فال روزانه

فال روز جمعه 5 آذر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 5 آذر 1395

– فال روزانه در روز 5 آذر 1395 برای متولدین فروردین ماه

زندگی احتمالا امروز گیج کننده به نظر برسد، اما این اوضاع آن قدر طولانی نخواهد بود تا بتواند کارهای شما را زیاد تحت تاثیر قرار دهد. در اواخر روز، به هر حال، ممکن است احساس کنید کمی گیج شده‌اید، حتی اگر شما فقط درباره آنچه که باید فردا انجام دهید فکر می‌کنید. اجازه ندهید فکرکردن به اینکه چقدر کار برای انجام دادن دارید شما را  از پا درآورد و پریشان شوید. نگرانی‌های شما بسیار بدتر از حقیقت است. فقط آن کاری را بکنید که می‌توانید و مطمئن باشید که در هفته آینده اوضاع آرام خواهد شد و به آرامش خواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 5 آذر 1395

– فال روزانه در روز 5 آذر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

اگر تنها کسی باشید که مسئولیت‌های افراد دیگر را بهشان یادآوری می‌کنید اعصابتان به هم می‌ریزد!! شما امروز می‌خواهید به اندازه هر فرد دیگری تفریح و سرگرمی‌داشته باشید، بنابراین دوست ندارید در موضع قدرت واقع شوید. اگرچه وسوسه شده بودید که قاطعانه دست به عمل بزنید، اما احتمالا رنجش و ناراحتی تان را بروز نداده و همانطوری که ازتان انتظار می‌رفت رفتار می‌کنید. دلسرد نشوید؛ شما بعدا در طول هفته برای تفریح کردن هم وقت خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 5 آذر 1395

– فال روزانه در روز 5 آذر 1395 برای متولدین خرداد ماه

 حواستان جمع باشد چون امروز یک نفر برای دوست شدن با شما پیشقدم می‌شود. ممکن است این شخص تمام حرفهای شما را باور کند و همین موضوع اوضاع را پیچیده می‌کند، برای اینکه شما نمی‌توانید بفهمید که چه چیزی نادرست است. اما اختلاف نظرها هم می‌تواند باعث بروز مشکل بشود. بنایراین قبل از اینکه با این فرد یک ارتباط طولانی مدت را شروع کنید حقایق را بررسی کرده و در مورد آنها اطمینان حاصل کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 5 آذر 1395

– فال روزانه در روز 5 آذر 1395 برای متولدین تیر ماه

امروز شما دید دیگری نسبت به زندگی دارید و این دیدگاه شما به زندگی بسیار متفاوت‌تر از همیشه است. یک توجه عمیق می‌تواند شمارا به اولین گام برای یک سفر باورنکردنی و خارق العاده رهنمون کند اما شما احتمالا هنوز نمی‌دانید که کجا می‌خواهید بروید. اگر نتواسنتید یک چشم‌انداز روشن برای خود ایجاد کنید نگران نشوید. اکنون هر حرکتی که بکنید خوب است؛ در واقع بهتر از این است که اصلا حرکت نکنید. مقصد شما به موقع خودش برای شما آشکار خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 5 آذر 1395

– فال روزانه در روز 5 آذر 1395 برای متولدین مرداد ماه

به جای انکه صبر کنید و ببینید که وقایع امروز شما را به کجا می‌برد زمانیکه بیدار شدید اول برنامه ریزی کنید. شما باید قادر باشید که بین وظایف تان تعادل برقرار کرده و آنها را برای مدت زمان کمی‌که در اختیار دارید اولویت بندی کنید. اگر نتوانید زمان تان را بدرستی مدیریت کنید ممکن است فرصت‌ها و امکاناتی که اکنون در اختیار شماست از بین بروند. خوشبختانه شما می‌توانید بوسیله متعهد بودن به برنامه ریزی که اول صبح کرده اید از این احساسات ناخوشایند جلوگیری کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 5 آذر 1395

– فال روزانه در روز 5 آذر 1395 برای متولدین شهریور ماه

امروز شما کارهای بسیار زیادی دارید که باید در محل کار به آنها بپردازید، به گونه‌ای که حتی شاید نفهمید که از کجا شروع کرده‌اید. به جای اینکه دیگران را درگیر مشکل خود بکنید، بهتر است که سریع دست به کار شده و تا حد توانتان تلاش کنید. زمانی که به جای کنترل کردن یک موضوع فقط تظاهر به انجام دادن این کار می‌کنید در حالیکه واقعاً آن را انجام نداده‌اید، این رفتار شما بسیار مشهود و بارز است.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 5 آذر 1395

– فال روزانه در روز 5 آذر 1395 برای متولدین مهر ماه

امروز شاید دوست و یا همسرتان بخواهد روی شما تسلط و نفوذ داشته باشد، اما شما مجبور نیستد در برابر زور و فشار تسلیم شوید. البته آگاه باشید که شما نمی‌توانید این احساس جدیدی خود را از تضادهایی که در گذشته با فردی مشابه داشته اید جدا کنید. به جای اینکه همان اشتباهات گذشته را تکرار کنید، به روشنی نظرات خود را ابراز کنید و بعد ببینید که چه اتفاقی می‌افتد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 5 آذر 1395

– فال روزانه در روز 5 آذر 1395 برای متولدین آبان ماه

ما امروز سعی می‌کنید که شکست‌های خود را جبران کنید، اما مشکل واقعی مربوط به اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده نیست. عقده‌های روحی مربوط به گذشته می‌تواند کاملاً مانع به وجود آمدن جریان‌های عاطفی در زندگی تان شود. پس همین حالا افکار و رویاهای قدیمی را به زمان حال آورده و بهشان فکر کنید. شما که نمی‌خواهید به خاطر مشکلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دریغ کنید؟!!

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 5 آذر 1395

– فال روزانه در روز 5 آذر 1395 برای متولدین آذر ماه

امروز در یازدهیمن خانه شما کسوف رخ داده است و در برنامه کاری شما تغییراتی رخ داده است. برنامه ریزی کردن برای فعالیتهای اجتماعی آینده تان به شما این امکان را می دهد که آرامش بیشتری داشته و شادتر باشید. اما در آخرین لحظه شما تصمیم می گیرید که آزادانه عمل کنید. البته انجام دادن وظایفتان در درجه اول اهمیت قرار دارد، اما وقت گذرانی با دوستان وقتی که بالاخره شروع به کار کردن کردید واقعاً می تواند به شما کمک کند روز پربارتری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 5 آذر 1395

– فال روزانه در روز 5 آذر 1395 برای متولدین دی ماه

در این اواخر مدام در سکوت به سر می‌برید، گوشه گیر و منزوی شده اید. بهتر است کلبه تنهایی خود هر چه زودتر ترک کنید، اگر به این کار خود ادامه دهید دچار افسردگی شدید می‌شوید علاوه بر افسردگی، اطرافیان‌تان نیز از شما گریزان می‌شود و بعد از مدتی، این موضوع تاثیر فوق العاده منفی بر روحیات شما دارد. در دنیای واقعی زندگی کنید، رویاها تنها در خواب هستند. شما از موضوعاتی که پیش می‌آید زود فرار می‌کنید به همین دلیل کنج عزلت را برگزیده‌اید بهتر است در برابر مشکلات بایستید نه اینکه از آنها بگریزید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 5 آذر 1395

– فال روزانه در روز 5 آذر 1395 برای متولدین بهمن ماه

امروز در نشانه شما کسوف رخ داده است و این اتفاق برای شما مثل شروع شدن یک سال جدید است. بنابراین وقت بسیار مناسبی برای لیست تهیه کردن از اهدافتان می باشد. اما فقط نوشتن آنها کافی نیست، بلکه فعالیتهای شما نیز باید به گونه ای باشد که شما را به سمت آنها ببرد. چیزهایی را که می خواهید بهشان برسید در ذهنتان مجسم کنید و با افرادی ارتباط برقرار کنید که شما را در رسیدن به اهدافتان ثابت قدم تر کنند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 5 آذر 1395

– فال روزانه در روز 5 آذر 1395 برای متولدین اسفند ماه

شاید شما امروز در مورد ارزشهای خود دچار تردید شوید و برایتان سئوال ایجاد شود، اما اطمینان زیادی که به حس‌های خود دارید، امروز بیشتر و بیشتر می‌شود. شما امروز بین استراحت کردن، نگرش‌های خلاقانه و نگرش‌های جدی‌تر برای انجام دادن کارهایتان دچار تضاد هستید. نهایتاً با وجود خورشید در برج میزان، تجدید نظر کردن در احساساتتان فکری عاقلانه به نظر می‌رسد. هرچیزی که باعث دوری کردن از خودنمایی شود در درازمدت باعث خوشبختی‌تان  می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *