فال روزانه

فال روز سه شنبه 2 آذر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 2 آذر 1395

– فال روزانه در روز 2 آذر 1395 برای متولدین فروردین ماه

 دوستانی ثابت دارید که نشان می‌دهد چقدر روابط با دیگران و وجود آنها برای شما اهمیت دارد. اما بعضی اوقات هم دوست دارید که تنها باشید. گم شدن در گروه همسن و سال‌هایتان ممکن است بسیار جالب باشد، این گمنامی می‌تواند از انزوا و گوشه نشینی که شما دارید بهتر باشد. وقتی که در انزوا به نگرانی‌هایتان فکرمی‌کنید، از حضور و معاشرت با دیگران باز می‌مانید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 2 آذر 1395

– فال روزانه در روز 2 آذر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

اگر دیروز روز بسیار بدی را گذرانده‌اید یا دیشب اصلا نتوانستید خوب بخوابید  و شب آرامی‌نداشتید خیالتان راحت باشد؛ امروز اوضاع بهتر خواهد شد. به هر حال امروز روزی است که شما می‌توانید با احساسات تان کنار بیایید؛ به خاطر اینکه این بهترین کاری است که می‌توانید بکنید؛ چرا که اگر آنها را انکار کنید در موقعیت بدی قرار خواهید گرفت. از شرایط سخت و دشوار فقط به این خاطر که موقعیت ناجوری است فرار نکنید. از شجاعت ذاتی خود مطمئن شوید و بعد از اینکه احساسات تان سد راه تان شدند آنها را مدیریت کنید؛ پس صبر نکنید تا اوضاع بهتر شود؛ حرکت کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 2 آذر 1395

– فال روزانه در روز 2 آذر 1395 برای متولدین خرداد ماه

ممکن است احساس کنید اگر سرنوشت امروز مقدر می‌شد حتی اگر شما قبلا برنامه‌های دیگری داشتید اکنون می‌خواهید تغییرات عمده ای در زندگی تان ایجاد کنید؛ اما می‌توانید فشاری را که بر روی شماست احساس کنید و بدانید که باید سرانجام از قلب تان پیروی کنید.  نیازی نیست که اکنون همه چیز را معکوس کنید. به دنبال ساختار هایی باشید تا زمانیکه راه جدید و مهمی‌یافتید شما را حمایت کنند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 2 آذر 1395

– فال روزانه در روز 2 آذر 1395 برای متولدین تیر ماه

 شما از اینکه آنقدر منتظر یک پیش آمد بودید که به نظر می‌رسد هیچ وقت هم اتفاق نیفتد خسته شده‌اید. و هنوز هم تا موقعی که خودتان را برای وارد عمل شدن تحت فشار قرار ندهید، نمی‌توانید بر این مشکل چیره شوید. خوشبختانه اگر شما بخواهید می‌توانید بدون اینکه با مسائل غیرقابل حل مواجه بشوید وقت آزادی پیدا کنید تا در مورد آینده خود بیندیشید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 2 آذر 1395

– فال روزانه در روز 2 آذر 1395 برای متولدین مرداد ماه

امروز شما می‌توانید به خود بقبولانید که روابط دوستانه خیلی خوبی دارید. حتی اگر بدانید مسائل پیچیده‌ای وجود دارد که نیاز به توجه و حل شدن دارند، با این حال ترجیح می‌دهید فعلاً به جای حل کردن این مسائل از حقایق فاصله بگیرید. نگاه کردن به توانایی‌های ناشناخته دیگران کار بدی نیست، اما نباید جایگزین حقایقی بشود که درست جلوی چشمتان قرار دارد!

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 2 آذر 1395

– فال روزانه در روز 2 آذر 1395 برای متولدین شهریور ماه

دومین خانه شما یعنی خانه اصول کاربردی و دهمین خانه تان یعنی خانه حرفه و شغل با هم تعامل و همکاری داشته و برای شما در مراحل کاریتان سود و منفعت به همراه خواهند داشت. شما نتیجه کار سخت خود را خواهید دید و آن می‌تواند افزایش چک حقوقی‌تان و یا حداقل قولی برای افزایش حقوق باشد. اما زیاد هم روی شانس خود حساب باز نکنید! فقط با نگرش و طرز فکر مثبت جلو رفته و ببینید که چه اتفاقی می‌افتد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 2 آذر 1395

– فال روزانه در روز 2 آذر 1395 برای متولدین مهر ماه

 شما در خانه یا شاید هم با افراد خانوده تان مشکلی پیدا می‌کنید که نمی‌توانید دقیقاً منشا آنرا مشخص کنید. شاید یک نفر کینه شما را به دل گرفته باشد و عصبانیت غیر قابل پیش بینی این فرد روز خوب و زیبای شما را تبدیل به روز پر از مشکل و ناراحتی می‌کند. خوشبختانه با صحبت کردن در مورد این مشکلات می‌توانید آنها را برطف کرده، بنابراین نگرش‌های منفی نیز خیلی سریع ناپدیدی می‌شوند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 2 آذر 1395

– فال روزانه در روز 2 آذر 1395 برای متولدین آبان ماه

شما حتما باید تغییراتی که در حال مدیریت کردنشان هستید را ثابت و مشخص کنید- و این کار وظیفه بزرگ و عظیم شما می‌باشد. تلاش شما برای کندتر کردن روند امور احتمالا به ثمر نمی‌رسد، برای اینکه شما لزوما فراتر از خطوط زمانی عمومی‌که بر شما و تعداد زیادی از همکارانتان تاثیر می‌گذارند را تحت کنترل خود ندارید. عجیب اینکه اگر شما کمتر از دیگران توقع داشته باشید آنها بهتر کارشان را انجام می‌دهند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 2 آذر 1395

– فال روزانه در روز 2 آذر 1395 برای متولدین آذر ماه

شما امروز اشتیاق دارید که بهترین قدم را در طول زندگی‌تان بردارید، اما مشکلاتی که افراد دیگر به وجود می‌آورند سد راهتان می‌شود. اما وقتی که شما قصد دارید به عقب برگردید، آنها چون نگران موفقیت‌تان هستند، دوباره به این آتش شور و اشتیاق که در شما فروکش کرده دامن می‌زنند. شما باید فراتر از سر و صداهای شرایط جدید حرکت کنید تا در روزهای آینده استقامت و توانایی‌تان بیشتر شود.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 2 آذر 1395

– فال روزانه در روز 2 آذر 1395 برای متولدین دی ماه

امروز شما آرزو می‌کنید که ای کاش دیروز اختیار خود را از دست نداده بودید. حتی اگر کارتان اشتباه هم نبوده باشد، اشکالی ندارد که کمی‌خودتان را تغییر دهید. لزومی ندارد به خاطر اعتماد به نفس متکبرانه خود دیگران را برنجانید. در حال حاضر بیشتر لازم است که با ملایمت و نرمی رفتار کنید. البته این ملایمت به حرفهایی که می‌زنید مربوط نمی‌شود بلکه بیشتر به نوع حرف زدنتان ارتباط دارد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 2 آذر 1395

– فال روزانه در روز 2 آذر 1395 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز به انتخاب‌های خود اطمینان کامل دارید و اگر به احساسات خود بی‌توجهی کنید، این اطمینان شما کم کم تبدیل به خودبینی لجوجانه خواهد شد. متاسفانه این اتفاق می‌تواند باعث بروز مشکلاتی در محل کارتان بشود و یا باعث شود شما با رئیستان مشکل پیدا کنید. فکر نکنید که می‌توانید با توجیه کردن کارهای خود این سیستم را تغییر دهید و وقت و انرژی خود را تلف نکنید. مقابله با این مشکل را به بعد موکول کنید و فقط دردسر درست نکنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 2 آذر 1395

– فال روزانه در روز 2 آذر 1395 برای متولدین اسفند ماه

امروز شما انرژی زیادی صرف می‌کنید تا بتوانید در برابر متصل شدن به گذشته تان مقاومت کنید، گذشته‌ای که سعی داشتید از تاثیرات آن در زندگی تان دوری کنید. امروز حتی اگر هیچ ارتباطی با کسی نداشته باشید، ابدا نمی‌توانید از زیر بار مسئولیت‌های خانواده فرار کنید. خوشبختانه وقتی که متوجه شدید انجام دادن این کارها چقدر حیاتی است، مدیریت کردنشان خیلی برایتان راحت تر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *