فال روزانه

فال روز سه شنبه 9 آذر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 9 آذر 1395

– فال روزانه در روز 9 آذر 1395 برای متولدین فروردین ماه

امروز می‌خواهید کاری را انجام دهید که می‌دانید بعدها ممکن است از انجام دادن آن پشیمان شوید. پس قبل از اینکه به خاطر هوس و تصمیم ناگهانی خود کاری را شروع کنید، خوب همه جوانب آن را بررسی کنید. خوشبختانه، بدون اینکه بخواهید از قانون همه یا هیچ استفاده کنید آنقدر فرصت انتخاب خواهید داشت که مطمئن باشید تصمیم درستی خواهید گرفت. جانب احتیاط را رعایت کردن به شما این توانایی را می‌دهد که به حد کافی از زندگی خود لذت ببرید. مجبور نیستید بدون جلیقه نجات در عمیق‌ترین دریاها بپرید یعنی در واقع لازم نیست در زندگی خود ریسک کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 9 آذر 1395

– فال روزانه در روز 9 آذر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شاید دیگران فکر کنند شما در کارتان ناشی و دست و پا چلفتی هستید!! در حالیکه شما کاملاً به رفتار خود مسلط هستید و اصلاً لازم نیست چیزی را تغییر دهید. حالا که خورشید و بهرام در نشانه شما به هم ملحق شده‌اند شما باید بدانیدکه قدرت استفاده کردن از توانایی‌هایتان را دارا هستید و می‌توانید به طور موثری روی اهداف آینده خود تمرکز کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 9 آذر 1395

– فال روزانه در روز 9 آذر 1395 برای متولدین خرداد ماه

امروز حتی اگر به خودتان قول بدهید که فعالیتهایتان را بیشتر کرده و سخت‌تر کار کنید، باز هم نمی‌توانید به خودتان کمک کنید. خوشبختانه شما چند ترفند دارید که به کمک آنها می‌توانید نسبت به شرایطی که در حال حاضر دارید پرمشغله‌تر و سازنده‌تر شوید. به جای اینکه به دنبال خوشی و تفریح کردن باشید، اول وظایفتان را انجام دهید و بعد به سراغ تفریح کردن بروید. اگر بتوانید اعتماد دیگران را جلب کنید، احترام و اعتبار بیشتری کسب خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 9 آذر 1395

– فال روزانه در روز 9 آذر 1395 برای متولدین تیر ماه

 به نظر می‌رسد که امروز بهتر از همیشه بتوانید کار کنید و کارهایتان را به موقع انجام دهید به خاطر اینکه آنها راحت تر از گذشته به نظر می‌رسند. در واقع، شاید به این خاطر باشد که همکاران و دوستان شما که همیشه حواس شما را از کار کردن منحرف می‌کردند امروز خودشان به اندازه کافی کار دارند که سرشان به کار خودشان باشد.الان زمان تنبلی نیست که شما بخواهید از برنامه‌ها و کارهای خود طفره بروید؛ شما توانایی سازماندهی کارهای بی شماری را دارید اما اگر برای شروع گام محکمی بردارید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 9 آذر 1395

– فال روزانه در روز 9 آذر 1395 برای متولدین مرداد ماه

امروز یک نفر بهتان حرفهای خیلی خوبی می‌زند، بنابراین باید این حرفها را آویزه گوش خود کنید. ابتدا تمام حقایق را بررسی کنید تا بفهمید که چرا حرفهایی که قبلاً زده‌اید با واقعیت تناقض دارد. به همه حرفها گوش دهید، بنابراین شما قادر خواهید شد قبل از اینکه یک برنامه را به کار ببندید تمام نقصهای مهم آن را متوجه بشوید. حتی اگر همه چیز خوب و عالی به نظر می‌رسد، فراموش نکنید که فقط نباید  یک روی سکه را ببینید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 9 آذر 1395

– فال روزانه در روز 9 آذر 1395 برای متولدین شهریور ماه

امروز ممکن است به احساسی دست پیدا کنید که شما را به جایی برساند درست خلاف جهتی که تا به امروز فکر می‌کردید. در حقیقت، ایده جدید شما احتمالا برخلاف ایده‌های دیگران خواهد بود. راه آسانی نیست چرا که احتمال آن می‌رود که طی روزهای آینده با ایستادگی و مقاومت روبرو شوید. بنابراین، بهتر است که حالا از غریزه‌تان کمک بگیرید و از راه‌های قدیمی‌دوری کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 9 آذر 1395

– فال روزانه در روز 9 آذر 1395 برای متولدین مهر ماه

 شما امروز قادر هستید به شیوایی در مورد یپچیده‌ترین و عمیق‌ترین حسهای خود صحبت کنید، ولی ممکن است که راحت‌ترین راه را انتخاب کنید و مسائل سطحی را ترجیح دهید و بخواهید آنها را به دیگران هم آموزش دهید. به جای اینکه به دیگران درس اخلاق دهید، بهتر است که ساکت بمانید. شما با رفتارهای مثبتتان بیشتر می‌توانید روی آنها تأثیر بگذارید. آنها هم این توانایی شما را تحسین خواهند کرد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 9 آذر 1395

– فال روزانه در روز 9 آذر 1395 برای متولدین آبان ماه

امروز به نظر می‌رسد که فرد دیگری هم به اندازه شما از نظر احساسی متهم شده است و می‌تواند کاملاً ناراحت باشد. فقط یک چیز باعث می‌شود که شما احساسات شدید پیدا کنید اینکه بهش عادت کنید. آشفته شدن به خاطر مسائل غیر قابل حل دیگران برای شما زیاد اتفاق می‌افتد. به جای اینکه فکر کنید باید به طور کامل در دسترس افراد دیگر باشید، در ایجاد کردن مرزهای محکمی برای حفاظت کردن از آرامش ذهنی‌تان تردید نداشته باشید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 9 آذر 1395

– فال روزانه در روز 9 آذر 1395 برای متولدین آذر ماه

 باوجود اینکه نیمی‌ از هفته کاری گذشته است، انگار در تعطیلات آخر هفته هستید!! اگر اگر فقط یک بار مشکلات ناشی از شانه خالی کردن از زیر مسئولت را به طور کامل بررسی کنید، آن موقع به جای فرار از کار کردن تصمیمی درست و عاقلانه می‌گیرید. با این حال از رویاهای هیجان انگیز خود دست برندارید، برای اینکه ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور به حقیقت بپیوندند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 9 آذر 1395

– فال روزانه در روز 9 آذر 1395 برای متولدین دی ماه

امروز قبول کردن انتقادها کار راحتی است، چرا که با رفتاری درست و از روی مهربانی ابراز می‌شوند. اگر دیگران نظرات سازنده خور را ابراز می‌کنند؛ فقط می‌خواهند به شما بگویند برای موفق شدن چه کارهایی باید انجام دهید و قصدشان این نیست که به اشتباهات شما اشاره کرده و آنها را به رختان بکشند. پس به حرف‌های کسانی که دوستتان دارند گوش بدهید، چرا که فرصت نابی بهتان رو کرده که می‌توانید با شنیدن واقعیت زندگی خود را بهتر کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 9 آذر 1395

– فال روزانه در روز 9 آذر 1395 برای متولدین بهمن ماه

امروز یک مسأله کوچک و  خیلی کم اهمیت هم می‌تواند شما را شوکه کند. البته نسبت به قبل – زمانی که همیشه این گونه رفتار می‌کردید- شفاف تر عمل می‌کنید. با توجه به گفته‌های بالا شما باید زمانی را به تفریح کردن، عشق ورزی و کارهای هنری خلاقانه اختصاص دهید. پس حتماً از این فرصت استفاده کنید تا سیستم های عصبی تان آرامتر شوند. بهتان توصیه می‌کنیم که استراحت کرده و آرامش داشته باشید، ولی باید حواستان به روند کار نیز باشد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 9 آذر 1395

– فال روزانه در روز 9 آذر 1395 برای متولدین اسفند ماه

 امروز دوستان و همکارانتان نظریات خیلی خاصی عرضه می‌کنند و شما در عین حال که اطلاعات گذشته خود را کامل تر می‌کنید، دلتان نمی‌خواهد دست از تنبلی بردارید. شما راه و روش خود را تثبیت کرده‌اید و نمی‌خواهید به منظور پیدا کردن دیدگاه‌های متفاوت فکر خود را تغییر دهید. بادقت به حرفهایی که دیگران می‌زنند گوش دهید، اما بعد دست به کار شده و هر کاری به نظرتان بهتر بود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *