فال روزانه

فال روز شنبه 13 آذر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 13 آذر 1395

– فال روزانه در روز 13 آذر 1395 برای متولدین فروردین ماه

دوست نزدیک شما یا یکی از همکلاسی‌هایتان ممکن است از آنچه که امروز می‌گویید برداشت غلطی کند و وضعیت دشواری از این سوء تفاهم خود بوجود بیاورد. متاسفانه، شما ممکن است خیلی دیرمتوجه این مشکل شوید. زمانی را صرف این کنید که بفهمید مشکل چیست قبل از آنکه موجب بروز رفتارهای دیگری شود، که زندگی شما را سخت و پیچیده‌تر کند. معمولا، بهتر آن است که ارتباطات خود را با احتیاط کامل برقرار کنید تا از بروز سوءتفاهم پیشگیری کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 13 آذر 1395

– فال روزانه در روز 13 آذر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

متوقف کردن برنامه‌های پرمشغله‌تان هم اکنون ایده‌ای مناسب است، برای اینکه شاید شما نتوانید به همه آنها برسید. تا موقعی که برنامه‌های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب تر خواهید کرد. پس زمانی را در آرامش و سکوت مطلق سپری کنید تا از دست سردردهایتان راحت شوید. با وجود اینکه ماه در سومین خانه شما قرار دارد بهتر است به جای هدر دادن انرژی خود آن را ذخیره کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 13 آذر 1395

– فال روزانه در روز 13 آذر 1395 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز موجی از هیجان را درون خود حس می‌کنید، اما مسئولیت‌های قبلی تان مانع از این می‌شود که دست به عمل بزنید. حتی در برابر فشارهای سخت برعهده گرفتن مسئولیت‌هایتان، دوری گزیدن از خیال پردازی کمکتان می‌کند که زودتر از موقع کارها را انجام دهید. اما مشکلاتی هم هست که نمی‌توانید تغییرشان دهید، پس سرنوشت خود را قبول کرده و مشغول شوید. نگران نباشید؛ تفریح و سرگرمی‌هم بعد از کار به سراغتان می‌آید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 13 آذر 1395

– فال روزانه در روز 13 آذر 1395 برای متولدین تیر ماه

شما در این روزها در حال متعادل کردن یا آزمودن  اخلاق و رفتار خود را با شخص یا اشخاص دیگری هستید. شما نکاتی را یافته‌اید که در این زمینه‌ها با آن شخص دارای اختلاف هستید اما حساسیت‌های زیادی و افراطی را به خرج ندهید زیرا باعث می‌شود شخص مقابل از شما بگریزد.  امروز روزی نیست که شما با سرنوشت تان بجنگید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 13 آذر 1395

– فال روزانه در روز 13 آذر 1395 برای متولدین مرداد ماه

  امروز تخیلاتتان می‌تواند شما را به سفری زیبا ببرد، اما شما زیاد دوست ندارید که از آن سفر بازگردید. لذتی که شما خواهان آن هستید به واسطه دسترسی به این رویاها به وجود می‌آید. بالا و پایین پریدن با شادی در درونتان حتی اگر به کوتاهی یک لحظه باشد به ظاهر پاداشی کافی به نظر می‌رسد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 13 آذر 1395

– فال روزانه در روز 13 آذر 1395 برای متولدین شهریور ماه

شما اگر برادر و یا خواهر داشته باشید، این روزها نقش مهم تری در زندگی تان خواهید داشت و اگر اصلا برادر و یا خواهر نداشته باشید، باید به دوستان صمیمی خود نزدیک شده و از بی تفاوتی بیرون بیایید. آن وقت می‌فهمیدکه آنها نمی‌دانستند چگونه به شما نزدیک شده و یا اینکه چگونه دوستی شان را تداوم بخشند. ولی الان فقط دنباله رو و پیرو شما می‌شوند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 13 آذر 1395

– فال روزانه در روز 13 آذر 1395 برای متولدین مهر ماه

شما امروز سعی می کنید بخشی از اطلاعاتی که دارید را از دیگران مخفی کنید، اما این موضوع باعث می شود اطرافیان شما ناراحت شوند. بهتر است که روشتان را تغییر داده و آنها را همان طوری که هست به دیگران هم بگویید. هر کاری که شما یا اطرافیانتان از انجام دادنش کوتاهی کرده اید، خیلی زود آشکار خواهند شد و اکنون اگر این کارها انجام شوند، مشکلات بیشتر خواهد شد. الان صداقت داشتن بهترین سیاست است.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 13 آذر 1395

– فال روزانه در روز 13 آذر 1395 برای متولدین آبان ماه

امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می‌کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده‌اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می‌شود، آماده‌اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می‌تواند مانع و عامل باز دارنده‌ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و اگاهانه ایجاد کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 13 آذر 1395

– فال روزانه در روز 13 آذر 1395 برای متولدین آذر ماه

 شاید امروز دیگران منظور شما را بد برداشت کنند، اما شانس دوباره به سوی شما رو کرده  و تا دو هفته دیگر نیز با شما خواهد بود. خوشبختانه امروز راحت‌تر می‌توانید منظور خود را بیان کنید اما اگر کسی تلاش شما را به هم زد، غافلگیر نشوید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 13 آذر 1395

– فال روزانه در روز 13 آذر 1395 برای متولدین دی ماه

 وقتی نتوانید احساسات خود را کنترل کنید، به خصوص اگر دیگران هم ناراحتی‌های شما را تشدید کنند، اوضاع خیلی ناراحت کننده و استرس زا می‌شود. حتی اگر از این شرایط جدید ناراضی هستید ولی خودتان را نگران نکنید. شما می‌خواهید بیشتر داشته باشید و حتی شاید خودتان هم دقیقا ندانید که چه می‌خواهید. شما فقط به زمان احتیاج دارید، روزهای آینده اوضاع بهتر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 13 آذر 1395

– فال روزانه در روز 13 آذر 1395 برای متولدین بهمن ماه

 امروز زندگی‌تان کمی ناآرام می‌شود، اما در عین حال می‌تواند کاملاً نشاط آور و شاد باشد. مشکلات شما فقط ساخته و پرداخته دست خودتان خواهد بود، به خصوص اگر سعی کنید چیزهایی که از حیطه کنترل‌تان خارجند را تحت کنترل خود در آورید. به جای اینکه خودتان را در صندلی راننده تصور کنید که زندگی را هدایت می‌کند، سعی کنید در صندلی عقب بنشینید و از منظره‌ها و چشم اندازهایی که مدام تغییر می‌کنند لذت ببرید!!

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 13 آذر 1395

– فال روزانه در روز 13 آذر 1395 برای متولدین اسفند ماه

 زمانی که شما در جستجوی فهمیدن رازهای آفرینش هستید علاقه شما به فلسفه و متافیزیک خیلی بهتان کمک می‌کند. و هنگامی که می‌خواهید کشف کنید در ظاهر هر پدیده‌ای چه حقیقتی نهفته است بیشتر به سمت فلسفه و موضوعات ماورایی کشیده می‌شوید. اما نباید باور کنید که همه چیز طبق خواسته شما پیش می‌روید. کمی شک داشتن باعث می‌شود شما از دردسرهای زیادی رهایی پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *