فال روزانه

فال روز یکشنبه 7 آذر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 7 آذر 1395

– فال روزانه در روز 7 آذر 1395 برای متولدین فروردین ماه

  شما اخیرا به این فکر افتاده‌اید که به مدرسه بازگردید و دوباره تحت آموزش قرار بگیرید و معتقد هستید که این کار می‌تواند چشمان شما را به راه جدیدی درزندگی باز کند. اما حتی درس خواندن و یادگیری بعضی چیزها همان قدر غیر عملی است که یک فیلسوف اهل عمل نیست و به جنبه‌های عملی زندگی کاری ندارد. دیگر اینکه این راه شما را برای مدت طولانی سرگرم نمیکند و زود از آن خسته خواهید شد. از طرف دیگر، اما این می‌تواند راهی باشد که تمایلات اخیر خود را ارضا کنید، البته راه‌های دیگری برای سرگرم شدن وجود دارد از جمله خواندن متون فرهنگی و دینی و یا مراجعه به برخی کتاب‌های مرجع که می‌تواند اطلاعات شما را نیز به روز گرداند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 7 آذر 1395

– فال روزانه در روز 7 آذر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما این توانایی را دارید که حجم زیادی از اطلاعات را زیر و رو کرده و می‌توانید از راه شهودی بفهمید که کدامیک از همه مهم‌تر است. به غریزه‌های خودتان اطمینان داشته باشد، برای اینکه شما می‌توانید گرفتاری احساسی پیچیده‌ای را به خوبی متوجه بشوید. خوشبختانه شما به سمت بحثهایی که از قبل در موردشان اطلاعات دارید نمی‌روید. شما می‌دانید که چگونه می‌توانید یک راز را مخفی نگه دارید و می‌دانید که بهتر است برخی از حرفها را ناگفته باقی بماند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 7 آذر 1395

– فال روزانه در روز 7 آذر 1395 برای متولدین خرداد ماه

امروز ظاهرا شما در حالیکه کارهایتان را انجام می‌دهید می‌توانید سرگرمی‌هم داشته باشید، اما مشکلاتی پدیدار می‌شوند که مجبور می‌شوید تلاشتان را دوچندان کنید. الان حتی حس می‌کنید که یک نفر علیه شما توطئه چینی می‌کند، اما قبل از اینکه برای دفاع کردن از ترس‌هایتان دلیل و شاهد بیاورید، در مورد قضاوت‌های زودهنگام خود بااحتیاط عمل کنید. با همه این احوال کار عاقلانه ترین کار این است که به جای ثابت کردن و نشان دادن کارهایی که نمی‌توانید انجام دهید، برای به وقوع پیوستن اهدافتان تلاش کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 7 آذر 1395

– فال روزانه در روز 7 آذر 1395 برای متولدین تیر ماه

سطح اشتیاق شما امروز بسیار بالا است، اما فهمیدن اینکه با آروزهای خلاف عرفتان چه کار باید بکنید، کار سختی است. انکار کردن نیازهایتان باعث نمی شود که از دستشان خلاص بشوید. اما اگر رک و بی پرده صحبت کنید می توانید یک رابطه خویشاوندی مستحکم را خراب کنید. اکنون برای شما زمان مناسبی است که بدون تعلق خاطر داشتن به اتفاقاتی که در آینده اتفاق خواهد افتاد، از ستعدادهایتان استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 7 آذر 1395

– فال روزانه در روز 7 آذر 1395 برای متولدین مرداد ماه

در مقابل شما راههای متفاوتی دیده می‌شود که می‌توانند شما را به سرنوشت مطلوبتان برسانند. با وجود این اگر همه این راهها به یک مقصد منتهی شوند، آیا برای اینکه یک راه در مقایسه با راه دیگر مورد قبول واقع شود دلیلی وجود دارد؟ اکنون که شما جایی را که می‌خواهید بروید را از نظر دور داشته‌اید، شاید در جواب دادن به این سؤال سر درگم بشوید. وقتی که بالاخره شما فهمیدید که حرکت کردن به جلو مهم تر از این است که به دلیل انتخاب کردن یک راه در مقایسه با راه دیگر فکر کنید، هدفهای شما به واسطه این درک تحقق پیدا خواهند کرد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 7 آذر 1395

– فال روزانه در روز 7 آذر 1395 برای متولدین شهریور ماه

شما تمایل دارید عضو یک گروه شوید و به خاطر همین امروز با فداکاری کردن در محل کار می‌خواهید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. هیچ مشکل حادی وجود ندارد: اتفاقات خیلی زیادی در زندگی خصوصی شما رخ داده است و در عین حال در محل کار نیز تقاضاهای زیادی ازتان می‌شود. فراموش نکنید که مجبور نیستید بین زندگی شخصی و کاری خود یکی را انتخاب کنید. شما اگر هم از نظر فکری و هم احساسی برای آنها زمان بگذارید می‌توانید به هردوی آنها برسید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 7 آذر 1395

– فال روزانه در روز 7 آذر 1395 برای متولدین مهر ماه

 صداهایی در مورد اینکه آیا راهنمایی ندای دورنی‌تان را قبول کنید یا اینکه خودتان تصمیم بگیرید در مغز شما پیچیده است، و امروز می‌تواند پیامهای پیچیده‌ای به شما ارسال دارد. با وجود این آشفتگی‌های ذهنی دانستن اینکه واقعاً به چه چیزی اعتقاد دارید و چه کاری می‌خواهید انجام دهید دشوار شده است. شما باید قبول کنید که امروز نسبت به قبل حساس‌تر شده‌اید و امکان دارد که سیگنالهای دیگران را اشتباه بفهمید. اگرچه شما می‌خواهید شروع به کار کنید، اما عاقلانه‌تر این است که صبر کنید تا حساسیتهایتان کاهش پیدا کند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 7 آذر 1395

– فال روزانه در روز 7 آذر 1395 برای متولدین آبان ماه

 عصبانیت غیر منتظره شما کمی تحلیل رفته و تبدیل به رنجشی شده است که دیگر بیشتر از این ادامه نخواهد داشت. امروز بهرام و پلوتو می‌توانند احساسات شما را تحریک کنند. خوشبختانه فعالیت کردن طبق اهدافتان نسبت به قبل برایتان راحت‌تر شده است. دنبال کردن غرایز خود اکنون بهترین سلاح در مقابل نگرش‌های منفی می‌باشد. انتخاب راه طولانی مطمئناً بهترین گزینه شماست.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 7 آذر 1395

– فال روزانه در روز 7 آذر 1395 برای متولدین آذر ماه

روابط متقابل شما با یکی از اطرافیانتان تا موقعی که تبدیل به یک مشکل واقعی شود می‌تواند در طول روز ادامه پیدا کند. اگرچه شما سعی می‌کنید از این مشکلات دوری کنید، ولی وسوسه می‌شوید که دست به عمل متقابل بزنید. اما باید بدانید که کشمکش و دعوا کردن اصلاً برای شما خوب نیست و بهترین کار این است که از هر مجادله‌ای پرهیز کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 7 آذر 1395

– فال روزانه در روز 7 آذر 1395 برای متولدین دی ماه

جدیداً رویاهای شما ریشه در واقعیت ندارند؛ در عوض شما می‌توانید هر جا که زندگی شما را هدایت کرد بروید و در آن زمینه رویا‌پردازی کنید. شما با قرار صحیح خود در یک طرح توانایی عجیبی در تشریح کردن آن دارید. آن چیزهایی که اهمیت بیشتری برایتان دارند تبدیل به یرنامه‌های واقعی می‌شوند، با استفاده از درک و بصیرت خود مواردی را انتخاب کنید که برایتان بیشترین فایده را داشته باشد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 7 آذر 1395

– فال روزانه در روز 7 آذر 1395 برای متولدین بهمن ماه

اگر دوستان شما کارهایی را انجام می‌دهند که شما از آنها انتظار ندارید شگفت زده نشوید. اینکه آنها بتوانند نقطه ضعف شما را به دست آورند شما را به دردسر خواهد انداخت، اما اگر شما قبول کنید که دوستانتان طرف شما هستند این موضوع عکس العمل منفی شما را تغییر خواهد داد. به این موضوع به عنوان یک فرصت بنگرید که شما را به آنچه که دوست دارید نزدیکتر می‌کند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 7 آذر 1395

– فال روزانه در روز 7 آذر 1395 برای متولدین اسفند ماه

امروز حتی اگر روزی غیر کاری برای شما باشد، ممکن است پیدا کردن زمان کافی برای استراحت کار مشکلی باشد. ممکن است که کارهای شما خیلی روی هم تلنبار شده باشند، شما حتی اگر روی آنها تمرکز کنید، احتمالاً نخواهید نتوانست کارهایی را که لازم است به اتمام برسانید. به جای سرزنش کردن خود به خاطر این ناکامی، همین امروز و زودتر تصمیم بگیرید که چقدر باید کار کنید که بعداً در آخر هفته موفق به تمام کردن کارهایتان شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *