فال روزانه

فال روز شنبه 29 آبان 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 29 آبان 1395

– فال روزانه در روز 29 آبان 1395 برای متولدین فروردین ماه

حتی اگر شما رویکردی کاملا رویایی و فریبنده به روابط‌تان داشته باشید باید جنبه‌های بدبینانه آن را هم مد نظر قرار دهید. اگر از جدیدترین اطلاعات و آگاهی خود برای ایجاد تغییرات اساسی در زندگی‌تان استفاده کنید برایتان بسیار مفید و موثر خواهد بود. با وجود اینکه شما همیشه دو طرف هر نتیجه و اتفاقی را می‌بینید، این آگاهی و هوشیاری شماست که باعث می‌شود تا بتوانید تصمیم بگیرید و به جلو پیش بروید، یعنی به سمت برآورده کردن آرزوها و محقق ساختن رویاها به واقعیت!

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 29 آبان 1395

– فال روزانه در روز 29 آبان 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

زمانی که امروز برای شما تبدیل به روز سختی می‌شود، ماهی‌های نشانه شما فقط سخت‌تر کار خواهند کرد. این واکنش نامشخص ممکن است نتیجه تمایل شما برای رویاپردازی درمورد شغل ایده‌آلتان باشد، اما آشفته کردن خود با وظایف بیشمار می‌تواند به ذهنتان کمک کند که خودش را با چیزهای دیگری مجهز کند. حقیقت این است که شما باید تا زمان رسیدن به رضایت کامل راه زیادی را طی کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 29 آبان 1395

– فال روزانه در روز 29 آبان 1395 برای متولدین خرداد ماه

 شما می دانید که چیزی در حال تغییر کردن است، اما هنوز نمی توانید بگویید که آن چیز چیست. در این میان احساسات شما خیلی خشن شده اند؛ امروز شما در موقعیت حساسی هستید، برای اینکه نمی دانید که چگونه باید احساسات خود را ابراز کنید. به جای اینکه متکی به کلمات باشید، ضرب المثل « دو صد گفته چون نیم کردار نیست» را همیشه در خاطر داشته باشید. بعد از این هر وقت که لازم شد می توانید مقصود خود را بیان کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 29 آبان 1395

– فال روزانه در روز 29 آبان 1395 برای متولدین تیر ماه

همزمان با قرار گرفتن ماه در دوازدهمین خانه رازهای شما، شما دوست ندارید که با شخص دیگری درباره نیازهایتان صحبت کنید. وقتی شخص دیگری می داند که شما چه می خواهید، باید احساس خوبی داشته باشید، اما شاید به نتیجه ای که دوست دارید نرسید. تصور نکنید که استقبال گرمی از شما می شود، زیرا رابطه های دوستی موقتاً سرد شده است. با وجود این صحبت کردن در مورد احساسهایتان به طور منطقی می تواند در آینده برایتان مفید باشد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 29 آبان 1395

– فال روزانه در روز 29 آبان 1395 برای متولدین مرداد ماه

 شما اکنون طرز فکری سنتی دارید و هیچ دسترسی برای عشق ورزیدن بدون حرکات نامعقول ندارید، اما ناگهان اتفاقی می‌افتد که نگرش و نقطه نظرات شما تغییر می‌کنند. شخصی با نقطه نظرات و برنامه‌های شما مخالفت می‌کند، درحالیکه کار کردن دیگران را با شما سخت کرده است. کناره گیری کردن کمی می‌تواند به بهبود اوضاع کمک کند ولی کاملاً آن را درست نخواهد کرد. دوباره به گروه بپیوندید، قدم اول را بردارید و از نو تلاش کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 29 آبان 1395

– فال روزانه در روز 29 آبان 1395 برای متولدین شهریور ماه

 شما امروز در حالی که در مورد احساسات خود با افراد دیگر صحبت می‌کنید اعتقاد دارید که نسبت به همیشه عمیق‌تر هستید و نمی‌توانید غیر از فعالیت‌های مثبت کار دیگری انجام دهید. این موقعیت در ظاهر خیلی عالی دیده می‌شود، اما نکته منفی نیز وجود دارد. شما قصد دارید شرایط نامطلوبی که باید در موردشان صحبت کنید را پوشانده و خوب جلوه دهید. از قدم گذاشتن به تاریکی‌ها نترسید، در چنین جاهایی جادو در انتظار شماست!!

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 29 آبان 1395

– فال روزانه در روز 29 آبان 1395 برای متولدین مهر ماه

 شما ممکن است امروز کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید و نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید.  شما وقتی که بفهمید کار دیگری هم دارید که باید آنرا انجام دهید، هر کاری انجام دهید به مشکل برخواهید خورد. اگر خودتان را مقصر می‌دانید، دیگر واقعا نمی‌توانید بیشتر از آنچه که قبلا قول داده بودید کاری بکنید. کمتر کردن مزان توقعتان کمکتان می‌کند دنیای متفاوتی برای خودتان بسازید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 29 آبان 1395

– فال روزانه در روز 29 آبان 1395 برای متولدین آبان ماه

با توجه نقطه نظر شما بهتر است که از تظاهر کردن بیشتر در یک رابطه دوستی اجتناب کنید تا میزان پیچیدگی یک چالش دیگر را کمتر کنید. پای خود را کنار کشیدن از موقعیتی غیر قابل حل کار دشواری است، بخصوص اگر قبلاً احساسات شما جریحه‌دار شده باشد. در چند روز بعد شما خواهید فهمید که موقعیت شما به آن اندازه که فکر می‌کردید تحمیل شده نیست.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 29 آبان 1395

– فال روزانه در روز 29 آبان 1395 برای متولدین آذر ماه

 ممکن است امروز دیگران دنبال دائما دنبال این باشند که با شما جر و بحث کنند، و به نظر می‌رسد شما هم قادر نیستید از هوش و زیرکی تان برای آرام کردن آنها کمک بگیرید. در حقیقت، به نظر می‌رسد که هر لحظه این دشمنی بیشتر می‌شود. بنابراین، سرنوشت این درگیری و نتیجه آن بستگی به شما دارد. شما می‌توانید شجاعت خود را بکار گیرید و از این موقعیت ناخوشایند بگذرید و یا اینکه می‌توانید انرژی و زمان خود را تلف کنید تا با آنها بجنگید. کدام راه را انتخاب می‌کنید؟

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 29 آبان 1395

– فال روزانه در روز 29 آبان 1395 برای متولدین دی ماه

ارتباط‌های دوستانه‌ای را که به تازگی آغاز کرده اید، ارتباط های درستی نیستند و به نتیجه‌ای که شما مد نظر دارید ختم نمی‌شود. شاید حتی پایان غم انگیزی داشته باشد. طرز درست و صحیح رقتار کردن  در رابطه با هر موضوعی را  سر لوحه خود قرار دهید. تا زمانی که از تصمیمی اطمینان صد در صد پیدا نکرده‌اید در آن مسیر گام نگذارید زیرا شما فردی هستید که اگر در رابطه با کاری اطلاع حتمی نداشته باشید تا پایان مسیر دچار استرس خواهید بود.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 29 آبان 1395

– فال روزانه در روز 29 آبان 1395 برای متولدین بهمن ماه

شما باید شکرگذار خدا برای این نعماتی که دارید باشید چیزهایی  مثل خانه و خانواده؛ مخصوصا اگر ساختمان استواری برای زندگی تان داشته باشید. اما اکنون ممکن است احساسات پیچیده ای درباره تعهدات شخصی خود داشته باشید که شما را از داشتن آزادی آنطور که می‌خواهید باز می‌دارد. فقط به یاد داشته باشید که روابط خانوادگی مانند یک چاقوی دو لبه هستند و پاداش های آنها بدون مسئولیت داشتن امکان پذیر نیست. سعی کنید امروز مواظب سخن گفتن خود باشید چرا که فردا نتایج آن را خواهید دید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 29 آبان 1395

– فال روزانه در روز 29 آبان 1395 برای متولدین اسفند ماه

 شما با پرورش دادن خود و دیگران تمایل دارید که کاملاً در حرفه‌تان پیشرفت کنید، اما امروز صدایی از درونتان برخواسته و از شما خواسته‌های بزرگتری دارد. حتی اگر شما بدانید که جسمتان لزوماً به تحرک بیشتر – اعم از روحی و فیزیکی- نیاز ندارد، باز هم احساس آشفتگی می‌کنید. باوجود این شما کاملاً عملکردی همراه با ریسک را بیشتر از عملکردی معمولی می‌پسندید. بدون اینکه خود و دیگران را به مخاطره بیندازید سعی کنید راهی که شما را سریعاً به مقصود می‌رساند را بیابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *