فال روزانه

فال روز پنج شنبه 20 آبان 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 20 آبان 1395

– فال روزانه در روز 20 آبان 1395 برای متولدین فروردین ماه

 در مراحل بعدی زندگی تان افرادی که از شما قدرتمندترند وارد زندگی تان می‌شوند و شما را تحت فشار قرار می‌دهند که از حق خود بگذرید. شما باید به این موضوع توجه کنید، اما این اتفاق موقعی پیش می‌آید که شما عضو یک گروه یا سازمان اجتماعی جدید شده‌اید. جای تعجب نیست که وقتی دوستان‌تان خودشان را تغییر می‌دهند، پس شما هم دنیای خود را تغییر خواهید دهید. مبارزه و تقلا برای حفظ کردن چیزهایی که برایتان مناسب نیستند می‌تواند آنقدر خسته‌تان کند که وقتی برای مسائل مهم تر نیاز به انرژی دارید نتوانید کاری بکنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 20 آبان 1395

– فال روزانه در روز 20 آبان 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز نسبت به گذشته خودتان با حساسیت و احتیاط بیشتری عمل می‌کنید، به همین علت وارد مسیر تازه ای از زندگی تان خواهید شد، فقط باید مراقب منفعت‌هایی که به دست می‌آورید باشید تا آنها را بیهوده هدر ندهید. موفقیتها و راه‌های کوچکی که در آینده به آنها می‌رسید پلی برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ تر است.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 20 آبان 1395

– فال روزانه در روز 20 آبان 1395 برای متولدین خرداد ماه

 شما امروز زیاد دوست ندارید در اجتماع ظاهر شوید، اما این تمایل شما به انزوا زیاد طول نخواهد کشید. اگر قبلاً برای فعالیت‌های اجتماعی انرژی زیادی صرف می‌کردید، پس برای انجام دادن کارهایی که ارزشمندند این گوشه گیری خود را بشکنید. فعالیت‌های اجتماعی را با اندیشه و تفکر کردن قاطی نکنید. هیچ اشکالی ندارد که بعضی اوقات محدوده‌هایی را برای خود تعیین کنیم.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 20 آبان 1395

– فال روزانه در روز 20 آبان 1395 برای متولدین تیر ماه

امروز شما تبدیل به یک آدم بسیار سخت گیر و جدی می‌شوید همچنانکه ماه وارد ششین خانه “نظم و ترتیب” شما می‌شود. شما از سایر همکارن تان می‌خواهید که حداکثر تلاش شان را بکار ببرند  و به تعهداتی که قبلا داده اند عمل کنند. اما احتمالا استانداردهای شما با دیگران بسیار متفاوت است. با وجود همه این سخت گیری‌ها شما اعتقاد دارید که آدم بسیار ملایمی هستید که با دیگران براحتی کنار می‌آیید. به یاد داشته باشید کوشش برای رسیدن به کمال هر چیزی قابل تقدیر است؛ اما اول مطمئن شوید که برای خودتان به عنوان یک انسان وقت گذاشته‌اید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 20 آبان 1395

– فال روزانه در روز 20 آبان 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما بسیاری از هیجانات، شوق و ذوق‌های درونی‌تان را سرکوب می‌کنید که مبادا کسی متوجه این احساسات درونی شما شود اما به زودی  اتفاقی برای شما پیش می‌آید که شما را مجبور می‌کند از این به بعد تمام احساسات خود را بروز دهید تا کمتر دچار استرس و دل نگرانی شوید. تجربیات جدید شما را بسیار راهنمایی خواهند کرد تا هرچه موفق تر باشید. از سکوت و گوشه عزلتی نیز که برای خود اختیار کرده اید خارج شوید زیرا در بیرون از تنهایی شما زیبایی‌های بسیاری برای مشاهده وجود دارند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 20 آبان 1395

– فال روزانه در روز 20 آبان 1395 برای متولدین شهریور ماه

با وجوداینکه می‌دانید امروز باید کاری انجام دهید اما احتمالا به درستی نمی‌دانید که آن کار دقیقا چیست. ممکن است امروز تمرکزتان را از دست بدهید اما زیاد هم نگران این نیستید که نتوانید آن را دوباره بدست بیاورید. به جای اینکه سعی کنید رویاهایتان را معقول جلوه دهید اجازه دهید آنها به شما نشان دهند که در دنیا چه کار باید بکنید. الان مسئله این نیست که آیا اهداف جدیدتان تحقق می‌یابند یا نه! فقط اجازه دهید آنها زندگی تان را به روش خودشان بسازند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 20 آبان 1395

– فال روزانه در روز 20 آبان 1395 برای متولدین مهر ماه

یافتن قدمی‌ مطمئن باعث می‌شود شما در مسابقه امروز برنده شوید، اما باید از افتادن در دامی‌ که شما را به این فکر می‌اندازد که دیگران در مورد شما قضاوت می‌کنند اجتناب کنید. آن کیفیت کار شما نیست که شما نگرانش باشید؛‌ ممکن است احساس کنید که دیگران از شما می‌خواهند که سریع تر کار کنید. اما الان باید شجاعت و جرات این را پیدا کنید که برای خودتان بایستید و اجازه دهید همه بدانند که شما هر چه در توان داشته اید انجام داده اید و بهترین کار ممکن را انتخاب کرده اید. خوشبختانه، آنها در نهایت زمانیکه به اهداف‌تان برسید متوجه می‌شوند که شما چقدر مفید و فعال هستید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 20 آبان 1395

– فال روزانه در روز 20 آبان 1395 برای متولدین آبان ماه

شما منتظر فرصتی هستید که بتوانید استراحت کنید، اما این کار به این سادگی‌ها هم نیست. به علاوه این حرف به این معنا نیست که شما خیلی سرتان شلوغ است، بلکه شما فقط نیروی جسمی مازادی دارید و نمی‌خواهید فرصت انجام دادن کارها را از دست بدهید. با وجود این برای شما خطر آفرین است که بیشتر از آن چیزی که می‌توانید انجام دهید مسئولیتی را قبول کنید. روی کارتان تمرکز داشته باشید؛ اگر امروز از زمانتان حداکثر استفاده را نکنید فردا افسوس خواهید خورد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 20 آبان 1395

– فال روزانه در روز 20 آبان 1395 برای متولدین آذر ماه

 وقتی که بهرام وارد هشتمین خانه شما که مربوط به روابط صمیمانه است می‌شود، باعث ناراحتی و زحمت شما می‌شود. برای اینکه شما طبیعتاً با دوستی‌هایی که تصادفی به وجود می‌آیند راحتتر برخورد می‌کنید. این سخن به معنی این نیست که شما با داشتن روابط احساسی مخالف هستید، بلکه بدین معنی است که شما آزادی عمل داشتن را خیلی دوست دارید و بنابراین می‌خواهید فکرتان آزاد باشد. فراموش نکنید که این آزادی اکنون می‌تواند به شما کمک کند که ارزش ارتباط داشتن با دیگران را متوجه شوید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 20 آبان 1395

– فال روزانه در روز 20 آبان 1395 برای متولدین دی ماه

 حتی اگر شما به گفتگوهایی که جدیداً داشته‌اید کاملاً اطمینان دارید، اما امروز ظاهراً باید جواب‌های خود را که البته جواب نهایی نیز نبوده‌اند را دوباره بررسی کنید. حالا باید حواستان را خوب جمع کنید که زیاد به حس ششم خود اطمینان نکنید، چرا که امکان دارد شما را از مسیر درست منحرف کند. حتی اگر فکر می‌کنید که همه چیز را به روشنی می‌بینید، لازم است یافته‌های خود را با همسر خود و یا با یکی از دوستان صمیمی‌تان چک کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 20 آبان 1395

– فال روزانه در روز 20 آبان 1395 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز به زندگی‌تان کاملاً اطمینان دارید، اما همراهی و پیش رفتن با این مسیر برایتان سخت شده است. ممکن است افرا دیگر از قوانین شما سرپیچی کنند و انتظارات شما اعم از سازندگی و سازگاری را برآورده نکنند. جلب کردن موافقت دیگران برای قبول کردن خط فکری‌تان یک چیز است، متقاعد کردن آنها برای عمل کردن به وعده‌هایشان یک چیز دیگر! صبر و شکیبایی و کمی‌ هم شوخ طبعی و خوش خلقی برای گذر از این مرحله سخت بهتان کمک می‌کند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 20 آبان 1395

– فال روزانه در روز 20 آبان 1395 برای متولدین اسفند ماه

 امروز ممکن است که توجه زیادی به کارتان نداشته باشید،‌ مخصوصا اگر مجالی برای بودن با دوستان‌تان در وقت استراحت داشته باشید؛ همچنین مایل هستید ایده‌هایتان را که درباره تغییرات بزرگ و اساسی در آینده است با دیگران در میان بگذارید. حتی اگر آنها آنطور که شما فکر می‌کنید عملی نباشند. خوشبختانه، هنوز آنقدر مهم نیستند که بخواهید برایشان طرحی بریزید، اما می‌توانید فقط با دوستان تان کمی درباره آنها خیال بافی کنید تا لحظات شاد و مفرحی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *