فال روزانه

فال روز جمعه 12 آذر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 12 آذر 1395

– فال روزانه در روز 12 آذر 1395 برای متولدین فروردین ماه

احتمالا امروز وسوسه شده اید که عالم نما باشید و ادعا کنید که راجع به همه چیز اطلاع دارید. اما اگر خودتان را درگیر این ماجرا کنید و خود را در مرکز توجه قرار دهید بعید می‌دانم آن حمایت و توجهی که در نظر دارید را بدست بیاورید. چرا که در نتیجه این کار شما کنترل خود را از دست می‌دهید و تبدیل به انسان خودبزرگ بینی می‌شوید؛ پس  سعی کنید اثبات بزرگی و خردمند بودن خود را فراموش کنید و حرف‌هایی که دیگران به شما می‌گویند را دقیقا گوش کنید. شنیدن حقیقت به شما ضربه‌ای نمی‌زند مخصوصا اگر بتوانید از این صحبت‌ها برای پیشرفت خود و رسیدن به اهداف تان استفاده کنید!

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 12 آذر 1395

– فال روزانه در روز 12 آذر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز وقتی که افراد مختلف با داستان‌های سرنوشت درام خود وارد زندگی‌تان می‌شوند، زندگی شما نیز پر از نگرانی‌های دوستانه خواهد شد. خواه این فرد نامزد یا معشوقه‌تان باشد، خواه یک دوست خیلی معمولی، شما احساس می‌کنید که او قدرت بیان شما را محدود کرده است. هم اکنون آزادی و استقلال داشتن برایتان اهمیتی حیاتی دارد، برای اینکه اگر شما وقت نگذارید و انرژی خود را تازه نکنید، چیر زیادی نخواهید داشت که به افراد دیگر بدهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 12 آذر 1395

– فال روزانه در روز 12 آذر 1395 برای متولدین خرداد ماه

 ورود ماه به ثور لذت جو ممکن است این طور نشان دهد که شما را از حمایت خرچنگ بازمی‌دارد. معمولا، شما می‌خواهید که شاد و با نشاط باشید و دوست ندارید که هچ چیز مانع شما برای رسیدن به شادمانی باشد. حتی اگر ترجیح می‌دهید که در خانه باشید جامعه به شما توجه کرده و خوشی و شادمانی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 12 آذر 1395

– فال روزانه در روز 12 آذر 1395 برای متولدین تیر ماه

ممکن است ترجیح بدهید که الان حس حسادت خود را بروز ندهید و از آشکار شدن آن جلوگیری کنید، اما نمی‌توانید احساسات خود را به خوبی کنترل کنید. با این وجود، رفتارهای غیرارادی امروز ایده خوبی نیست چرا که شما از این می‌ترسید که چیزی را که بدست آورده‌اید از دست بدهید یا فرصتی را که شما را در جستجوی عشق موفق می‌ساخت را از دست بدهید. هرچقدر احساستی واکنش نشان دهید، موقعیت تان بیشتر به خطر می‌افتد. پنهان کردن تمایلات‌تان موثر نخواهدبود،‌ همچنین وضع شما را نشان نخواهد داد. سعی کنید تا میانه رو باشید تا استرس خود را به حداقل برسانید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 12 آذر 1395

– فال روزانه در روز 12 آذر 1395 برای متولدین مرداد ماه

باوجود اینکه شما امروز در نظر دیگران فردی خونسرد و آرام به نظر می‌آیید، رویاها و خیالات شما هرلحظه شدیدتر می‌شوند. شما انقدر به زندگی معنوی خود خو گرفته اید که حتی از تعاملات اجتماعی با افراد دیگر نیز کناره گیری می‌کنید و دلیلتان هم این است که فکر می‌کنید نسبت به آن چه واقعاً حس می‌کنید ساکت تر و آرام تر هستید. ولی فراموش نکنید که شما می‌توانید در حالی که از دنیای غنی و پربار رویاهای شخصی خود لذت می‌برید، به راحتی با افراد دیگر هم ارتباط برقرار کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 12 آذر 1395

– فال روزانه در روز 12 آذر 1395 برای متولدین شهریور ماه

شما در مرحله طولانی از زندگی‌تان با اشخاص بانفوذ و قدرتی مواجه می‌شوید و تغییراتی که آنها در شما ایجاد می‌کنند این است که شما تصمیم می‌گیرید تا به روش خودتان تغییر کنید. به هر حال اکنون شما در یک قدمی موفقیت ایستاده اید اما تحت فشار زیادی قرار دارید. حتی اگر این یک تغییر آسان هم نباشد انرژی خود را برای سعی در جهت متوقف کردن این جریان هدر ندهید. اکنون باید عادات قدیمی را ترک کنید قبل از اینکه بتوانید راه بهتری را جایگزین آن کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 12 آذر 1395

– فال روزانه در روز 12 آذر 1395 برای متولدین مهر ماه

ممکن است امروز در “سرزمین آرزوهایتان” بدرخشید . بدانید هر کاری که در عالم واقعیت انجام می‌دهید از دنیای ذهنی شما سرچشمه می‌گیرد. اجازه ندهید افکارتان سرگردان شوند. و دیگر اینکه از این حیرت زده نشوید که ایده هایتان شما را به کجا می‌برند. موثر و مبتکر باشید و رویاهایتان را در جهتی هدایت کنید که می‌خواهید بروید. تصویری برای خود بسازید که شما را خوشحال می‌کند  و بعد ببینید چگونه باید رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 12 آذر 1395

– فال روزانه در روز 12 آذر 1395 برای متولدین آبان ماه

شما در این روزها به یک سکون و حالت غیر فعال بودن رسیده اید، شما به یک فرد قابل اعتماد نیاز دارید برای این که  محرکی باشد تا شما را از این حالت خارج سازد و دوباره شما را مثل سابق به فردی پویا تبدیل کند. شاید به دلیل شکست‌هایی که در قبل داشته اید و تجربه‌های تلخ بسیاری که داشته اید شجاعت خود را از دست داده اید اما شما با وجود تمام این مسائل راه تان را ادامه دهید زیرا جاده زندگی شما به موفقیت منتهی می‌شود.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 12 آذر 1395

– فال روزانه در روز 12 آذر 1395 برای متولدین آذر ماه

برای شما زیاد راحت نیست که احساسات منفی را رها کرده و دور بریزید، اما وقتی بالاخره این کار را کردید می‌توانید شیوه جدیدی در زندگی خود ایجاد کرده و با زندگی گذشته قطع رابطه کنید. امروز در حالیکه خورشید وارد برج پیش رونده دلو می‌شود، فرصت نادری به سراغتان می‌آید که می‌توانید چیزهایی که کتمان می‌کردید را ببینید. حتی اگر قدم برداشتن به سوی آینده موجب می‌شود که تغییراتی را در برنامه‌های روزانه تان بدهید، از این کار هراس نداشته باشید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 12 آذر 1395

– فال روزانه در روز 12 آذر 1395 برای متولدین دی ماه

 پیشرفت‌های استوار روز شما را طولانی‌تر از آن می‌کنند که شما سعی نکنید که بخواهید کارها را سریع انجام دهید. با عجله کار کردن مشکلاتی بوجود می‌آورند که بعدها آن مشکلات دوباره برخواهند گشت و دوباره به دیدار شما بر می‌گردند. حتی اگر دیگران عجله دارند، شما زمانی برای کارهایتان در نظر بگیرید و درست از نقطه شروع آغاز کنید. تکیه بر اساسی استوار بسیار هم تر از این است که تمام کار را به پایان برسانید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 12 آذر 1395

– فال روزانه در روز 12 آذر 1395 برای متولدین بهمن ماه

ممکن است امروز احساس کاملا غیر قابل تشخیصی داشته باشید. چنانکه دیگران مستقیما به شما نگاه می‌کنند بدون اینکه حتی توجه کنند که شما آنجا حضور دارید. اما برخلاف دیروز،‌ اکنون شما می‌توانید از میان ایستادگی‌های خودتان به زور به جلو بروید حتی اگر هیچ کس از تلاش‌های بی پایان شما قدردانی نکند. بالاخره، مراقبت از همه، مانند یک مرغ مادر- در تئوری خوب به نظر می‌رسد،‌ اما انرژی فراوانی از شما می‌گیرد. نگران این نباشید که هر کس چه فکری می‌کند. ظاهرا بهترین کاری که اکنون می‌توانید انجام دهید این است که افراد دیگر را تربیت کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 12 آذر 1395

– فال روزانه در روز 12 آذر 1395 برای متولدین اسفند ماه

 درست وقتی که شما فکر می‌کنید می‌توانید کاملاً خود را کنترل کنید، یک نفر حرفی می‌زند و شما را کاملاً عصبانی می‌کند. عصبانی شدن به خاطر واکنشی که دیگران نسبت به شما نشان می‌دهند می‌تواند جلوی صحبت کردن شما را بگیرد. نگه داشتن احساساتتان پیش خود هم هیچ کمکی نمی‌کند، برای اینکه بعداً یکدفعه زیاد شده و منفجر می‌شوند. بهترین روش این است که آنها را تحت کنترل خود داشته باشید و به جای اینکه یکدفعه سرریز کنند، اجازه دهید کم کم ظاهر شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *