فال روزانه

فال روز سه شنبه 16 آذر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 16 آذر 1395

– فال روزانه در روز 16 آذر 1395 برای متولدین فروردین ماه

شاید امروز به دلیل اینکه اهدافتان عملی نشده‌اند با خودتان درگیر باشید. اکنون خیلی اصرار دارید که به زندگی خود معنا ببخشید اما این تصمیم الزاماً شما را به این هدف نمی‌رساند. از بدشانسی، نمی‌توانید فقط این راه را در پیش بگیرید زیرا شما وظایف مالی‌ای دارید که باید به آنها بپردازید. اگر مجبور شدید که مدت بیشتری به این نوع زندگی ادامه بدهید ناامید نشوید ، بالاخره زمان اینکه زندگی شما هم تغییر پیدا کند فرا می‌رسد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 16 آذر 1395

– فال روزانه در روز 16 آذر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما دوست دارید که امروز وقت تان را با دوستان و اعضای خانواده تان بگذرانید تا در رابطه با رویاهای خود و چیزهایی که در زندگی می‌خواهید با آنها صحبت کنید. بیان کردن دیدگاه تان راجع به زندگی فقط صحبت درباره رویاها و تصورات آن نیست. این یک حالت کاملا واقعی از سهیم کردن رویاها با دیگران است که بدون قضاوت انجام می‌گیرد و به شما یادآوری می‌کند که در حقیقت مهمترین مسئله در زندگی تان چیست و چه چیزی در اولویت قرار دارد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 16 آذر 1395

– فال روزانه در روز 16 آذر 1395 برای متولدین خرداد ماه

 الان زمان این است که با همکاران‌تان تصمیم بگیرید که توان تان را با هم روی یک کار واحد بگذارید تا بهتر به نتیجه دلخواه برسید،‌ این کار گروهی بهتر و سودمندتر از این است که هر کس بخواهد کار خودش را بکند و کاری به دیگران نداشته باشد. شما خیلی راحت می‌توانید با دیگران روابط خصمانه‌ای داشته باشید، اما این روابط برای هیچ کدامتان سودی ندارد. توجه کنید که در کار، دیگران چه پیشنهاداتی می‌دهند و این را هم مدنظرتان قرار دهید که نیازهای شما چیست. سپس می‌توانید تصمیم بگیرید که از کجا شروع کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 16 آذر 1395

– فال روزانه در روز 16 آذر 1395 برای متولدین تیر ماه

امروز ماه در دوازدهیمن خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد و بعضی چیزها را از دید شما مخفی نگه می‌دارد، بنابراین شما نمی‌توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا کنید. برای شما خیلی مهم است که بفهمید چه چیزهایی را از دست داده اید، اما اطلاعات حیاتی جلوی چشم‌های هوشیار شما ظاهر نمی‌شوند. به جای اینکه برای یافتن حقیقت خوتان را عذاب دهید، در حالیکه شکیبایی را پیشه خود می‌سازید، سعی کنید به اطلاعاتی که دارید قناعت کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 16 آذر 1395

– فال روزانه در روز 16 آذر 1395 برای متولدین مرداد ماه

اگر روزها خیلی سریع می گذرند، شما این قدرت را دارید که حرکت آن را کند کنید. البته این سخن به معنی این نیست که می توانید تقویم را دستکاری کنید و یا اینکه بعضی از فعالیتها را از برنامه کاریتان حذف کنید. شما می توانید با کاستن از استرسهای درونی ناراحتی‌ها و مشغولیتهای روزمره‌تان را کمتر کنید. گرفتن یک تصمیم ساده و 15 دقیقه در روز تفکر کردن می تواند به خود شما امکاناتی که دارید را نشان دهد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 16 آذر 1395

– فال روزانه در روز 16 آذر 1395 برای متولدین شهریور ماه

شما مدام در فکر این موضوع به سر می‌برید که زندگی تان را متحول کنید، ا گذراندن وقت‌تان به این تفکرات تنها از یاد بدن و جسم تان غافل شده اید. این که شما به صدای قلب‌تان گوش می‌دهید بسیار اثر مثبتی را ایجاد می‌کند اما به شرط این که قدرت اجرای آنها را داشته باشید تا بتوانید از استراتژی‌هایی که در سابق از آنها پیروی می‌کردید دیگر تبعیتی نداشته باشید و استراتژی جدیدی را شروع کنید. شما به انتقادات دیگران نسبت به رفتار و گفتار خود اهمیت می‌دهید و برای آنها ارزش قائلید بهتر است این کار را ترک کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 16 آذر 1395

– فال روزانه در روز 16 آذر 1395 برای متولدین مهر ماه

شما می‌توانید بازگشت ماه به نشانه تان را حس کنید، چراکه احساسات‌تان شدیدتر و نوسان‌های رفتاری تان نسبت به قبل بیشتر شده است. اما وقتی که پلوتو در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات با خورشید تعامل برقرار می‌کند، قدرت و توانایی‌هایتان نیز بیشتر می‌شود. پس شانس خود را امتحان کرده و قبل از اینکه فرصت‌هایتان را از دست بدهید، افکار و ایده‌های خود را ابراز کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 16 آذر 1395

– فال روزانه در روز 16 آذر 1395 برای متولدین آبان ماه

اگر امروز یک نفر طوری با دارایی و مایملک شما رفتار کند که انگار به خودش تعلق دارد، شما خیلی خیلی ناراحت خواهید شد!! بنابراین ناگهان حالت تدافعی به خود گرفته و آن فرد را دشمن خود می‌دانید، برای اینکه امروز گرایش خیلی شدیدی که به وسایلتان دارید باعث می‌شود آنها را جزئی از هویت خود بدانید. ولی فراموش نکنید وابستگی بیش از حد به وسایل‌تان در این موقعیت اصلا رفتاری منطقی نیست. اگر شما نتوانید چیزهایی را که دارید با دیگران قسمت کنید، به هیچ وجه نخواهید توانست با این افراد به راحتی کار کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 16 آذر 1395

– فال روزانه در روز 16 آذر 1395 برای متولدین آذر ماه

شما امروز به هیچ وجه نمی‌خواهید با کسی جرو بحث کنید، اما اگر یک نفر بخواهد برایتان تصمیم گیری کند، باید کمی محکم تر و قاطعانه تر برخورد کرده و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. شما در زمینه کارهای خود می‌توانید به نتیجه گیری و فرجام درست و منطقی برسید و اگر این تصمیم گیری را به افراد دیگر واگذار کنید مطمئنا این کار در آینده تلاشهایتان را ضایع خواهد کرد. پس بزرگ فکر کنید؛ این نوع نگرش هم اکنون عالی و باشکوه است. اگر مجبور شدید برای دور نگه داشتن دیگران از زندگی شخصی تان مرزها و حد و حدودی برای خود ایجاد کنید، این کار را با مهربانی و ملایمت انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 16 آذر 1395

– فال روزانه در روز 16 آذر 1395 برای متولدین دی ماه

 رویدادهای غیر منتظره‌ای که در محل کار اتفاق افتاده است شما را نسبت به آینده‌تان بیمناک کرده است، اما اگر شما تازگیها سخت کار کرده باشید نباید در مورد این موضوع نگران باشید. حتی اگر شما در تنگنا قرار گرفته‌اید، تغییراتی که شما آرزویش را داشته‌اید بدون هیچ پافشاری کردنی اتفاق خواهد افتاد. وقتتان را با فکر کردن به اینکه چه کاری درست است تلف نکنید؛ حتی اگر این تحولات دقیقاً به شکلی که شما تصور می‌کرده‌اید نیستند فقط خودتان را با آنها وفق بدهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 16 آذر 1395

– فال روزانه در روز 16 آذر 1395 برای متولدین بهمن ماه

 بودن بین بقیه چیزی است که امروز بهش نیاز دارید. حتی اگر ظرفیت این را داشته باشید که تنهایی کار کنید، بودن در میان یک گروه می‌تواند به حس امنیت و آرامش شما بیفزاید. شما در این فکر هستید که آیا نظراتتان را با افراد هم فکر در میان بگذارید و یا اینکه همکارانتان را در اهداف مشترک سهیم کنید یا نه؟! ملحق شدن به تلاشهای گروهی امری ستودنی و قابل احترام است، اما مسیر پیشرفت خود را از دست ندهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 16 آذر 1395

– فال روزانه در روز 16 آذر 1395 برای متولدین اسفند ماه

 امروز حفظ کردن آرامش برایتان کار سختی شده است. شاید به خاطر حجم زیاد اطلاعاتی سیستم عصبی شما حساس شده باشد. هم اکنون زمان خیلی خوبی برای ترتیب دادن یک مسافرت است. استفاده کردن از این فرصت هیجان انگیز برایتان تجربیات جالبی به همراه می‌آورد و می‌تواند مدتی شما را از توقعات و انتظارات افراد دیگر دور کند. به خودتان فرصت بدهید که دانش و اطلاعات‌تان را با واقعیت کنونی هماهنگ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *