فال روزانه

فال روز شنبه 15 آبان 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 15 آبان 1395

– فال روزانه در روز 15 آبان 1395 برای متولدین فروردین ماه

با وجود ژوپیتر عیاش و برج جدی زمینی در نشانه تان شما احساس آرامش می‌کنید، اما نمی‌دانید این آسایش و راحتی چقدر دوام خواهد آورد. امروز کاملاً متفاوت شده‌اید، چیزهایی لبخند را روی صورتتان می‌نشاند که قبلاً نمی‌توانست این کار را بکند. امروز دیگران هم متوجه رفتار مثبت و خوش بینانه شما می‌شوند و حتی می‌توانند از شما درس گرفته و آن را در زندگی خودشان به کار ببرند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 15 آبان 1395

– فال روزانه در روز 15 آبان 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز شاید درک کنید که بعضی از نقشه های جاه طلبانه شما بالاخره در حال به ثمر نشستن هستند. باید از این موضوع خوشحال باشید. شاید کمی هل شوید و بترسید که همه چیز در دقیقه نود خراب شود. به بدترین چیزها فکر نکنید و انرژی خود را صرف نگرانی نکنید. به تلاش و کوشش خود ادامه دهید. شما تا اینجا آمده اید و با کمی تلاش بیشتر می توانید همه چیز را درست کنید. امروز فضای رابطه شما عالی است و می توانید قرار کسل کننده ای را تبدیل به یک شب عالی کنید. انرژی امروز بدان معناست که شما متوجه می شوید که هارمونی زیادی بین شما دو نفر هست و می توانید با هم حرف بزنید و در مورد همه چیز احساس راحتی کنید. از در میان گذاشتن افکار عمیق خود نترسید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 15 آبان 1395

– فال روزانه در روز 15 آبان 1395 برای متولدین خرداد ماه

 شما امروز به اندازه‌ای که خودتان فکر می‌کنید پول نیاز ندارید، برای اینکه دیگران هم در شرایط برابر هستند و اگر بخواهید برای فعالیت‌های اجتماعی ارزش مادی قرار دهید روابط تان بهم می‌خورد. شاید هم می‌خواهید سخاوت و بخشندگی خود را به دیگران نشان دهید. اما باید بدانید که آنها به راحتی تحت تاثیر این نمایش جوانمردی و بزرگواری قرار نمی‌گیرند، مگر اینکه شما این کار را از صمیم قلب انجام داده باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 15 آبان 1395

– فال روزانه در روز 15 آبان 1395 برای متولدین تیر ماه

سخت است که امروز گام استواری در محل کار بردارید و سپس آن راه را ادامه دهید. در عوض ممکن است اول کارهای زیادی انجام دهیدولی در آن زمان بدون اینکه پیشرفتی حاصل کنید درجا می‌زنید. اگر این چرخه متناوب در تمام روز ادامه داشت ریتم خودش را بدست خواهد آورد. به جای تلاش برای تغییر این روند فقط زمانی را که دارید برای تفکر درباره تلاش های پی در پی هدر می‌دهید کاهش دهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 15 آبان 1395

– فال روزانه در روز 15 آبان 1395 برای متولدین مرداد ماه

امروز در مورد مسائل مالی تصمیم گرفتن برایتان کار راحتی نیست، چراکه برای پول خرج کردن محدودیت دارید. زیادی پول خرج کردن به نفعتان نیست، ولی اطرافینتان به اندازه شما حواسشان را جمع نمی‌کنند. اضافه کردن بر مادیات و زرق و برق‌های زندگی یکی از چیزهایی است که باعث شادی انسان می‌شود، ولی اکنون عاقلانه ترین راه این است که به وسیله مطرح کردن خود البته به راه‌های غیر مادی از سخاوتتان دفع کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 15 آبان 1395

– فال روزانه در روز 15 آبان 1395 برای متولدین شهریور ماه

بی ثباتی که این روزها آن را احساس میکنید آنقدر ادامه می‌یابد که زندگی شما را به چالش خواهد کشید. شما هنوز زیر فشار شدید تغییرات هستید، اما کاملا آماده نیستید. حتی اگر امروز دیگران شما را مجبور می‌کنند تا مقاصد و اهداف خود را آشکار کنید،‌ اما ایده خوبی نیست که بیش از آنچه که می‌دانید درست است چیزی بگویید. برای اینکه حس کنجکاوی دیگران را ارضا کرده باشید لازم نیست داستان سرهم کنید. به رویاهایتان توجه کنید و روی آنها متمرکز شوید، به خاطر اینکه آنها هیچ وقت شما را گمراه نمی‌کنند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 15 آبان 1395

– فال روزانه در روز 15 آبان 1395 برای متولدین مهر ماه

  شما امروز می‌خواهید همه چیز را با هم داشته باشید!! اما باید اول ببینید که اگر کنترل خود را از دست بدهید چه اتفاقی می‌افتد. در این تحول و تغییر شاید چیزی را از دست بدهید، اما شما یک بار که احساس آرامش و آزادی داشته باشید، باز هم اصرار دارید که شور و هیجان خود را دوباره به دست آورید. فراموش نکنید این اتفاقی نیست که یک دفعه حاصل شود، شما برای اینکه بتوانید بین آزادی و استقلال و همچنین اهمیت دادن به مسئولیت‌ها و وظایفتان تعادل ایجاد کنید، مراحل خیلی زیادی را باید طی کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 15 آبان 1395

– فال روزانه در روز 15 آبان 1395 برای متولدین آبان ماه

امروز هیچ چیز نمی‌تواند شما را عقب نگه دارد، چرا که برای جواب‌های مثبت خود بیشتر از جواب‌های منفی دلایل قانع کننده دارید. اما بخشی از دلیل تراشی شما بر اساس آرزویتان برای پیدا کردن تعادل شکل گرفته است، که شباهتی با نیازهایی که بر اساس اولویت‌های شخصی هستند ندارد. هم اکنون به جای اینکه سعی کنید منطقی باشید، از خودتان بپرسید واقعاً چه می‌خواهید. سپس وقتی که جواب روشنی پیدا کردید طبق همان جواب عمل کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 15 آبان 1395

– فال روزانه در روز 15 آبان 1395 برای متولدین آذر ماه

 شاید شما فهمیده باشید که چگونه عصبانیت خود را کنترل کنید، اما حتی اگر شما با هوشمندی به پیدا کردن منشأ این مشکل فکر می‌کنید باز هم ممکن است که عصبانیت شما طغیان کند. خوشبختانه در این اوقات دوستان شما می‌توانند از شما حمایت کرده و باعث تسلی خاطر شما باشند، و این کار برای اینکه شما به آرامش برسید کافی است. به یاد داشته باشید که لازم نیست شما همه چیز را ثابت کنید؛ فقط باید انعطاف پذیر باشید تا بتوانید با تغییرات کنار بیایید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 15 آبان 1395

– فال روزانه در روز 15 آبان 1395 برای متولدین دی ماه

شما امروز دلتان می‌خواهد ساعتهای متمادی به خاطرات دوران کودکی خود فکر کرده و به آن دوران شیرین برگردید، اما شاید خودتان هم دقیقاً نفهمید که واقعاً دنبال چه چیزی هستید! دیدگاههای شما معمولاً در حال عوض شدن است، اما هنوز هم دوست ندارید دیدگاه جدید خود را به دیگران اعلام کنید. البته شما از قدرت متقاعد کردن خیلی بالایی برخوردارید؛ پس از این توانایی خود استفاده کنید و اصلاً هم نترسید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 15 آبان 1395

– فال روزانه در روز 15 آبان 1395 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز در مورد ابراز وجود کردن تردید دارید، چراکه نمی‌خواهید حقایقی که دیده اید را بد جلوه بدهید. شما دوست ندارید کسی باشید که به دیگران خبرهای بد می‌دهد، اما فریب کسانی که از لباس‌های جدید امپراطور تعریف می‌کنند را نیز نمی‌خورید! بیشتر از اینکه به همه چیز نه بگویید بهتر است که اصلا چیزی نگویید. بحث کردن با کسانی که نمی‌خواهند اتفاقاتی که جلوی چشمشان رخ داده را ببینند فقط انرژی تان را تحلیل می‌برد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 15 آبان 1395

– فال روزانه در روز 15 آبان 1395 برای متولدین اسفند ماه

 یکی از اعضای خانواده با مشکل مالی روبرو است. حساسیت شما باعث می شود که اضطراب او را حس کنید. به او می گویید که می خواهید کمکش کنید، ولی باید در مورد موقعیت او واقع گرا باشید. اگر شما هم استرس دارید، بهتر است اقداماتی صورت دهید که این استرس کاهش یابد. شاید شما تنها کسی باشید که همه جنبه های یک مسئله را درک می کند. اطلاعات شما برای افراد محل کارتان بسیار مهم و ارزشمند است. پس در پس زمینه پنهان نشوید و نگذارید دیگران بی دلیل بحث کنند. ایده های خود را مطرح کنید. امروز فرصتی طلایی برای هموار کردن موانعی که بر سر راه رابطه شما بود پیش می آید. فضای موجود بسیار آرامبخش است. عشق خود را به شام یا ناهار بیرون دعوت کنید و با بیان احساسات تان نسبت به یکدیگر یخ موجود را آب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *