آشپزیساندویج و پیتزاغذای بین المللیغذای رژیمی

دستور تهیه ناگت رژیمی با مرغ

حتما خیلی هاتون شبیه من عاشق طعم انواع غذاهایی هستین که سوخاری میشن. قارچ سوخاری، سیب زمینی سوخاری، مرغ سوخاری ، پیاز سوخاری و انواع ناگت ها و … معمولا برای طبخ این غذاهای خوشمزه روغن زیادی مصرف میشه و در واقع پودری رو که به عنوان پودر سوخاری و عموما به همراه پودر نان هست روغن رو به خودش میکشه و جذب میکنه. مخصوصا ناگت ها که پنیر هم دارند و بمب کالری هستند. شخصا بعد از خوردن همه اینها حس عذاب وجدان طبق معمول میاد سراغم. با اینکه موقع نوش جان کردن حتی یک لحظه هم در فکرش نبودم. امروز دوای درد این ماجرا رو با عنوان ناگت مرغ رژیمی قرار میدم. نه اینکه صد درصد عین سالاد کاهو کالری نداره ها. ولی حداقل کالری رو به عنوان یک ناگت مرغ خوشمزه داره و میتونه یک وعده عالی برای رژیمی ها و یک پیش غذای عالی برای خارج از رژیمی ها باشه.

مواد لازم برای تهیه ناگت مرغ رژیمی

سینه مرغ بدون استخوان 1 عدد کامل

روغن زیتون 3 قاشق غذاخوری

پودر سوخاری 4 قاشق غذاخوری

پودر نان (من معمولا نان سوخاری رو پودر میکنم که عالی هم میشه) 2 قاشق غذاخوری

پودر پنیر پارمسان 2 قاشق غذاخوری

نمک و فلفل به مقدار لازم + کمی زردچوبه

طرز تهیه ناگت مرغ رژیمی

برای تهیه ناگت ابتدا سینه مرغ رو به تکه های کوچیک مثل عکس تقسیم کنید. روغن زیتون رو روشون بمالید و پودرها رو بهش اضافه کنید. بعد از اینکه پودر ها به طور یکنواخت به تکه های مرغ چسبیدن، کف سینی فر کاغذ روغنی قرار بدید و مرغ ها رو روش بذارید و در فر با دمای 210 درجه بذارید حدود 20 دقیقه کاملا پخته بشه. وقتی یک طرفش کاملا طلایی شد میتونید بر گردونید تا ظرف بعدی هم طلایی بشه. پودر پنیر پارمسان باعث چسبندگی پودرهای دیگه موقع طبخ میشه، پس حذفش نکنید.

i2afv3bgu7mnv4q0cgi

طرز تهیه ناگت مرغ

این غذا کمترین کالری رو نسبت به ناگت های همسان خودش داره و به خوشمزگی همون هاست. میتونید با یک سس خوشمزه و مقداری سالاد سبزیجات سرو کنید و به عنوان یک وعده سالم و رژیمی نوش جان کنید. همچنین بسیار مناسب برای یک پیش غذای خوشمزه و سالم و سبک هست. نوش جان

منبع: دونفره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *