فال روزانه

فال روز دوشنبه 17 آبان 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 17 آبان 1395

– فال روزانه در روز 17 آبان 1395 برای متولدین فروردین ماه

 اگرچه ممکن است که شما چراغهای سبز را در پیش روی خود بینید، زیرکانه است که شما هنگامی که چراغهای زرد اخطار روشن شدند فعالیت خود را شروع کنید. اگر شما خیلی سریع به سمت جلو حرکت کنید، خواهید توانست به مقاصد نادرست پایان دهید. حتی اگر شما بخواهید با قبول کردن یک پروژه کارتان را شروع کنید و به هرجهت زمانتان را برای آن نیز بگذارید باز هم شما نمی‌توانید معجزه کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 17 آبان 1395

– فال روزانه در روز 17 آبان 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

ممکن است شما مجبور شوید با فردی روی پروژه‌ای کار کنید و اگر شما با این فرد مخالف هستید، به دنبال زمینه‌های مشترک بودن برای شما بیشتر از آن چیزی که خودتان می‌دانید خطرساز است. باید رسیدن به چیزهایی که دوست دارید را فراموش کنید. امروز که ماه در خانه همکاری و تعاون قرار گرفته است باید خودخواهی را فراموش کنید. در این روزها چیره شدن بر سرسختی‌هایتان یک امر بدیهی است و مهم‌ترین کاری است که باید انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 17 آبان 1395

– فال روزانه در روز 17 آبان 1395 برای متولدین خرداد ماه

امروز روابط اجتماعی شما قوی تر شده است و می‌توانید در مورد چیزهایی که تا بحال ازشان فرار می‌کردید صحبت کنید. در حالی که در نظر دارید با فردی که قبلاً به شما اعتماد کرده تبادل نظر کنید ولی چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. دیگر لازم نیست که کار دیگری انجام دهید.گفتن حقیقت به اندازه کافی خوب است و همه چیز را درست خواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 17 آبان 1395

– فال روزانه در روز 17 آبان 1395 برای متولدین تیر ماه

شما احساس می‌کنید امروز یک نفر سر راه شما قرار گرفته و مزاحم کارتان شده است. اگر شما می‌خواهید به تنهایی کاری را انجام بدهید لازم است با یکی از دوستان نزدیکتان یا فردی که فکر می‌کنید مانع کارتان شده و یا حتی افرادی که ظاهراً کاری به کارتان ندارند مبارزه کنید. سعی نکنید انتخاب‌های خود را برای افراد دیگر توجه کنید؛ فقط به آنها بفهمانید که این انتخاب‌ها شخصی نیستند. شما باید حین انجام داند کارهایتان مهربان و خوش برخورد باشید، ولی لزومی ندارد به خاطر میل شخصی آنها کاری انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 17 آبان 1395

– فال روزانه در روز 17 آبان 1395 برای متولدین مرداد ماه

 در حالی که شما با روشی خلاقانه ابراز وجود می کنید، احساسات شما نیز در سرتاسر روز قدرتمند می شوند. خوشبختانه خود آگاهی شما باعث می شود در تحقیقاتی که به طور مستقل انجام می دهید بیشتر تجربی کار کنید. این را هم در نظر داشته باشید که ممکن است خیلی دیر به خواسته هایتان برسید و در این دوره باعث به هم ریختن برنامه هایی که تا کنون رهبری کرده اید بشوید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 17 آبان 1395

– فال روزانه در روز 17 آبان 1395 برای متولدین شهریور ماه

ممکن است شما در طی چند روز گذشته شروع به کار کردن بر روی یک پروژه کرده باشید و اگر این کار را انجام دادید، حالا زمان این است که بر آنچه تا کنون خلق شده است پایداری و ثبات اضافه شود. با زور و سرعت بیش از حد کارها را به جلو بردن مثل این می‌ماند که در یک ساختمان قبل از اینکه پایه‌های آن پی‌ریزی شود طبقه‌های زیادی در ارتفاعات بالای آن ساخته شود. حتی اگر ذهن شما هم با شتاب به جلو می‌رود، آرام حرکت کرده و طبق یک برنامه از پیش آماده شده کارهایتان را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 17 آبان 1395

– فال روزانه در روز 17 آبان 1395 برای متولدین مهر ماه

 وقتی که شما احساس می‌کنید خلاق بودن و شاد بودن باعث می‌شود شما سازنده‌تر باشید، دوباره نیروی تازه‌ای می‌گیرید. اما نگرش‌های بی‌تکلف شما می‌تواند فریبتان دهد. اگرچه شما با مهارت خاص خود می‌توانید پرخاشگری فرد دیگری را به آرامش تبدیل کنید،  همچنین برای قبول کردن یک شغل جدی نیز آمادگی کامل دارید. برای اینکه بتوانید شرایط مناسبی را فراهم کنید، از توانایی‌تان بهره بگیرید تا بتوانید بین شرایط خیلی جدی و موقعیتهای شاد و بی‌تکلف تعادل ایجاد کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 17 آبان 1395

– فال روزانه در روز 17 آبان 1395 برای متولدین آبان ماه

 آرزوهای شما امروز با مانعی مواجه شده است که این مانع معمولاً در طول روز باعث می‌شود که شما از رویاهایتان غافل بمانید. اکنون شما باید زندگی واقعی و تخیلات را از هم تشخیص بدهید، که این موضوع تصمیم‌گیری را برای شما مشکل می‌سازد. چون که امروز همه چیز از آن چیزی که واقعاً هست بهتر به نظر می‌رسد، شما با مشکل مواجه خواهید شد. قبل از اینکه بخواهید حرکتی مهم را شروع کنید، برای فهمیدن و بررسی واقعیت لحظه‌ای درنگ کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 17 آبان 1395

– فال روزانه در روز 17 آبان 1395 برای متولدین آذر ماه

 امروز حتی اگر دنیای بیرون پر از تضاد باشد، دنیای درون یعنی دنیای معنوی‌تان می‌تواند منشا آرامش و آسایشتان شود. شما وسوسه شده‌اید راه حلی پیدا کرده  و آن را به طور کامل در زندگی‌تان پیاده کنید، بنابراین نمی‌توانید به راحتی برای تغییر دادن حوادث بیرونی کاری انجام دهید. خوشبختانه تا بعدازظهر که ماه دوباره وارد برج جوزا  می‌شود، دوباره انعطاف پذیری گذشته خود را به دست می‌آورید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 17 آبان 1395

– فال روزانه در روز 17 آبان 1395 برای متولدین دی ماه

روابط متقابل شما با یکی از اطرافیانتان تا موقعی که تبدیل به یک مشکل واقعی شود می‌تواند در طول روز ادامه پیدا کند. اگرچه شما سعی می‌کنید از این مشکلات دوری کنید، ولی وسوسه می‌شوید که دست به عمل متقابل بزنید. اما باید بدانید که کشمکش و دعوا کردن اصلاً برای شما خوب نیست و بهترین کار این است که از هر مجادله‌ای پرهیز کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 17 آبان 1395

– فال روزانه در روز 17 آبان 1395 برای متولدین بهمن ماه

 از فعالیت‌ها و یا کارهایی که انجام می‌دهید دلزده شده اید، به دنبال یک نو گرایی در کارهایتان هستید تا بتوانید لحظات هیجان انگیزتری را برای خود رقم بزنید. اگر فقط به خاطر این که از فعالیت‌هایتان خسته شده‌اید می‌خواهید کارهای جدیدی را آغاز کنید توصیه می‌شود که کمی صبر کنید، زیرا اگر کاری را با عجله آغاز کنید پایان خوبی نخواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 17 آبان 1395

– فال روزانه در روز 17 آبان 1395 برای متولدین اسفند ماه

 امروز شما نیاز دارید که در زمینه کاری خودتان را مطرح کنید، این اتفاق در صورتی ممکن می شود که شما ذهنتان را از توجه کردن به یک مسأله شخصی دور کنید که این مسأله هرچه بیشتر ادامه پیدا کند بیشتر شما را خسته می کند. شما در پنهان کردن اتفاقاتی که واقعاً پیش آمده مهارت خوبی دارید به صورتی که دیگران فکر می کنند شما کاری شگفت آور انجام انجام داده اید. تمجیدهایی که از شما می شود را بپذیرید؛ نیازی نیست که مسائل پنهانیتان را آشکار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *