فال روزانه

فال روز سه شنبه 25 آبان 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 25 آبان 1395

– فال روزانه در روز 25 آبان 1395 برای متولدین فروردین ماه

 شما امروز در حالیکه از یک کار به سراغ کار بعدی می‌روید بدون اینکه لزومی در این ببینید که کاری را که شروع کرده‌اید تمام کنید، کمی احساس آشفتگی و پریشانی می‌کنید. اکنون شما دوست دارید هرکاری که شروع کردید را تا آخر ادامه دهید، اما خیلی راحت حواستان پرت می‌شود! توجه کردن به رویاهایتان هم اکنون مثمرثمرتر از تلاش برای ثابت کردن سازندگی تان است.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 25 آبان 1395

– فال روزانه در روز 25 آبان 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 مسئولیت‌هایتان اکنون پیچیده شده است. به خاطر اینکه شما در قبال چندین نفر مسئول هستید- و حتی ممکن است وعده و تعهد شما با همدیگر در تضاد باشند-. الان زمان این است که با توانایی و شایستگی که دارید اوضاع پیچیده و درهم ریخته را کمی سر و سامان دهید. بدیهی است، با این اوضاع شما نمی‌توانید هیچ کاری انجام دهید،‌ استعدادها و امکانات‌تان را آشکار کنید و بگذارید دیگران بفهمند شما چه کاری می‌توانید انجام دهید و چه کاری را نمی‌توانید. مطمئن باشید دیگران از این صداقت شما قدردانی خواهند کرد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 25 آبان 1395

– فال روزانه در روز 25 آبان 1395 برای متولدین خرداد ماه

شما ممکن است از تعهداتی که به دیگران دارید خسته شده و از اینکه راه فراری نداشته و نمی توانید برای تفریح و گردش برنامه ریزی کنید خسته و عصبانی باشید. حتی اگر فکرمی کنید که این رنجش و عصبانیت شما تمام امروز طول بکشد، اما اگر بخواهید زیاده از حد به این افکار منفی خود توجه کنید فقط انرژی تان را هدر داده اید. مطمئن باشید اگر کارهایتان را امروز به خوبی انجام دهید، می توانید تعطیلات آخر هفته را در آرامش به سر برده و کمی تفریح کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 25 آبان 1395

– فال روزانه در روز 25 آبان 1395 برای متولدین تیر ماه

 امروز روزی نیست که کاملاً بدون مشکل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشکلی مواجه می‌شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشکل بربیایم” بهترین اسلحه‌تان است. عجیب اینکه بزرگترین توانایی‌های شما می‌تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول کردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می‌تواند مشکلی بزرگ برایتان به وجود آورد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 25 آبان 1395

– فال روزانه در روز 25 آبان 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما با اتفاقات غیر منتظره‌ای مواجه خواهید شد که ممکن است به شما یک شوک بدهند. اما شما باید قابلیت انعطاف پذیری خود را افزایش بدهید. فقط کافی است کاوش لازم را در رابطه با مسائل مختلف اجرا کنید تا بتوانید با راحتی بیشتری وقایع را پیش بینی کنید و با هر پیش آمدی شوک زده نشوید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 25 آبان 1395

– فال روزانه در روز 25 آبان 1395 برای متولدین شهریور ماه

اگر محدودیتهای قاطعی را بر آنچه به نام عشق انجام می دهید قائل نشوید امروز به ناامیدی می رسید.افکار شما دور حلقه ای می چرخند و شما می خواهید که آن را متوقف کنید زیرا گیج شده اید .اما معتقدید که به یک نیروی عقلانی نیاز دارید تا عاقلانه تصمیم بگیرید. از بد شانسی شما ، الان منطق پاسخ درستی به شما نخواهد داد ، حقیقت باید از دل شما برخیزد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 25 آبان 1395

– فال روزانه در روز 25 آبان 1395 برای متولدین مهر ماه

 شما امروز قصد دارید احساسات خود را از دیگران پنهان کنید، اما اگر به احساسات خود توجه نکنید، مجبورید آنها را فاش کنید. هم اکنون شما خیلی راحت می‌توانید احساسات خود را ابراز کنید، ولی دیگران زیاد تمایل ندارند به حرف‌های شما گوش دهند. اما حواستان باشد که زیاد حرف نزنید! برای اینکه گفتن حقیقت خیلی طول می‌کشد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 25 آبان 1395

– فال روزانه در روز 25 آبان 1395 برای متولدین آبان ماه

خوشحال و شاد باشید زیرا کدورت‌هایی که بین شما و فرد محبوب تان به وجود آمده بود از بین می‌رود، تا شما بتوانید باز روابط‌تان را مثل سابق ادامه بدهید. هنگامی‌که روابط تان دوباره آغاز شد در رابطه با مسائلی که بر سر آنها بحث و مشکل داشتید دیگر سخنی بر زبان نرانید. زیرا شما دیگر به پاسخ این جواب‌ها احتیاجی ندارید  شما تنها فرد محبوب تان را می‌خواستید که باز او با عنایت خداوند به سوی شما بازگشته است. گذشته را فراموش کنید و به زندگی که در حال حاضر دارید بپردازید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 25 آبان 1395

– فال روزانه در روز 25 آبان 1395 برای متولدین آذر ماه

از رفتار دوستان‌تان  و یا کارهایی را که در این اواخر خودتان انجام داده اید گیج و دچار سر در گمی شده اید زیرا به نطرتان این کارها و یا رفتارهای چیزهای نیستند که شما لایق و سزاوار آنها باشید، زیرا شما تلاش‌های و رفتارهای دیگری را پیش بینی می‌کردید. اما دیگران در رفتارهایشان با شما به بیراه نرفته اند  این شما هستید که توقع بسیاری دارید، یا کارهایی که در اواخر انجام داده اید، شما به همان اندازه که تلاش کرده اید پاداش گرفته‌اید، برای پاداش بیشر باید تلاش بیشتری را انجام دهید . نقش دیگران در زندگی تان به همان حدی خواهد بود که شما به ایشان اجازه ورود دهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 25 آبان 1395

– فال روزانه در روز 25 آبان 1395 برای متولدین دی ماه

زمانی که افکار شما احساسات تان را حمایت می‌کنند خوشحال‌تر به نظر می‌رسید، حتی اگر زمانی باشد که در حالت کاملا جدی قرار دارید. اکنون ماه از سومین خانه شما در حال عبور می‌باشد که همان خانه ارتباطات شماست، شما کاملا مطمئن هستید که در مسیر درست گام بر می‌دارید. هنوز عجله‌ای در کار نیست؛ آخرین نقشه شما شاید یکی دو روزی برای شکل گرفتن وقت نیاز دارد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 25 آبان 1395

– فال روزانه در روز 25 آبان 1395 برای متولدین بهمن ماه

 امروز بدن شما آدرنالین زیادی از خود ترشح می‌کند، با این حال شما احساس سبکی می‌کنید. اگرچه اکنون وقتی که از شما درخواستی می شود سطح توانایی‌هایتان به طرز معجزه‌‌آسایی بالا می‌رود، ولی شما باز هم خودتان را خسته می‌کنید. به جای اینکه به هر خواسته‌ای که ازتان می شود پاسخ مثبت بدهید، بهتر است زمانی زیادی را در خانه‌تان بگذرانید. اگر می‌خواهید برای مهمانی رفتن از خانه خارج شوید، اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی استراحت کرده‌اید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 25 آبان 1395

– فال روزانه در روز 25 آبان 1395 برای متولدین اسفند ماه

 امروز شما از برنامه های خود جلو افتاده‌اید و این موضوع می‌تواند افرادی را که قصد مشکل درست کردن برای شما را داشتند ناراحت کند. شما دلتان می‌خواهد به جای اینکه درگیر و بند عقربه‌های ساعت باشید، بتوانید آزادانه زندگی کنید. شاید بعضی وقتها لازم باشد گذشت کنید، پس سعی کنید به دوستانتان احترام بگذارید. به دیگران اجازه دهید که از قبل بدانند شما به خاطر اینکه کسی را ناراحت نکنید،  ممکن است کمی دیرتر به قرار ملاقات خود برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *