فال روزانه

فال روز دوشنبه 24 آبان 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 24 آبان 1395

– فال روزانه در روز 24 آبان 1395 برای متولدین فروردین ماه

 این روزها برای شما روزهای بسیار سختی است، بنابراین پیدا کردن یک روش مفید برای ابراز کردن احساسهایتان امری حیاتی است. در حالیکه واکنش سریع به عملکرد دیگران نشان ندادن ابتدا از شخصیت شما بعید به نظر می‌رسد، اما قبل از اینکه کاملاً تنش‌ها را فرو بنشاند شما را قادر می‌سازد آنها را مدیریت کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 24 آبان 1395

– فال روزانه در روز 24 آبان 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 عموماً شما توانایی این را دارید که با یک رفتار معقول با دیگران همکاری متقابل برقرار کنید. با وجود این امروز برایتان سخت است که تعادلی منطقی بین الهامات درونی و عمل کردن به برنامه‌های خود ایجاد کنید. در حالی که شما از اصول خود پیروی می‌کنید عاقلانه‌ترین راهبرد این است که همه چیز را رها کرده و به خدا واگذار کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 24 آبان 1395

– فال روزانه در روز 24 آبان 1395 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز با احساس خوبی نسبت به خود از خواب بیدار می‌شوید. شاید دلیل این حس خوب این باشد که دیشب خواب خوب و راحتی داشته اید. اما دلیل ان هرچه که باشد شما امروز احساس می‌کنید که رویداد خیلی خاصی برایتان اتفاق می‌افتد. هرچقدر که بیشتر در این رویا سیر می‌کنید، بهتر می‌توانید فرصتها را تشخیص دهید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 24 آبان 1395

– فال روزانه در روز 24 آبان 1395 برای متولدین تیر ماه

 با وجود اینکه شما چند فرد بسیارخلاق و سازنده را می‌شناسید، زمانی که شما از ورای فیلترهای ذهنی خود به آنها نگه می‌کنید، می‌توانید ارزش کارهای آنها را درک کنید. تشویق کردن دیگران برای استفاده کردن از استعدادهایشان عملی در خور تحسین است، اما نباید استعدادهای خودتان را هم نادیده بگیرید. به جای اینکه احساس خود از زیبایی را به فرد دیگری نسبت دهید برای تخیلات زنده و روشن خود یک راه خروجی خلاقانه بیابید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 24 آبان 1395

– فال روزانه در روز 24 آبان 1395 برای متولدین مرداد ماه

احساسات شما نسبت به همیشه ژرف‌تر شده‌اند، اما در حال حاضر شما الزاماً دوست ندارید که آنها را با کس دیگرى مطرح کنید. متأسفانه شما در شرایطى قرار خواهید گرفت که نگه داشتن آنها پیش خود به صورت یک راز برایتان مشکل مى‌شود. حتی اگر شما دوست نداشته باشید کسى خلوتتان را به هم بزند ولى این اتفاق می‌تواند آزمون جالبى براپ شما باشد تا بتوانید به کسانى که دوستشان دارید چیزى یاد بدهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 24 آبان 1395

– فال روزانه در روز 24 آبان 1395 برای متولدین شهریور ماه

امروز روبرو شدن با سیل اطلاعاتی که به سویتان سرازیر می شود کارسختی است، چراکه شما ترجیح می دهید به منطق تکیه کنید نه تجربه مستقیم. شما واقعا نمی دانید با این اطلاعات چه کار کنید. فراموش نکنید که سریع عمل کردن موجب پدید آمدن یک سری جدید از مشکلات می شود. شما اول باید روشی قابل اجرا برای خود طرح ریزی کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 24 آبان 1395

– فال روزانه در روز 24 آبان 1395 برای متولدین مهر ماه

 شما این روزهای در خانه تان احساس کمبود می‌کنید. این احساس می‌تواند بازتاب یکی از اتفاقاتی باشد که در دوران کودکیتان اتفاق افتاده است. برای مثال ممکن است شما آرزوی داشتن همسر، فرزند و خانواده را داشته باشید. رویا پردازی و آرزو کردن می‌تواند برایتان مفید باشد، اما شما نباید آنها را با واقعیت اشتباه بگیرید و باید در زمان حال زندگی کنید تا شاد باشید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 24 آبان 1395

– فال روزانه در روز 24 آبان 1395 برای متولدین آبان ماه

 امروز شما به یک دوراهی رسیده اید که فهم و بینشتان به شما چیزی می گویند ولی شما کار دیگری انجام می دهید.گاهی اوقات شما با موفقیت می توانید بعضی از رفتارهایتان را وقتی که با آن چیزی که شما می دانید بهترین رفتار است مغایرت دارند، با دلایل منطقی توجیه کنید. با وجود این امروز شما سعی می کنید بفهمید چگونه اعتقادات شما می توانند بر کارتان تأثیر مثبتی بگذارند. پس نباید نگران این باید که دیگران از شما قدردانی کنند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 24 آبان 1395

– فال روزانه در روز 24 آبان 1395 برای متولدین آذر ماه

امروز ثابت قدم بودن برای شما چندان راحت نیست، برای اینکه فکرتان بی قرار شده و برای رسیدن به رضایت به دوردستها پرواز می‌کند. اما احتمالا اهدافتان فراتر از دسترس شما باقی می‌مانند. وقتی که به مقصد نزدیک می‌شوید، عمدا آنرا به جای دیگر و حتی دورتر منتقل می‌کنید. این استراتژی برای اندازه گیری کردن میزان سازندگی شما نیست. بلکه تنها راه ساده ای است که بهتان انگیزه می‌دهد تا محدوده‌های جدید بیشتری را تحت پوشش قرار دهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 24 آبان 1395

– فال روزانه در روز 24 آبان 1395 برای متولدین دی ماه

شما امروز بین آرزویتان برای انگیزش درونی و نیازهایتان برای یک استراحت آرام و ساده احساس آشفتگی می‌کنید. اما حتی زمانی که تنها هستید برای اینکه کتابی را برداشته و در مورد موضوعی که مورد علاقه‌تان است چیزی بیاموزید، تردید به خود راه ندهید. کسب کردن اطلاعات جدید به وسیله مطالعه و صحبت کردن با دیگران همچنین می‌تواند بذرهای هوشمندی را در شما بارور کند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 24 آبان 1395

– فال روزانه در روز 24 آبان 1395 برای متولدین بهمن ماه

اگر شما به این نیاز دارید که امروز  به فرضیه ای بچسبید، آن را زیاد طولانی نکنید. سعی کنید  فقط تا حدی باشد که بدانید آگاهی و اطلاعات مورد نیاز برای کار را فراهم آورده اید. اگر قبل از اینکه به همه حقایق دست یابید افکار خود را با دیگران درمیان بگذارید، غیر حرفه ای به نظر می‌رسید یا حتی بدتر؛ ممکن است احمق جلوه کنید. اگر فرصت لازم برای پیدا کردن حقیقت را نداشتید، آن وقت می‌توانید موضوع را با رییس تان یا همکاران تان در میان بگذارید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 24 آبان 1395

– فال روزانه در روز 24 آبان 1395 برای متولدین اسفند ماه

به نظر می رسد سختی های زندگی شما در حال حل شدن هستند، و به شما فرصتی می دهد که کارهایی را که قبلا شروع کرده بودید به پایان برسانید و خود را برای آنچه که باید در آینده انجام دهید آماده کنید. اما به جای تجزیه و تحلیل و جستجوهای بی مورد، بهتر است که آرامش خود را حفظ کرده و به خود نیروی تازه ای بدهید. لازم نیست در جزییات غرق شوید و خود را فراموش کنید، شما به اندازه کافی از آنها اطلاع دارید. در عوض، کارهای ضروری تان را انجام داده و شادی خود را تا آنجا که می توانید ابراز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *