فال روزانه

فال روز چهارشنبه 3 آذر 1395

فال روزانه در روز 3 آذر 1395 برای متولدین فروردین ماه

 امروز شما کملاً می توانید بفهمید که همسرتان و یا یکی از دوستانتان دقیقاً حرفهایی به شما می زند. شما کاملاً حرفهای آنها را گوش می کنید، اما شاید آنها فکر کنند که شما به اندازه کافی حواستان بهشان نیست. متأسفانه وقتی شما بیشتر سئوال می کنید جوابهای مبهمی می شنوید. به جای اینکه بحث را بیشتر کش بدهید، به فکر پیدا کردن یک راه حل باشید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 3 آذر 1395

فال روزانه در روز 3 آذر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

ماه نشان آسان گیر شما از نظر احساسی دوازدهمین خانه از “تصورات ” شما را تقویت می کند، با این حال این وضعیت می تواند شما را از رسیدن به چیزهایی که می خواستید بازدارد. ممکن است در رابطه با صمیمیت و نزدیکی که در آرزویش بودید کاملا روشن و واضح بیندیشید، اما با یک موشکافی و بررسی دقیق ، به نظر می رسد دیگر این فرصت از دست رفته باشد. اگر مایلید زمانی را به این اختصاص دهید که درباره آن چیزهایی که می خواهید صحبت کنید. ممکن است دیگران بیشتر از شما مشتاق باشند که رهبری شان را بعهده بگیرید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 3 آذر 1395

فال روزانه در روز 3 آذر 1395 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز مطمئن نیستید که چه چیزهایی برایتان بیشترین اهمیت را دارا هستند، چون که شما موقتاً توانایی تجزیه و تحلیل کردن اتفاقات و تشخیص دادن دروغ از واقعیت را از دست داده اید. درحال حاضر شما واقعاً می خواهید به دور و بریهای خود اطمینان کنید که این موضوع می تواند سبب ناامیدی و سرخوردگی تان بشود. اگر چه قصد و نیت شما همیشه خیر بوده است، اما تصمیم گیری کردن بر اساس اولویت های شخصی می تواند منجر به بیراهه رفتن شما بشود.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 3 آذر 1395

فال روزانه در روز 3 آذر 1395 برای متولدین تیر ماه

شما امروز باید نیازهایتان را برای کسانی که در محل کارتان هستند توضیح دهید، درغیر این صورت قادر نخواهید بود به چیزهایی که می خواهید برسید. مراقب باشید!! به خاطر اینکه وقتی در حال کار کردن هستید، ملحق شدن به مردم دیگر وسوسه برانگیز است. درعوض شما باید در تمام تعاملات و برخوردهایتان رفتار و سلوک حرفه ای خود را حفظ کنید. اگر حد و حدودی را مشخص کرده و به آنها هم اجازه دهید فاصله ای که نیاز دارند را بین خود و شما ایجاد کنند آنها نیز خوشحال ترخواهند شد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 3 آذر 1395

– فال روزانه در روز 3 آذر 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما باید آنقدر امروز عاقل باشید که به خاطر بسپارید داستان رویایی شما تنها راه موجود برای شما نیست. نمی گویم همه نظرات و ایده هایتان اشتباه است یا اینکه سرانجامی ندارند. اما مسیرهای چندگانه ای از نقاط مختلف در راه شما پدیدار خواهند شد حتی اگر اکنون برای شما قابل مشاهده نباشند. به یاد داشته باشید که ماه نشان شما اخیرا در هفتمین خانه از “محیط و پیرامون” شما قرار گرفته است و به شما نشان می دهد که واقعیت بسیار سخت تر از آن است که فکر می کنید. راه حل های جدید فردا برای شما آشکار خواهند شد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 3 آذر 1395

– فال روزانه در روز 3 آذر 1395 برای متولدین شهریور ماه

این ماه شما با تجربه احساسی بدی که با یکی از دوستان صمیمی و یا یکی از افراد خانواده تان داشتید درگیر بودید. وقتی که شما تشخیص داید به نیازهایتان بی توجهی شده است، تا آخرین لحظه همه چیز رو به بهبود و بهتر شدن می رود. متاسفانه این اتفاق مثل یک زنجیره کامل و آشنا نخواهد بود. اما به طور کامل نیز تمام نمی شود. پس برای ایستادگی کردن در برابر چیزهایی که خیلی برایتان مهم هستند هنوز دیر نشده است.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 3 آذر 1395

– فال روزانه در روز 3 آذر 1395 برای متولدین مهر ماه

امکان دارد که شما ابتدا دیگران را تشویق بکنید که هر کاری را که دوست دارند انجام دهند با زور پیش ببرند، اما بعد شما در مورد اینکه آیا این بهترین روش بوده است به فکر می روید. اگر یک دوست اینگونه فکر کند که برای افراد دیگر در وسط صحنه جایی باقی نگذاشته اید، شاید رنجیده خاطر شوید. باور کنید که بدون اینکه برای خودتان ارزش قائل شوید نمی توانید برای سخنان افراد دیگرمحدودیتی قرار دهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 3 آذر 1395

– فال روزانه در روز 3 آذر 1395 برای متولدین آبان ماه

 اطرافیان تان ارزش و حد شما را نمی دانند اما در روزهای آینده موضوعی پیش می آید تا دیگران به ارزش شما در زندگی پی ببرند. البته شما از این که اطرافیان تان شما را نادیده می گیرند دچار ناراحتی ها و حساسیت های زیادی شده اید اما نگران نباشید زیرا ارزش شما بر همگان فاش خواهد شد. مانند همیشه به راه خود ادامه دهید، سعی کنید تمجید دیگران از شما یا حضورشان در زندگی برایتان ارزش کمتری پیدا کند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 3 آذر 1395

– فال روزانه در روز 3 آذر 1395 برای متولدین آذر ماه

 دوستان شما به خاطر کارهایی که تازه انجام داده اید خیلی عصبانی به نظر می رسند، اما نباید تنها بر پایه قضاوتهای آنها تصمیم گیری کنید. مشکل این است که هرکسی دیدگاه های احساسی و معنوی خاص خودش را دارد و آنها هر کدام جهان را به دید خود نگاه می کنند. کمکهای بیشماری که شما تازگیها دریافت کرده اید شاید باعث شوند خیلی از مسائل در ابهام و ناگفته باقی بمانند. وقتی فرصتی پیش روی شما قرار دارد خیلی سریع حرکت نکنید. اول مهلتی برای آن تعیین کرده و بعد اولین قدم خود را بردارید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 3 آذر 1395

– فال روزانه در روز 3 آذر 1395 برای متولدین دی ماه

 این طور که معلوم است استرس ها و نگرانی های اخیر شما آخرین بخش از پریشانی هایی بود که مانع رسیدن شما به شادی و نشاط می شد، اما بدون اینکه چیزهایی را که تاکنون به دست آورده اید را از دست بدهید. این ناخشنودی شما ممکن است باعث این شود قبل از فکر کردن راجع به عاقبت کار، آن را انجام دهید.اما رفتاری که بدون اندیشه باشد شما را از هدف تان دور می کند.ریسک کردن هم بدون اینکه به عواقبش فکرکنید بدترین کاری است که می توانید انجام دهید پس نخواهید که هر چیزی را یکباره تغییر دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 3 آذر 1395

– فال روزانه در روز 3 آذر 1395 برای متولدین بهمن ماه

امروز شما بر سر دوراهی قرار می گیرید. از یک طرف شما می خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می کند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 3 آذر 1395

– فال روزانه در روز 3 آذر 1395 برای متولدین اسفند ماه

باوجود اینکه می دانید هر فکری که در سرتان دارید را باید همین الان اجرا کنید، درباره یک مسئولیتی که نمی توانید حفظش کنید با احتیاط عمل می کنید. اعتماد به نفس شما با واقع بینی همراه شده است و همین بهتان اجازه نمی دهد خیلی خیال پردازی کنید! اما خیلی هم جدی نشوید، وگرنه فرصت خیلی خوبی که همین الان جلوی رویتان قرار دارد را از دست می دهید! یادتان باشد برای اینکه بتوانید به اهداف عالی خود برسید باید فراتر از آسایش و راحتی خود قدم بردارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *