فال روزانه

فال روز چهارشنبه 26 آبان 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 26 آبان 1395

– فال روزانه در روز 26 آبان 1395 برای متولدین فروردین ماه

حالا که ماه وارد ششمین خانه شما یعنی خانه نیازهای منظم روزانه تان شده است، واقعاً لازم است که برنامه‌ریزی‌های خود را مدیریت کنید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس باید از مسیر اصلی خود خارج نشوید. بیشتر توجه کردن به جزئیات باعث می‌شود در آینده راهتان هموارتر گردد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 26 آبان 1395

– فال روزانه در روز 26 آبان 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما جهش و تغیرات ناگهانی مثبتی داشته‌اید، اما هنوز هم لازم است که به خودتان اجازه بدهید تا چند روز وظایف منظم روزانه تان را کنار بگذارید. خوشبتانه شما تا بحال توانایی این را پیدا کرده‌اید که بیشتر از کارهای مربوط به خانه و خانواده برای شناخت و ابراز کردن وجود خود زمان صرف کنید. اما این رفتاری همه جانبه و دائمی نیست. پس قبل از اینکه با حرفه‌ها و شغل‌های جالب و هنری به دنبال لذت و تفریح بروید، اصول نیازات و الزامات را تحت پوشش قرار دهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 26 آبان 1395

– فال روزانه در روز 26 آبان 1395 برای متولدین خرداد ماه

قبول کردن مسئولیت‌های خیلی زیاد ابتدا ممکن است دیگران را تحت تاثیر قرار دهد، اما اگر شما نتوانید کارهایی که شروع کرده‌اید را تمام کنید همه چیز تغییر خواهد کرد. خوشبختانه شما هم اکنون می‌توانید وظایف خود را به کارهای کوچکتر تبدیل کرده و به صورت جداگانه روی هر کدام از آنها تمرکز کنید. اگر چه یکسره کار کردن شما را خسته می‌کند، اما اگر همین الان مرحله به مرحله کارتان را انجام دهید بعداً راحت خواهید بود.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 26 آبان 1395

– فال روزانه در روز 26 آبان 1395 برای متولدین تیر ماه

 تصمیمات جدی و خطیری در روزهای اخیر به شما واگذار می‌شود، خود را برای پذیرفتن و انجام دادن این تصمیمات آماده کنید. از زندگی که در حال حاضر دارید به نوعی خسته شده اید و خواهان تغییر زندگی تان هستید اما بدون برنامه ریزی، طرح و نقشه قبلی هیچگاه این کار را انجام ندهید. با انجام درست و صحیح این تصمیمات خود را به دیگران ثابت می‌کنید و به آنها ابراز می‌دارید که شما نیز توانایی‌های لازم را دارا هستید به همین علت خبرهای خوبی را خواهید شنید که شاید باعث خنثی شدن خبرهای بد چند روز آینده‌تان شود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 26 آبان 1395

– فال روزانه در روز 26 آبان 1395 برای متولدین مرداد ماه

 بازگشت ماه به نشانه شما احتمالا در سازمان دهی ذهنتان بهتان کمک نمی‌کند. در حقیقت امروز یکی از روزهایی است که نمی‌توانید درخصوص مواردی که برایتان استرس ایجاد می‌کنند تصمیم بگیرید. عجیب اینکه گزینه‌هایی که شما پیش رویتان دارید تا چند روز آینده اهمیت خود را از دست می‌دهند، پس بهتر است به جای اینکه به طور ناگهانی مسیرتان را عوض کنید به تصمیماتی که از قبل گرفته‌اید بسنده کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 26 آبان 1395

– فال روزانه در روز 26 آبان 1395 برای متولدین شهریور ماه

شما هدفی دارید که باید آن را امروز انجام دهید و بهترین کار این است که با گفتار شفاهی یا ارتباط کتبی آن را دنبال می‌کنید. اگر چه شما همان کارها و وظایف هر روزه را انجام می‌دهید که در برنامه هر روزه تان دارید و به روال همیشه است،‌  اما امروز برای اینکه مشکل خود را به دیگران نشان دهید کارهایتان را بیشتر نمایشی انجام می‌دهید. اما شما  اجازه ندارید که دیگران را بدون اینکه خودشان بخواهند مجبور به توجه کنید. بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید و بعد از آن اجازه دهید چند روزی کارها به حال خود باشند قل از اینکه دوباره بخواهید برای حل آن دوباره تلاش را از سر بگیرید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 26 آبان 1395

– فال روزانه در روز 26 آبان 1395 برای متولدین مهر ماه

اگر شما بیش از اندازه تحت فشار قرار بگیرید، ناراحت و آشفته  می‌شوید. اینکه دیگران ازتان چه انتظاراتی دارند اهمیتی ندارد، چرا که شما می‌توانید بیشتر از انتظارات آنها کار کنید. اما اگر به محدودیتهای خود آگاه نباشید، آنوقت مشکلات سر برمی‌آورند. به خاطر چیزهایی که نمی‌توانید تغییرشان بدهید اعتراض نکنید و غر نزید، برای اینکه این کار اوضاع را بدتر می‌کند. درعوض به دیگران اجازه بدهید که بدانند چه کارهایی انجام می‌دهید و سپس بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 26 آبان 1395

– فال روزانه در روز 26 آبان 1395 برای متولدین آبان ماه

شما نباید خیلی انرژی تان را تلف کنید و باید آن را ذخیره کنید، به خصوص اگر هفته واقعا سخت و پرکاری را پیش رو داشته باشید. در نهایت غلبه کردن بر هیجانات تجریبات اخیر امکان پذیر است، اما بهتر است که آگاهانه از حجم و میزان آن بکاهید تا بتوانید تعادل و آرامش خود را بازیابید. به یاد داشته باشید، الان کمتر بهتر از بیشتر است!!

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 26 آبان 1395

– فال روزانه در روز 26 آبان 1395 برای متولدین آذر ماه

یک تغییر ناگهانی در احساسات قلبی‌تان امروز شما را قادرمی‌سازد چیزهای بیشتری را با وضوح بیشتر ببینید، اما نمی‌توانید به راحتی این دیدگاه جدید را قبول کنید. شما هنوز درگیر ررویاهای ایده آلیستی خود هستید که حتی تلنگری خیلی قوی نیز نمی‌تواند این تصویر زیبا را خراب کنید. قبول کردن واقعیت به این معنی نیست که مجبورید تمام رویاهایتان را فراموش کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 26 آبان 1395

– فال روزانه در روز 26 آبان 1395 برای متولدین دی ماه

کار کردن به خاطر تغییرات برنامه‌ریزی شده و مسیر نامشخص رئیستان شاید پیچیده شود. یا شاید شما به سادگی احساس حق نشناسی و کمی حقوق را داشته باشید. اما وقتی این مسائل آنگونه که شما می‌خواهید هموار نمی‌شوند، فکر نکنید که همه چیز خراب شده است. اگر شما فکرتان را به جای مشکلات به سمت دیدن توانایی‌ها سوق دهید، می‌توانید این دوره سخت را تبدیل به دورانی سازنده کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 26 آبان 1395

– فال روزانه در روز 26 آبان 1395 برای متولدین بهمن ماه

امروز شما به یک دوراهی رسیده‌اید که فهم و بینشتان به شما چیزی می‌گویند ولی شما کار دیگری انجام می‌دهید. گاهی اوقات شما با موفقیت می‌توانید بعضی از رفتارهایتان را وقتی که با آن چیزی که شما می‌دانید بهترین رفتار است مغایرت دارند، با دلایل منطقی توجیه کنید. با وجود این امروز شما سعی می‌کنید بفهمید چگونه اعتقادات شما می‌توانند بر کارتان تأثیر مثبتی بگذارند. پس نباید نگران این باشید که دیگران از شما قدردانی کنند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 26 آبان 1395

– فال روزانه در روز 26 آبان 1395 برای متولدین اسفند ماه

شما می‌توانید امروز مانند بوکسور حرفه‌ای “محمد علی کلی” بجنگید و در عین حال آنقدر سبک روی زمین راه بروید که انگار دارید پرواز می‌کنید. عقاید قوی و سرسختانه‌تان به شما این توانایی را می‌دهد که برای چیزی که برایتان اهمیت بسیاری دارد بجنگید. فقط مطمئن شوید که حریف خود را با دقت انتخاب کرده‌اید به خاطر اینکه دوست ندارید در مبارزه‌ای انرژی خود را هدر دهید که می‌دانید هیچ برنده‌ای ندارد. راه زیرکانه‌ای پیدا کنید که از طریق آن احساسات‌تان را بیان کرده و دیگران نیز با اشتیاق به شما گوش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *