فال روزانه

فال روز پنج شنبه 11 آذر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 11 آذر 1395

– فال روزانه در روز 11 آذر 1395 برای متولدین فروردین ماه

امروز “کنترل کردن” مهم ترین مساله مورد توجه برای شما است، بخصوص اگر  کارهای خیلی زیادی پیش رو داشته باشید که باید به همه شان هم برسید. رئیستان بهتان دستور می‌دهد و شما چاره دیگری به جز “چشم” گفتن ندارید!! باهمه این احوال فقط “چشم” گفتن و عمل نکردن شما را به جایی نمی‌رساند! همانقدر که جذاب و خوش برخورد هستید! همان قدر هم باید در کارتان جدی بوده و به تمام قولهایی که داده بودید عمل کنید!

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 11 آذر 1395

– فال روزانه در روز 11 آذر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز شا بر سر دوراهی گیر کرده‌اید و این برایتان مثل یک برزخ است. در چند روز گذشته احساسات شما خیلی عمیق‌تر شده‌اند و نگه داشتن دوستی‌هایتان در وضعیتی متعادل کار خیلی سختی است. توانایی شما تا آخر هفته بیشتر می‌شود. باوجود این بهتر است که همه چیز را راحت گرفته و خودتان را برای اتفاقاتی که رخ می‌دهد آماده کنید

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 11 آذر 1395

– فال روزانه در روز 11 آذر 1395 برای متولدین خرداد ماه

 امروز می‌خواهید روی عقل سلیم خود حساب کنید. همانطور که ماه آن را نشان می‌دهد. اما به نظر می‌رسد که موقتاً توانایی تشخیص خود  در مورد جدا کردن مهره های غیر اصلی که در ذهن شما وول می‌خورند را از دست داده اید. شما طبیعتاً می‌توانید به آسانی فاصله ی بین حقیقت و دروغ را حفظ کنید اما الان هر دوی آن در واقعیت وجود دارند.  از جدا کردن آنها دست بکشید و فقط  خوبی آنچه  قادر به انجام آن هستید را ستایش کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 11 آذر 1395

– فال روزانه در روز 11 آذر 1395 برای متولدین تیر ماه

اگرچه شما آماده شده‌اید که از کارهایی که الان پیش رو دارید کناره گیری کرده و کار جدیدی را شروع کنید، اما باید بدانید که فعلا بهتر است دست نگه دارید و عجیب است که الان از درگیر شدن با پروسه اجتماعی حساس بیشتر از درگیر شدن با کارهای خودتان دلزده نمی‌شوید. برای رسیدن به اهداف بلند مدت‌تان عزمتان را جزم کنید؛ چراکه این کار بهتان کمک می‌کند دیدگاه‌های مناسبتان را حفظ کنید. تمرکز کردن روی آینده شما را قادر می‌سازد انرژی‌تان را برای وقت‌هایی که بیشترین نیاز را بهش دارید ذخیره کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 11 آذر 1395

– فال روزانه در روز 11 آذر 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما وقت و انرژی‌تان را بر روی تعطیلات و یا ثبت نام کردن در یک رشته درسی صرف می‌کنید. هرکدام از این دو راه که برگزینید، در عین حال که شما را با عدم اطمینان نسبت به آینده روبرو می‌کند، خوش‌بینی شما را نیز رفته رفته کم‌تر می‌کند. به هر حال نیازی نیست که ریسک کردن را عقب بیندازید و یا اینکه از شدت آن بکاهید. شما مجبور نیستید برنامه‌های خود را کنسل کنید؛ فقط لازم است که نسبت به آنها واقع بینانه‌تر رفتار کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 11 آذر 1395

– فال روزانه در روز 11 آذر 1395 برای متولدین شهریور ماه

ممکن است احساس کنید که امروز بسیار سرزنده و شاد هستید، اما الان مردد هستید که‌ آیا ترس از پذیرفته نشدن را نشان بدهید یا خیر. به جای اینکه در میان عده زیادی از مردم وانمود کنید که دارای اعتماد به نفس زیادی و در میان آنها شاد و خرم هستید، سعی کنید زمان فراغت تان را با یکی دو تا از دوستان نزدیک تان بگذرانید. سر و صدای کمتر در محیط پیرامون تان باعث می‌شود تا کودک درون تان ناخودآگاه از درون تان بیرون بیاید و شروع به بازی و تفریح کند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 11 آذر 1395

– فال روزانه در روز 11 آذر 1395 برای متولدین مهر ماه

روابط متقابل شما با یکی از اطرافیانتان تا موقعی که تبدیل به یک مشکل واقعی شود می‌تواند در طول روز ادامه پیدا کند. اگرچه شما سعی می‌کنید از این مشکلات دوری کنید، ولی وسوسه می‌شوید که دست به عمل متقابل بزنید. اما باید بدانید که کشمکش و دعوا کردن اصلاً برای شما خوب نیست و بهترین کار این است که از هر مجادله‌ای پرهیز کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 11 آذر 1395

– فال روزانه در روز 11 آذر 1395 برای متولدین آبان ماه

 امرور توانایی شما در کار کردن و همکاری کردن با دیگران مورد آزمایش قرار می گیرد و صبر و تحمل شما در این مورد کم خواهد بود. اما عصبانیت و حرص خوردن هیچ چیز را بهتر نمی کند، پس حالا بهتر است که احساسات خود را کنترل کنید. سپس در نیمه های روز وقتی که بیشتر احساس راحتی کردید برای ابراز کردن احساساتتان خود را آماده کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 11 آذر 1395

– فال روزانه در روز 11 آذر 1395 برای متولدین آذر ماه

امروز می‌تواند روز بسیار مهمی برای شما باشد،‌ اکنون ماه به نشان شما بازگشته است و نیت دارد به سرعت شما را در راه رسیده به اهداف‌تان یاری دهد، و ممکن است کمی بیش از همیشه شما را تحت کنترل داشته باشد. نهایتا، شما به سختی برای رسیده به بالاترین اهداف تان کار می‌کنید،‌ اما ممکن است شما برای رسیدن به آنچه که خود را از دیگری در مواقع خاص جدا می‌کردید قرار دهید. به یاد داشته باشید که شما مجبور نیستید، با دیگران به سختی رفتار کنید و آنها را برای رسیدن به اهداف شان مجبور کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 11 آذر 1395

– فال روزانه در روز 11 آذر 1395 برای متولدین دی ماه

حتی اگر فکر می‌کنید که دوست دارید فردی بسیار واقع بین باشید، امروز نباید تا این حد در مورد آن مصمم باشید. ابتدا می‌توانید دیگران را متقاعد کنید که درباره ی کاری که می‌خواهید انجام دهید همه چیز را می‌دانید اما هر چه می‌گذرد آنها را بدتر گیج می‌کنید و این باعث ایجاد تناقض در حرفهایتان می‌شود. اکنون می‌توانید یک مفهوم پیچیده را توضیح دهید اما احتمالاً می‌بینید که اگر جنبه های ساده ی آن را توضیح بدهید بدتر چالش زا می‌شود. اگر ممکن است بگذارید یک نفر دیگر برای مدتی کنترل آن را بدست بگیرد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 11 آذر 1395

– فال روزانه در روز 11 آذر 1395 برای متولدین بهمن ماه

اکنون شما به طور غیر ارادی تمایل دارید که با پول خود کارهای زیادی انجام دهید،‌ پس قبل از اینکه خارج از خریدهای معمول‌تان، هزینه‌ای کنید خوب فکر کنید. شاید مایل باشید که وسیله کاملا بیخودی بخرید که اصلا بدردتان نخواهد نخورد، این کار حتی از نظر مالی نیز ایده چندان جالبی به نظر نمی‌رسد. اما به یکباره شما می‌فهمید که اوضاع مالی تان اکنون زیاد واضح و روشن نیست. شما باید چند روزی صبر کنید خوب به هدفی که در ذهن دارید بیندیشید، تا بعدها از این کاری که انجام داده‌اید پشیمان نشوید و افسوس نخورید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 11 آذر 1395

– فال روزانه در روز 11 آذر 1395 برای متولدین اسفند ماه

 حتی اگر شما امروز تلاش کنید که با نگه داشتن مسائل احساسی پیش خود از آنها اجتناب کنید، شاید شغل شخص دیگری را به سمت خود جلب کنید. این یک سراشیبی لغزنده است و آگاه بودن از احساسهایتان می‌تواند از سر خوردن بیش از اندازه شما در آن جلوگیری کند. به یاد داشته باشید، که الان بسیار خوب است که از مرزهای محافظتان استفاده کنید تا امنیت عاطفی‌تان تأمین شود. بدون اینکه خودتان را فراموش کنید می‌توانید دوست خوبی هم باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *