فال روزانه

فال روز دوشنبه 8 آذر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 8 آذر 1395

– فال روزانه در روز 8 آذر 1395 برای متولدین فروردین ماه

امروز آمادگی تفریح کردن را دارید. اما به آن آسانی‌ها هم که فکر می‌کنید نیست. تصمیم می‌گیرید که یک بازی بکنید اما برخی چیزها جلوی مشارکت شما در آن بازی را می‌گیرند. یک مشکلی برای برقراری تعادل بین خوشگذرانی شما و نیاز به ایجاد روابطی صمیمی‌تر و عمیق تر وجود دارد.دلیلی هم برای تحلیل بی پایان آن وجود ندارد. فقط به شرایط فعلی خود توجه کنید و به حرف دل خود گوش کنید نه به عقلتان.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 8 آذر 1395

– فال روزانه در روز 8 آذر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما قادر هستید که بدون اینکه از دیگران تاثیر منفی بگیرید یک تغییر اساسی و بزرگ را در زندگی تان ایجاد کنید. ابراز وجود به شما اجازه می‌دهد که استعدادهای درونی خود را بشناسید و و آنچه از احساسات‌تان که مجال می‌یابند که بیان شوند را با دیگران تقسیم کنید‌ و این مهم نیست که چقدرکار پیچیده و دشواری است. با این وجود، شما مایل به این نیستید که روز تعطیل خود را با یک روز کاری معامله کنید. آنچه را اکنون واقعا ضروری است انجام دهید بدون اینکه نیاز باشد روش تعطیلی خود را بهم بزنید. برنامه ریزی و فکر کردن به آنچه که می‌خواهید انجام دهید بهتر از این است که کاری را بدون اینکه به عواقب آن فکر کنید شروع کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 8 آذر 1395

– فال روزانه در روز 8 آذر 1395 برای متولدین خرداد ماه

 ممکن است شما احساس کنید که دریافت و ادراک خود را نسبت به جهان واقعی از دست داده‌اید و این موضوع شما را بیشتر عصبانی می‌کند. معمولی‌ترین وظایف روزمره شما امروز بسیار مشکل به نظر می‌رسند. شما امروز تمرکزی را که برای انجام دادن وظایف خسته کننده لازم است را ندارید. به جای اینکه خودتان را مجبور کنید کاری را که هیچ فایده‌ای ندارد انجام دهید، امروز را به استراحت کردن بپردازید و به رویاهایتان اجازه دهید که آزادانه سیر و سفر کنند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 8 آذر 1395

– فال روزانه در روز 8 آذر 1395 برای متولدین تیر ماه

 شما می‌خواهید دیگران باور داشته باشند که شما همه چیز را تحت کنترل خود دارید و کارهای خیلی زیادی  از دستتان بر می‌آید. اما زیاد از خودراضی نشوید، برای اینکه اعتماد به نفس بیش از اندازه نیز می‌تواند مشکلات خودش را به همراه داشته باشد. بهترین کار این است که با دیدی مثبت همراه با واقع بینی به آینده نگاه کنید، اما خودتان را برای برنامه‌هایی که امروز و فردا به وقوع می‌پیوندد نیز آماده کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 8 آذر 1395

– فال روزانه در روز 8 آذر 1395 برای متولدین مرداد ماه

 شما امروز به اندازه کافی باهوش هستید و آنقدر خودتان را باور دارید که می‌توانید یک داستان سر هم کنید!! بدون اینکه نیاز به گفتن باشد جنگیدن با حقایق بارز و مشخص شما را به دردسر می‌اندازد، به خصوص اگر بخواهید دیگران را هم متقاعد کنید که از شما پیروی کنند. زمانی را با یک دوست مورد اطمینان صرف کردن و بررسی کردن ایده‌هایتان شما را از شرمندگی بعدی نجات می‌دهد!

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 8 آذر 1395

– فال روزانه در روز 8 آذر 1395 برای متولدین شهریور ماه

درحالیکه شما کاملاً در مورد امروز هوشیار هستید و آینده‌تان را با داشتن تصویری از آن در ذهنتان می‌توانید ببینید، رویاهای شفافی خواهید داشت. تا زمانیکه شما این رویاها را آشکار نکنید خوش‌بینی شما می‌تواند کاملاً تازه بماند، برای اینکه مردم دیگر خیلی زود از تفکرات خیالی شما خسته خواهند شد. بهتراست برخی از اندیشه‌ها نهفته و فقط برای خودتان باشند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 8 آذر 1395

– فال روزانه در روز 8 آذر 1395 برای متولدین مهر ماه

اگر امروز کارهایتان خیلی کند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی که سرعت خودتان را بیشتر می‌کنید از کار کردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی کنید که خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب کنید ممکن است ناامید بشوید، برای اینکه در عین حال که احساس خستگی می‌کنید انرژیتان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی کنید که نکات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به کارهایتان برسید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 8 آذر 1395

– فال روزانه در روز 8 آذر 1395 برای متولدین آبان ماه

امروز شما روابط اجتماعی زیاد خوبی ندارید، بخصوص اگر نتوانید تصمیم گیری کنید. شما به جای اینکه یک تصمیم قطعی بگیرید بیشتر دوست دارید که هر دو گزینه را انتخاب کنید. این موضوع می تواند شبیه به یک استراتژی افراطی به نظر برسد، در این هنگام در مورد چیزهایی که دوست دارید جدی تر خواهید شد. به خاطر جانبداری کردن از هر دو گزینه نیت خود را پنهان نکنید. ممکن است که شما این توانایی را پیدا کنید که خودتان را زا آن خلاص کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 8 آذر 1395

– فال روزانه در روز 8 آذر 1395 برای متولدین آذر ماه

 ممکن است شما اعتقاد داشته باشید که قهرمان جایگاه‌های میان راه هستید که می‌تواند به راحتی حمایت شود. شما واقعا مایل هستید با چشم اندازهای خود با کسی دیگر شریک شوید،  اما هر کلامی‌که شما بگویید ممکن است باعث ایجاد اختلاف و درگیری شود و طرف مقابل را خشمگین کند،‌ حتی اگر قصد شما این نباشد که باعث ایجاد این تعارض شوید. به یاد داشته باشید،‌ ایده‌های شما فقط یک راه برای رسیدن به رویکرد و موقعیت است، پس اگر ایده‌ها و افکار دیگران با شما اختلاف داشت به افکارشان احترام بگذارید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 8 آذر 1395

– فال روزانه در روز 8 آذر 1395 برای متولدین دی ماه

 شما دوست ندارید که دیگران در مورد تواناییهای شغلی شما ازتان سئوال کنند، و با وجود اینکه اکنون شما از توانایی‌های بارزی برخوردارید ولی دوست دارید که تنهایی و انزوا را برگزینید. البته این انزوا به خاطر این نیست که شما کم رو هستید؛ بلکه فقط به به دلیل این است که وقتی می‌توانید کارهایتان را تمام کرده و بعد به تفریح کردن مشغول شوید، دوست ندارید زمانتان و انرژی‌ای را که می‌تواند برایتان خیلی مفید باشد را از دست بدهید. آسان‌ترین راه برای پیروز شدن بر شرایط دشوار اخیر این است که یک یا دو روز از درگیر شدن با مسائل احساسی دوری کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 8 آذر 1395

– فال روزانه در روز 8 آذر 1395 برای متولدین بهمن ماه

امروز شما شاید به طور خاصی حس و ادراک قوی ای پیدا کرده باشید و یا شاید هم خیال می‌کنید که قدرت بدنی خیلی فوق العاده‌ای دارید!! قدرتهای مثبت کمک می‌کند که ناراحتی احساسی خود و یا افراد دیگر را التیام بخشید. اما لطفا بعد از این کار دچار این توهم نشوید که همه کار می‌توانید انجام دهید!! شاید قدرتهای فوق طبیعی شما واقعی باشند، اما همیشه در دسترس شما نیستند. شاید هم آنها را از دست بدهید فقط برای اینکه بفهمید جهان خیلی بزرگ است و رازهای خیلی زیادی است که هنوز آنها را نشناخته اید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 8 آذر 1395

– فال روزانه در روز 8 آذر 1395 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز دوست دارید فکر کنید، اما وقتی که فکرتان از این شاخه به آن شاخه می‌رود ناامید می‌شوید. حالا که می‌خواهید جلوی این افکار را بگیرید مشکلاتی پدید می‌آید. زیاد به خودتان سخت نگیرید. بهترین راه این است که انعطاف پذیری‌تان را بیشتر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *