین آذر ماه

 امروز شما خیلی عجول شده‌اید، ولی بهتر است چند روزی صبر کرده و درمورد احساسات خود حرفی نزنید. حتی اگر امروز آنچه که در فکرتان می‌گذرد را عنوان کنید، حرف‌های شما تاثیر زیادی بر دیگران نخواهد گذاشت، چرا که شما با شوخی و خنده منظور خود را بیان می‌کنید. پس باید تا موقعی که زمان مناسب فرا نرسیده نیازها و خواسته های خود را متعادل کنید. فردا که ماه به نشانه شما باز می‌گردد برای صحبت کردن در مورر مکنونات قلبی‌تان زمان مناسب تری است.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 19 آذر 1395

– فال روزانه در روز 19 آذر 1395 برای متولدین دی ماه

 شما امروز در حالیکه دیگران را تشویق می‌کنید که شما را از انزوا بیرون بیاورند، نسبت به همیشه احساس درون نگرانه‌تری دارید. مشکل اینجاست که آنها فکر می‌کنند شما ناراحت و یا حتی افسرده هستید، و کناره گیری شما را اشتباه تعبیر می‌کنند. به آنها بگویید که شما افسرده نیستید -فقط فردی درون نگر هستید- از اینکه مؤدبانه درخواست کنید که به حدود شما احترام گذاشته شود هراس نداشته باشید؛ شما زمان نیاز دارید تا فکر کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 19 آذر 1395

– فال روزانه در روز 19 آذر 1395 برای متولدین بهمن ماه

فکر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر کاری که انجام می‌دهید فکر می‌کنید مطابق با با انتظاراتتان نبوده است. امروز برایتان مفیدتر است که راه و روش‌های شخصیتان را امتحان کنید تا محرک‌هایی که باعث رسیدن شما به موفقیت می‌شوند را بهتر بشناسید. درنهایت شما به هدف خود خواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 19 آذر 1395

– فال روزانه در روز 19 آذر 1395 برای متولدین اسفند ماه

امروز که پلوتو و خورشید در هشتمین خانه تان هم تراز می‌شوند، باید مسائل مالی پرخطر خود را به درستی هدایت کنید. اگر اقدام به انجام دادن کارهای خانه بکنید، می‌توانید به خوبی از عهده‌اش بربیایید. اما از برنامه‌هایی که باید خیلی زود انجام شوند باید مثل طاعون دوری کنید! با سخت کار کردن و و رسیدگی کردن فقط به یک کار موقعیت خود را بهتر کنید. اما حرص و طمع داشتن خیلی بیشتر از آنچه حدس بزنید برایتان دردسرساز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *