فال روزانه

فال روز دوشنبه 15 آذر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 15 آذر 1395

– فال روزانه در روز 15 آذر 1395 برای متولدین فروردین ماه

امروز حتی اگر مجبور باشید که به مسائل مربوط به خانه رسیدگی کنید، به راحتی در برابر فرصتهایی که پیش رویتان دارید هیجان زده می‌شوید! پس وقتتان را هدر ندهید، اگر عجله دارید کارهاتان را خیلی زود و اول روز انجام دهید، آن وقت به اندازه کافی زمان دارید که کارهای جالب و لذت بخشی را انجام دهید. کار و تفریح هر دو باید متعادل باشد، اما در آخر هفته برگ برنده برای بازی و تفریح است!! پس آن را از دست ندهید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 15 آذر 1395

– فال روزانه در روز 15 آذر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

امتحان کردن فرضیه های شما در مورد کار و تفریح امروز می تواند یکی از ارتباطات مهم را روشن کند. اگر شما عضوی از یک گروه اجتماعی هستید، شاید وقت این باشد که بین نیازهای شخصی و اهداف افراد گروه تعادل ایجاد کنید. از بحث کردن با دوستتان در مورد چیزهایی که شما در این مراحل یاد گرفته اید، نهراسید، این کار می تواند شما را به یکدیگر نزدیکتر کند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 15 آذر 1395

– فال روزانه در روز 15 آذر 1395 برای متولدین خرداد ماه

شما در این تردید به سر می‌برید که بهترین و عالی ترین ایده‌های خود را تا زمانیکه مطمئن شوید آنها حتما محقق می‌شوند، پنهان کرده و به تاخیر بیندازید. شما نمی‌خواهید که با دیگری مذاکره داشته باشید،‌ به خاطر اینکه دیگران ممکن است ندانند که شما چکار دارید می‌کنید. بلکه می‌خواهید درک و حس عادی خود را قبل از اینکه برنامه‌های خود را عملی کنید بدست آورده تا مجبور نباشید بعدا دوباره به عقب بازگردید و اشتباهات خود را بازبینی کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 15 آذر 1395

– فال روزانه در روز 15 آذر 1395 برای متولدین تیر ماه

 ممکن است شما میان میل به بیشتر دانستن در مورد پیش آمدهایی که اتفاق افتاده است و سعی در تمیز دادن آن چیزهایی که حقیقت نامیده می‌شود گیر کرده باشید. صحبت کردن در مورد تفاوتهای آنها کار سختی است. به جای اینکه وقتتان را برای جستجو کردن در مورد اطلاعات دست نیافتنی تلف کنید، فقط در مورد موضوعاتی که قبلاً فهمیده‌اید بهترین کاری را که از دستتان بر می‌آید انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 15 آذر 1395

– فال روزانه در روز 15 آذر 1395 برای متولدین مرداد ماه

با وجود اینکه شما الان خیالباف به نظر می‌رسید، اما هیچ چیز نمی‌تواند شما را از  طراحی یک ماجراجویی کوچک باز دارد. شما بزرگ فکر می‌کنید و به راحتی می‌توانید سفری طولانی با کوله پشتی‌تان به ناهموارترین نقاط جهان یعنی ارتفاعات تبت داشته باشید. ممکن است دیگران به شما بخندند زیرا فکر می‌کنند که این افکار شما بسیار عجیب و غریب است. اما خنده آخر را شما به آنها می‌کنید در حالیکه دارید از بلندترین نقطه کره زمین برایشان کارت پستال می‌فرستید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 15 آذر 1395

– فال روزانه در روز 15 آذر 1395 برای متولدین شهریور ماه

شما انقدر روی نقش خود در جامعه و یا فعالیت‌های کاری خود فوکوس کرده‌اید که چشم اندازهای بزرگتری را از دست داده‌اید. الان زمان این نیست که به جای فکر کردن به زمان حال به فکر آینده بوده و دیدگاه‌های خود را تغییر دهید. البته شما هنوز مجبورید که با وظایف و مسئولیت‌هایتان روبرو شوید، اما می‌توانید به طور هم زمان با توجه کردن به رویاها و آرزوهای قدیمی که به خاطر کارتان آنها را کنار گذاشته بودید، این کار را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 15 آذر 1395

– فال روزانه در روز 15 آذر 1395 برای متولدین مهر ماه

 اینجوری نیست که همیشه همه چیز نادرست و اشتباه است: بلکه فقط ممکن است امروز نتوانید باکلاس و تشریفاتی صحبت کنید. تقسیم کردن نگرانی‌هایتان با دیگری می‌تواند او را هم در این موقعیت بحرانی درگیر کند، تا جائیکه همه کسانی را که در این ماجرا درگیر هستند را زیر سئوال ببرد. با گفتن اینکه دقیقا چه اتفاقی افتاده می‌توانید دیگران را آسوده خاطر کنید به جای اینکه به آنها بگویید شما چه فکر می‌کنید و نظر شما چیست.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 15 آذر 1395

– فال روزانه در روز 15 آذر 1395 برای متولدین آبان ماه

یک نفر در حالیکه امروز دور و بر شما می‌پلکد، شما را کاملاً خسته کرده است. اگر نمی‌توانید از شر مزاحمتهایش خلاص شوید، بدون اینکه سعی کنید او را متوقف کنید کاری را که او انجام می‌دهد را تحسین کنید. آنچه که به نظر شما دخالت‌های بیش از حد به حساب می‌آمد اکنون می‌تواند مثل شور و هیجاناتی بی‌ضرر خیلی هم خوب باشد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 15 آذر 1395

– فال روزانه در روز 15 آذر 1395 برای متولدین آذر ماه

  امروز برای شما روزی هیجان انگیز است، اما حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است تحمل کردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. اگرچه زمان نگاه کردن به گذشته تمام شده است، اما شما باز هم دوست دارید که بیشتر به پشت سرتان نگاه کنید تا به جلو. آمادگی رها کردن آنچه که در گذشته کسب کرده اید را داشته باشید. پس روشی خلق کنید که  به واسطه آن بتوانید برای ایجاد کردن یک مرز مشخص بین گذشته و زمان حال به خودتان کمک کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 15 آذر 1395

– فال روزانه در روز 15 آذر 1395 برای متولدین دی ماه

آشفتگی و سراسیمگی شما امروز قبل از اینکه شروع به پراکنده شدن کند به سطح بالاتری می‌رسد. البته ممکن است دیگران فکر کنند که این مسئله زیاد مهم و موثر نیست با این حال شما لبخند می‌زنید به خاطر اینکه تصورات خیالی شما و بینش متعادلی راه بهتری را در این زمان به شما نشان خواهد داد. اما   دوری کردن از سختی‌‌‌‌‌ها و ناملایمات راه حل جالبی نیست؛ مهم این است که شما بتوانید اکنون مشکلات را در آغوش بگیرید همچنانکه آنها می‌توانند به شما چیزهای زیادی درباره شخصیت واقعی‌تان به شما یاد دهند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 15 آذر 1395

– فال روزانه در روز 15 آذر 1395 برای متولدین بهمن ماه

امروز روز رضایت بخشی نخواهد بود، چرا که شما فکر می‌کنید زندگی دیگران از شما بهتر است. شما از تصویری که در ذهن خود مجسم کرده بودید، دور افتاده‌اید و نمی‌توانید به تکامل برسید. اگر شما نتوانید به خاطر داشته‌های خود شکرگزار باشید، مطمئناً ناامید خواهید شد. یادتان باشد که آشفته شدن ذهنتان برای اینکه بفهمید باید دیدتان را مثبت کنید کفایت می‌کند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 15 آذر 1395

– فال روزانه در روز 15 آذر 1395 برای متولدین اسفند ماه

شما می‌توانید امروز بسیار متفکر باشید و الان کار زیادی در این رابطه نمی‌توانید انجام دهید غیر از این که با یکی از نزدیک ترین دوستان تان در این رابطه بحث کنید. ممکن است کشف کنید که نیاز دارید تا به احساس ناخوشایندی که بواسطه ترس از تغییر بوجود آورده‌اید غلبه کنید. خوشبختانه می‌توانید یکباره یخ فاصله را بشکنید و داستان تان را با دیگری تقسیم کنید؛ دیگران باید بتوانند که در تجربه شما سهیم باشند. زمانیکه گفتگوی شما در جریان است از این مطمئن شوید که یک بازخورد معقول دریافت خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *