فال روزانه

فال روز پنج شنبه 4 آذر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 4 آذر 1395

– فال روزانه در روز 4 آذر 1395 برای متولدین فروردین ماه

 ممکن ست که شما از افرادی که زیادی با شما مهربان هستند خسته شده باشید، برای اینکه فکر می‌کنید رفتار آنها نشانه ضعفشان است. به فکر اثبات کردن تواناییهایتان نباشید. درسی که از این موضوع می‌توانید بگیرید این است که می‌توانید توانایی‌هایتان را بیشتر کرده و بیشتر هم نتیجه بگیرید، درحالیکه انعطاف پذیر بودن کمکتان می‌کند که روز بهتری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 4 آذر 1395

– فال روزانه در روز 4 آذر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 توانایی شما در استفاده بجا از عناصر جهان باعث می‌شود شما مثل یک جادوگر به نظر بیایید، اما هوش و ذکاوت شما این توانایی را در شما ایجاد کرده است. شما اکنون به جای اینکه بخواهید رابطه جدیدی را شروع کنید به زمان نیاز دارید تا روابط قبلی‌تان را محکم‌تر کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 4 آذر 1395

– فال روزانه در روز 4 آذر 1395 برای متولدین خرداد ماه

اگر امروز کارهایتان خیلی کند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی که سرعت خودتان را بیشتر می‌کنید از کار کردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی کنید که خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب کنید ممکن است ناامید بشوید، برای اینکه در عین حال که احساس خستگی می‌کنید انرژیتان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی کنید که نکات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به کارهایتان برسید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 4 آذر 1395

– فال روزانه در روز 4 آذر 1395 برای متولدین تیر ماه

 ماه به نشانه آینده نگر شما بازگشته است و بدون توجه به اینکه کارتان درست است یا نه، شما وسوسه شده‌اید که دیگران را در احساسات درونی‌تان سهیم کنید. شما تلاش می‌کنید سفره دل خود را برای دیگران باز کنید! چرا که بی صبرانه منتظر چنین لحظه‌ای بودید. اما استراحت کردن بهتان ثابت می‌کند هنوز وقتش نرسیده! با شکستن این سکوت اوضاع را از اینی که هست پییچده‌تر نکنید. پس یک نفس عمیق بکشید و تا موقعی که وقت و مکان مناسب برای گفتن قصه زندگی خود پیدا نکرده‌اید! چند روز دیگر هم صبر کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 4 آذر 1395

– فال روزانه در روز 4 آذر 1395 برای متولدین مرداد ماه

  با اینکه امروز نسبت به زندگی خوش بین هستید، اما می‌توانید احساس کنید که اتفاقاتی دارد می‌افتد که نگرانی و اضطراب برای شما ایجاد می‌کنند. اما به این معنی نیست که شما از تغییر می‌ترسید و مخالف آن هستید؛ فقط به این خاطر است که دلواپس این هستید که مبادا طرح‌ها و برنامه‌هایی که برای خودتان دارید خراب شوند. انرژی تان را صرف این نکنید که با تلاش و کوشش بسیار بخواهید روال زندگی را به همان شیوه قدیمی برگردانید. به جای جنگیدن با تغییر و دگرگونی، با آغوش باز به استقبال‌شان بروید. منتظر چه هستید؟ از همین حالا شروع کنید!

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 4 آذر 1395

– فال روزانه در روز 4 آذر 1395 برای متولدین شهریور ماه

 امروز اصلاً اهمیتی ندارد که شما چقدر کار برای انجام دادن دارید، شما به راحتی قول می‌دهید و بعد به تفریح کردن مشغول می‌شوید. متأسفانه امروز وقت تفریح و بازی کردن نیست، شما در روزهای دیگر می‌توانید این کار را بکنید، ولی امروز اول باید وظایف کاری خود را تمام کنید. اگر امروز سخت کار کنید، روزهای دیگر شانس این را خواهید داشت که با خیال راحت تفریح کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 4 آذر 1395

– فال روزانه در روز 4 آذر 1395 برای متولدین مهر ماه

دانستن اینکه شما از دوستی‌هایتان چه انتظاراتی دارید چیز خوبی است، مگر اینکه خواسته‌های شما با چیزهایی که طرف مقابلتان از شما می‌خواهد تعارض داشته باشد. البته پیدا کردن یک راه حل کاربردی برای این مشکلتان چندان آسان نیست، چراکه شما انقدر مسئولیت دارید که نمی‌توانید دنبال خواسته قلبی خود بروید. باهمه این احوال بر احساسات خود تکیه نکنید؛ شما اگر همین حالا با حقیت روبرو بشوید انتخاب‌های بهتری خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 4 آذر 1395

– فال روزانه در روز 4 آذر 1395 برای متولدین آبان ماه

شما امروز ایده‌های احمقانه را جدی می‌گیرید!! مثل رژیم گرفتن در زمانی که دور و بری‌های ما در حال ترتیب دادن جشن و مهمانی هستند! اما شما حال و هوای مهمانی ندارید؛ چرا که می‌خواهید به برنامه هایتان سر و سامانی بدهید. چیزی که شما می‌خواهید داشتن کمی‌ تفریح و سرگرمی‌ نیست؛ شما فقط نیاز دارید که به فکر سلامتی تان باشید و در این زمینه به دنبال محرکی هستید که بتوانید کاری انجام دهید. غریزه‌های درونی خود را دنبال کنید، اما در مسیری که پیش گرفته‌اید لذت بردن را فراموش نکنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 4 آذر 1395

– فال روزانه در روز 4 آذر 1395 برای متولدین آذر ماه

شما معمولا بعد از هر شکستی سریع از جایتان بر می‌خیزید، و الان حتی انقدر احساس خوبی پیدا کرده اید که گویی همه چیز روبراه است! عجیب اینکه به خاطر وجود ماه در نشانه شما تحریک می‌شوید که سفره دل خود را باز کنید و دیگران نیز به جای اینکه مثبت اندیشی رو به رشد شما را متوجه بشوند، بیشتر حس و حال شما را می‌شناسند. نگران این نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند؛ فقط بر روی اهداف بلند مدتان تمرکز کنید. اگر به خودتان استرس وارد نکنید، احتمال رسیدن به موفقیت وجود دارد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 4 آذر 1395

– فال روزانه در روز 4 آذر 1395 برای متولدین دی ماه

شما می‌خواهید دیدگاه مثبت و خوش بینانه خود را حفظ کنید، اما امروز هیچ چیز به آن اندازه که در ظاهر به نظر می‌رسد خوب و زیبا نیست. حالا شما باید انرژی بیشتری صرف نشان دادن چهره مثبتی بکنید که پیش از این به خاطرش خودتان را خسته کرده بودید. مطمئنا اگر بتوانید به هر چیزی که مانع از لذت بردنتان شده است پایان دهید، اوضاع بهتر می‌شود. لازم نیست تظاهر کنید؛ چرا که دیگران شما را همان طوری که هستید قبول دارند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 4 آذر 1395

– فال روزانه در روز 4 آذر 1395 برای متولدین بهمن ماه

امروز احتمالا یک خرج غیر منتظره برایتان بوجود خواهد آمد و آن وقت است که شما می فهمید که موقعیت مالی تان ناپایدار شده و باید برای آن فکری بکنید. اگر تعادل خرج و دخل تان بهم خورد ناراحت و تسلیم این موقعیت نشوید . این مشکلات و پیشامدهای اخیر موقت و زودگذر است و اگر چه ممکن است یک راه حل بلند مدت برای زمان کوتاهی جواب بدهد،‌ اما باید فردا یک تصمیم فوری برای این مشکل خود بگیرید..

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 4 آذر 1395

– فال روزانه در روز 4 آذر 1395 برای متولدین اسفند ماه

امروز یاس و ناامیدی تان به نقطه جوش می‌رسد! و شما باید حتما راه فراری پیدا کنید وگرنه منفجر می‌شوید!! باوجود اینکه شما مسئولیت‌های مختلفی دارید، ولی وسوسه شده‌اید قبل از اینکه همه شان را تمام کنید فعلا بی خیالشان بشوید! شما خیلی راحت می‌توانید خودتان را قانع کنید که همه چیز خوب پیش می‌رود. شاید این اتفاق بیفتد، اما شما می‌توانید با عمل کردن به موقع به قول‌هایتان به جای فرار کردن از آنها، احتمال نتیجه مثبت را افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *