فال روزانه

فال روز سه شنبه 18 آبان 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 18 آبان 1395

– فال روزانه در روز 18 آبان 1395 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز باید به یک مساله عاطفی رسیدگی کنید، اما احتمالا شما سعی می‌کنید از هر تاکتیکی که در کتاب در مورد کناره گیری کردن گفته شده استفاده کنید. اگرچه روبرو شدن با شرایط کار ناخوشایندی است، اما شما قادر هستید که در روش خود منطق و عقل را برگزینید. اما لازم است قدری احتیاط کنید، برای اینکه ممکن است به خاطر چیزی که اصلا هم اتفاق نمی‌افتد عصبانی شوید. کمی خویشتن داری داشتن در میان راه بهتان کمتان می‌کند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 18 آبان 1395

– فال روزانه در روز 18 آبان 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز می‌تواند روز نشاط آوری برای شما باشد، درحالیکه خورشید و عطارد هر دو در نهمین خانه شما قرار دارند. وقتی که ماه هم امروز عصر  وارد این مهمانی کیهانی می‌شود، از اینکه پیامهای درهم و برهم دریافت می‌کنید آشفته نشوید. از یک طرف شما می‌دانید که ایده‌های بزرگی دارید و آنها متوقف نخواهند شد. اما از طرف دیگر شما نمی‌توانید تخمین بزنید که چقدر کار در پیش رویتان برای انجام دادن دارید. اگر شما فراموش نکنید که به طور مرتب زیاده خواهی‌ها را تعدیل کنید، موفقترین خواهید شد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 18 آبان 1395

– فال روزانه در روز 18 آبان 1395 برای متولدین خرداد ماه

 شما فکر می‌کنید که می‌دانید قلب‌تان شما را به کجا هدایت می‌کند! واقعیت شما را وارد مسیر پر پیچ و تابی می‌کند که کاملا بدون حفاظ و نگهبان می‌مانید. هر وقت که فهمیدید چه اتفاقی افتاده است، وانمود نکنید که در قبال احساسات‌تان مسئولیت دارید. درحالیکه همه چیز در حرکت و تغییر است، مادامی که از شادی از جای خود نپرید، سیر و سفر کردن با رویاهایتان نشاط بخش و هیجان انگیر خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 18 آبان 1395

– فال روزانه در روز 18 آبان 1395 برای متولدین تیر ماه

 خود را به دست سرنوشت سپردن زیاد کار راحتی نیست، اما اگر بتوانید همه چیز را رها کرده و با آرامش خاطر به خدا بسپارید روز خاطره انگیزی خواهید داشت. اگر مسئولیت های خیلی زیادی ندارید واقعا دلیل ندارد که خودتان را اینگونه نشان دهید و همچنین زیاد کار کردن برایتان فایده ای ندارد. قبول کردن سرنوشت تان بهتان کمک می کند از زندگی تان بیشتر لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 18 آبان 1395

– فال روزانه در روز 18 آبان 1395 برای متولدین مرداد ماه

دو دل بودن بین تفکرات مبهم و تجزیه و تحلیل کردن حقایق کمی‌ خسته کننده است، به خصوص اگر نتوانید آنها را از هم تشخیص بدهید. اگر شما گیج شده‌اید، از کمک گرفتن هراس نداشته باشید. بیشتر اوقات شما تنها کسی بودید که به دوستانتان کمک می‌کردید. حالا وقتش رسیده که شما روی آنها حساب کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 18 آبان 1395

– فال روزانه در روز 18 آبان 1395 برای متولدین شهریور ماه

 حالا که ژوپیتر در دومین خانه شما که مربوط به مسائل مالی می‌شود قرار می‌گیرد، بهتر است که کمتر پول خرج کنید. اما وقتی چیزهای لوکس زیادی شما را وسوسه می‌کنند خیلی سخت است در برابر این خواسته‌تان مقاومت کنید. الان بهترین کار این است که توجه خود را بر روی جزئیات مسائل کاری خود معطوف کنید تا فکر خرید کردن از ذهنتان خارج شود.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 18 آبان 1395

– فال روزانه در روز 18 آبان 1395 برای متولدین مهر ماه

شما آماده یک روز سخت کاری هستید به خاطر اینکه می‌دانید تلاش هایتان به کجا منجر خواهد شد. حتی اگر دیگران به شما پیشنهاد کنند که اوضاع را کمی ساده‌تر بگیرید، اما شما نمی‌توانید بگذارید برنامه‌های بلندپروازنه شما خراب شوند. خوشبختانه، حتی اگر کاری را که در دست انجام دارید را دست کم بگیرید،  صاعقه‌ای می‌تواند به افکار شما برخورد کند، شاید راهی باز کند تا شما بتوانید با استعداد خود بتوانید کاری را شروع کرده بودید را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 18 آبان 1395

– فال روزانه در روز 18 آبان 1395 برای متولدین آبان ماه

از زمانیکه شما تصمیم گرفته‌اید خودتان را به جریان روزمره زندگی بسپارید انرژی آسمانی برای شما می‌تواند کاملاً خسته کننده باشد. در این ماه خورشید معمولاً بیشتر از آن چیزی که شما اغلب می‌خواهید یا نیاز دارید به شما اطلاعات می‌دهد. حواستان جمع باشد؛ مشکلات سر بر می‌آورند و شما را از توجه کردن به مسائل معنوی باز می‌دارند. اگر شما با داده‌های بسیار زیاد سردرگم شده‌اید به طبیعت پناه ببرید و یا به گوشه امن خانه‌تان بروید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 18 آبان 1395

– فال روزانه در روز 18 آبان 1395 برای متولدین آذر ماه

 زمانی که شما بخش نهفته احساستان را بررسی می‌کنید، به طور خوشایندی شگفت‌زده می‌شوید، برای اینکه آنچه که شما الان یاد می‌گیرید می‌تواند تأثیر مثبت فوری روی روابط مهم شما داشته باشد. احتمال دارد که امروز بیشتر به تصورات ذهنی خود بپردازید، اما اکنون زمان مناسبی برای خیالات بی نتیجه نیست. توجهتان را همراه با واقع‌بینی صرف کار کردن بر روی مهم ترین اولویت‌ها بکنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 18 آبان 1395

– فال روزانه در روز 18 آبان 1395 برای متولدین دی ماه

 تمام کردن کارهای نیمه‌کاره قبلی‌تان شاید امروز بیشتر از هر چیز دیگری رضایت شما را جلب کند. اگر لازم بود یک لیست از کارهای ناتمامتان تهیه کنید و آنها رابر اساس اولویت و درجه اهمیت طبقه‌بندی کنید. ابتدا از کارهایی شروع کنید که انجام دادنشان خیلی واجب و حیاتی است و بعد سراغ کارهای دیگر بروید. به خاطر داشته باشید که لازم نیست از نقشه خود جلو بیفتید، ابتدا تصمیم بگیرید و بعد طبق آن پیش بروید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 18 آبان 1395

– فال روزانه در روز 18 آبان 1395 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز با دیگران به مهربانى رفتار مى‌کنید، ولى دوست ندارید احساسات خود را نشان دهید. نگرانى شما به خاطر  واکنشهاى دیگران نیست، نگرانى‌تان به خاطر این است که زمانى که نمى‌توانید عملکرهاى خود را کنترل کنید احساس ناراحتى مى‌کنید. پس الان بهتر است که از این کار صرف نظر کنید. خوشبختانه شما مى‌توانید توانایى‌هایى که در موردش صحبت نمى‌کنید را در کارتان نشان دهید و این موضوع تحسین همگان را برخواهد انگیخت.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 18 آبان 1395

– فال روزانه در روز 18 آبان 1395 برای متولدین اسفند ماه

 شاید شما برای اینکه برنامه های بلند و جاه طلبانه افراد دیگر درست از آب در نیامده اند، دلیل های زیادی داشته باشید، اما این دلایل مانع از این نمی شود که شما خودتان را درگیر این ماجرا نسازید و برای درست شدن آنها تلاش نکنید. واقع بین بودن یک چیز است؛ منفی بافی چیزی دیگر! حتی اگر می توانید تشخیص بدهید که چه مقدار باید کار کنید تا به نتیجه برسید، سعی کنید نگرشهای منفی را به خود راه ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *