فال روزانه

فال روز جمعه 21 آبان 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 21 آبان 1395

– فال روزانه در روز 21 آبان 1395 برای متولدین فروردین ماه

 امروز شما نمی‌توانید به راحتی از علایق خود در خانه چشم پوشی کنید و حتی وقتی به سر کار می‌روید تا بدان جا هم کشیده می‌شوند. شما مطمئن هستید که تا موقعی که احساساتتان ناگهانی سر ریز نکرده‌اند، قادر هستید آنها را تحت کنترل خود داشته باشید. وقتی که این اتفاق بیفتد برای خود شما هم به اندازه دیگران تعجب‌آور خواهد بود. بنابراین تا دیر نشده عجله کنید؛ هرچه در دلتان دارید در طول روز بیرون بریزید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 21 آبان 1395

– فال روزانه در روز 21 آبان 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما مدام در این فکر هستید که فردا روزی بهتر از امروز است  این که شما تفکری مثبت دارید و به آینده امیدوار هستید فوق العاده خوب و عالی است اما به یاد داشته باشید که بیش از حد به این موضوع اعتقاد نداشته باشید زیرا باعث می‌شود کارهایتان را بخاطر فردایی واهی به تعویق بیندازید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 21 آبان 1395

– فال روزانه در روز 21 آبان 1395 برای متولدین خرداد ماه

شما قبلا تمام وظایف تان را انجام داده‌اید و الان آماده‌اید که استراحت کنید و به خودتان خوش بگذرانید. اما منتظر دعوت دیگری نشوید؛ کاری را انجام دهید که می‌دانید به شما کمک می‌کند تا خلاقیت خود ا به نمایش بگذرانید و به روش خودتان تفریح کنید. دیگران ممکن است امروز قصد تفریح نداشته باشند؛ پس زیاد جالب نیست که وقت تان را برای شراکت با آنها هدر دهید. اگر به شخصی مانند خودتان ملحق شوید بهتر است. اگر نشد حداقل می‌توانید برای خودتان برنامه ریزی کنید و بدین وسیله تا حد امکان از یاس و دلشکستگی جلوگیری کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 21 آبان 1395

– فال روزانه در روز 21 آبان 1395 برای متولدین تیر ماه

شما برای اینکه متوجه شوید که خط سیر جدیدتان شما را به جایی که می‌خواهید نمی‌رساند، شاید نیاز داشته باشید که زمان کافی صبر کنید. با تجدید نظر کردن در آنچه که شما هر روز انجام می‌دهید، این حس در شما به وجود می‌آید که این کارها مسیر زندگی همیشگی شما است. شما باید هدفهای بلند مدت خود را تغییر داده و لازم نیست برای سیر تکامل طبیعی آنها پافشاری کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 21 آبان 1395

– فال روزانه در روز 21 آبان 1395 برای متولدین مرداد ماه

امروز شما می‌ترسید به چیزهایی که می‌خواهید نرسید. شما می‌توانید با حضور پیدا کردن در مکانهای مذهبی یا انجام دادن یک فعالیت اجتماعی دیگر فشاری که نیازهایتان بر شما وارد می‌کنند را کم کنید. انجام دادن کاری که تأثیری قابل توجه در دیگران داشته باشد باعث می‌شود شما نسبت به خود احساس بهتری پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 21 آبان 1395

– فال روزانه در روز 21 آبان 1395 برای متولدین شهریور ماه

ممکن است امروز در کشمکش و تقلا باشید چرا که می توانید مسیری را به سوی موفقیت ببینید با این حال به نظر می رسد آنها به آسانی بدست تان نمی رسند. اگر رابطه کنونی تان دچار مشکل شد به یاد داشته باشید که از بین بردن علاقه در یک دوستی پر معنی عاقلانه ترین کاری نیست که می توانید انجام بدهید. بهترین توانایی شما این است که خودتان را به روشنی بیان می کنید حتی زمانیکه می دانید با عقاید و نظرات دیگران همخوانی نداشته باشد. به یاد داشته باشید که صادق ماندن با خود بسیار سخت است و می تواند تنها راه حلی باشد که شما تا بحال بدنبال آن بودید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 21 آبان 1395

– فال روزانه در روز 21 آبان 1395 برای متولدین مهر ماه

ممکن است امروز حال و حوصله هیچ دردسری را نداشته باشید؛ اما به هر حال دردسر شما را پیدا خواهد کرد. انزوا طلبی و گوشه گرفتن از اجتماعات ممکن است به عنوان یک راه از اجتناب از یک موقعیت ناخوشایند باشد. اما شما احتمالا این آشفتگی را درونی می‌کنید مگر اینکه با آن روبرو شوید. در نهایت این یک حادثه مهم و حیاتی نیست. حتی اگر به نظر می‌رسد چیزی در بدترین حالت خود قرار دارد. خونسردی خود را حفظ کردن زمانیکه در یک موقعیت ناگوار قرار می‌گیرید باعث می‌شود که این احساس ناخوشایند به همان سرعتی که بوجود آمده بود ناپدید خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 21 آبان 1395

– فال روزانه در روز 21 آبان 1395 برای متولدین آبان ماه

شما امروز به جزئیات فراوانی که در محل کار روی هم انباشته شده اند اهمیت می‌دهید. شما معمولا خیلی راحت مسئولیت‌های تان را یکی یکی انجام داده و بعد به سراغ بعدی می‌روید، اما حالا نمی‌توانید به راحتی تشخیص دهید که کجا باید بروید. اما موکول کردن کارهایتان به روزهای بعدی نیز ایده چندان خوبی نیست، چراکه هرچه زمان بگذرد مشکلات دیگری از راه می‌رسند. پس شجاع باشید و خیلی زود آستین‌هایتان را بالا زده و شروع به کار کنید!

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 21 آبان 1395

– فال روزانه در روز 21 آبان 1395 برای متولدین آذر ماه

خیرا دارای انرژی فوق العاده‌ای شده اید که گاهی خودتان از این انرژی، کارها، رفتارهایی که در اثر این جریان به شما وارد می‌شود دچار تعجب شده اید. شما در بهترین برحه زندگی‌تان واقع شده‌اید بهتر است پل‌هایی را که برای رسیدن به خوشبختی به آنها نیاز دارید از هم اکنون بنا سازید، شما توانایی انجام این کار دارید فقط مهم این است که خود را باور کنید، زیرا جام قهرمانی بزرگی در انتظار شما می‌باشد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 21 آبان 1395

– فال روزانه در روز 21 آبان 1395 برای متولدین دی ماه

امروز بسیار برای‌تان سخت است که بخواهید درس جدیدی فرا بگیرید، چرا که شما سرکش تر از همیشه هستید. اگر شخصی با پاسخ‌های جدیدی ظاهر شود، شما سعی می‌کنید که اعتبار او را زیر سئوال ببرید و در او تعارض ایجاد کنید. شناختن نقش خود در کشمکش اخیر، قدرتی به شما می‌دهد تا مخالفت کنید، حتی اگر نتوانید آن را بیان کنید. زمانیکه شما بفهمید که مجبور نیستید تا درگیرهای درونی تان را به دیگران نسبت دهید، روابط و شرایط تان راحت‌تر اداره می‌شوند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 21 آبان 1395

– فال روزانه در روز 21 آبان 1395 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز در فکر تغییر دادن روش خود هستید و هرقدر بیشتر فکر می‌کنید این موضوع بغرنج تر می‌شود. خوشبختانه مشکل خیلی حادی برایتان پیش نخواهد آمد، اما باید از تجزیه و تحلیل کردن منطقی کردن دست بردارید. اگر به جای دنبال کردن حقیقت از غریزه و حس ششم خود پیروی کنید راه حل خوبی خواهید یافت.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 21 آبان 1395

– فال روزانه در روز 21 آبان 1395 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز زیاد تمایل ندارید انرژی‌تان را با صحبت کردن در مورد احساساتتان هدر بدهید، چرا که امروز نسبت به همیشه منطقی‌تر شده اید. شما در مقابل قطع کردن خوشی‌های پوچ و بی ارزش خیلی منطقی عمل می‌کنید. وقتی که شما به منبع محدودیتهایتان رسیدگی می‌کنید، آن موقع گفتگوها هم برایتان اهمیت پیدا می‌کنند، اما فراموش نکنید که هیچ محدودیتی در عشق وجود ندارد. پس وقتی برایتان پیش آمد ازش دوری نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *