فال روزانه

فال روز جمعه 28 آبان 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 28 آبان 1395

– فال روزانه در روز 28 آبان 1395 برای متولدین فروردین ماه

 امروز شما به راحتی می‌توانید زیبایی‌های دنیای بچه‌ها را ببینید– به خاطر اینکه شما می‌توانید کودک درون خودتان را هم ببینید. حتی اگر امروز مجبورید کار کنید، در زمان حال بودن را تجربه کنید و لذت ببرید. اگر در اطراف شما افراد جوان زیادی وجود دارند، شادی طبیعی آنها نیاز شما به شاد بودن و تفریح کردن را ارضا خواهد کرد و شما را راضی نگه خواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 28 آبان 1395

– فال روزانه در روز 28 آبان 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

یک صبح با تنبلی برای تان ایده آل به نظر می‌رسد و ممکن است حتی بدنبال استراحت در تمام روز باشید. اما شرایط به شما اجازه نمی‌دهند تا ان اوقاتی را که آرزویش را دارید داشته باشید. آنقدر کاردر لیست روزانه تان وجود دارد که باعث می‌شود شما از فکر در خانه ماندن و استراحت منصرف شوید. خوشبختانه، زمانیکه از مفید و موثر بودن دست بکشید، قادر خواهید بود که حتی زمانیکه کارتان را انجام می‌دهید تفریح کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 28 آبان 1395

– فال روزانه در روز 28 آبان 1395 برای متولدین خرداد ماه

رویاهایی که از دوران کودگی  در سر داشتید، این رویاهای نیز با رشد شما بزرگ شده اند، این رویاهای شما را بیش از پیش مشوش کرده اند و باعث شده اند که نتوانید تصمیم درستی را اتخاذ کنید. شما به رویاهایتان زیاد اهمیت می‌دهید بهتر است از فکر  رویاها  بیرون بیایید و در واقعیت زندگی کنید. زیرا رویاها دوام چندانی ندارند، گاهی  مانند پوشالی تو خالی هستند و می‌توانند واقعیت زندگی شما را از بین ببرند. با وجود این رویاها و توهمات، شما در یک خواب غفلت به سر می‌برید اما به دلیل انعاطاف پذیری زیادی که دارید به راحتی می‌توانید به این رویاها خاتمه دهید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 28 آبان 1395

– فال روزانه در روز 28 آبان 1395 برای متولدین تیر ماه

 به فکر دیگران بودن فقط یک کار انسان دوستانه نیست، این عمل خوب زیربنای فلسفی مسیر زندگی شما را تشکیل می‌دهد. این سخن به معنی این نیست که شما فقط با افرادی که می‌شناسید بامحبت رفتار می‌کنید، برای اینکه به نظر می‌رسد سرشت والای شما نتواند بین یک فرد غریبه و یک دوست تفاوت قائل شود. از نظر دید معنوی همه اشخاص با هم برابرند. اگر شما تمایل داشتید که به یک نفر کمک کنید ولی به شخص دیگری یاری نرسانید، باید دوباره به انگیزه‌های خود رسیدگی کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 28 آبان 1395

– فال روزانه در روز 28 آبان 1395 برای متولدین مرداد ماه

امروز احساسات قلبی تان عوض شده است، پس به کسانی که درک‌تان می‌کنند دقیقاً بگویید که چه حسی دارید. اما سخنان شما مقصود واقعی تان را پنهان می‌کند. شما باید بفهمید که چرا دیگران سخنان رک و راست شما را بد متوجه می‌شوند، چرا که ممکن است کم کم واقع بینی خود را از دست بدهید. فراموش نکنید که هیچ کس از روی قصد نمی‌خواهد برایتان مشکل تراشی کند و جلوی پیشرفتتان را بگیرد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 28 آبان 1395

– فال روزانه در روز 28 آبان 1395 برای متولدین شهریور ماه

ممکن است امروز زیادی به خودتان سخت بگیرید حتی اگر به نظر می‌رسد دیگران با حرفها و کارهای دلگر کننده خود شما را تشویق می‌کنند. ممکن است شما تلاش کنید تا کلمات خوش بینانه دوستان تان را نادیده بگیرید یا حتی بدتر صداقت و وفاداری شان  را زیر سئوال ببرید. تفاوت دیدگاه‌ها و نظرات ممکن است ایجاد یک بحران را شتاب ببخشد و باعث می‌شود شما  به قضاوت خود شک کنید. بهترین سیاستی که می‌توانید اکنون اتخاذ کنید این است که اجازه دهید تا اختلاف آرا و نظرات آشکار شوند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 28 آبان 1395

– فال روزانه در روز 28 آبان 1395 برای متولدین مهر ماه

به نظر می‌رسد که انسانهای دور و برتان روش کاریشان را تغییر داده تا بیشتر به شما نزدیک شوند، اما شما نمی‌توانید به انگیزه‌های آنها اطمینان کنید. کسی از روی عمد گفته‌ها را سوءتعبیر نمی‌کند و یا سعی نمی‌کند شما را به اشتباه بیندازد، اما شما می‌توانید بگویید که آنها کاملاً به فکر شما نیستند. بیهوده تلاش نکنید؛ شما نمی‌توانید اجبار کنید که چیزی زودتر از موعدش اتفاق بیفتد. اجازه بدهید که هرکسی حرفهایش را بزند و سپس شما توانای فهمیدن اینکه چه کسی راست می‌گوید را پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 28 آبان 1395

– فال روزانه در روز 28 آبان 1395 برای متولدین آبان ماه

 شما احساس می‌کنید موج جدیدی از انرژی به زندگی تان سرازیر شده است، اما اول مجبورید شرایط نامطلوبی را تجربه کنید. شاید شما از برخورد کردن با این شرایط اجتناب کنید، اما صادق بودن با احساسات‌تان باعث بالاتر رفتن اعتماد به نفستان می‌شود. به طور طبیعی وقتی که بیشتر برای خودتان ارزش قائل هستید، می‌توانید حتی بیشتر از سطح توقع دیگران کار کنید. پس همین الان آستین‌ها را بالا بزنید و دست به کار شوید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 28 آبان 1395

– فال روزانه در روز 28 آبان 1395 برای متولدین آذر ماه

اگر شما قبلاً در مورد کمک گرفتن از دیگران در پروژه‌تان فکر کرده بودید، هم اکنون فرصت خوبی نصیبتان شده است، برای اینکه این اعتماد و اطمینان شما به دیگران هم منتقل شده است. فقط حواستان باشد که زیاد صحبت نکنید، چون هرقدر بیشتر حرف بزنید، کمتر می‌توانید دیگران را قانع کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 28 آبان 1395

– فال روزانه در روز 28 آبان 1395 برای متولدین دی ماه

شما امروز آماده اید که در رابطه با احساسات خود دستوری صادر کنید اما بهتر است این کار پنهانی انجام گیرد تا آشکارا! با وجود اینکه شما می‌خواهید که همه شما را درک کنند اما بهتر است اطلاعات شخصی و خصوصی خود را تنها برای دوستان نزدیک و اعضای خانواده تان فاش کنید. صبر کنید تا زمانیکه شخص؛ مکان و وقت مناسبی برای این کار بیابید که خصوصی ترین اسرارتان را برای محرم اسرارتان اشکار کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 28 آبان 1395

– فال روزانه در روز 28 آبان 1395 برای متولدین بهمن ماه

شما دارای انرژی فوق العاده مثبتی هستید اما از  آن استفاده نمی‌کنید، این انرژی در درون شما به حالت سکون و غیر فعال موجود می‌باشد بهتر است هر چه زود تر نیروهای مثبت تان را از خواب بیدار نمایید تا شما را در مسیر زندگی و طی نمودن قله‌های سعادت و خوشبختی یاری دهند. به صداهایی که از درونتان می‌اید گوش فرا دهید تا شما را در مسیر درست قرار دهند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 28 آبان 1395

– فال روزانه در روز 28 آبان 1395 برای متولدین اسفند ماه

حالا که ماه وارد هفتمین خانه‌تان یعنی خانه «دیگران» شده است، امروز برای شما روز دوستان و روابط است. اگر همکارانتان به اندازه شما کار و تلاش نکنند ممکن است عصبانی شوید، و امروز تلاشهای شما در جهت کمک به آنها را انتقاد به خودشان تلقی می‌کنند. سعی نکنید اشتباهاتی که پیش آمده و انتظاراتتان که آنها برآورده نکرده اند را راست و ریس کنید! فقط نگرش خود را متعادل کرده و جایی را برای بررسی کردن و صحبت کردن در مورد نقصها اختصاص بدهید و به افراد دیگر هم اجازه بدهید آنجا حضور داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *