فال روزانه

فال روز چهارشنبه 12 آبان 1395

فال روزانه در روز 12 آبان 1395 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز در مورد یکی از پروژه های کاریتان ایده های خیلی بزرگی در سر دارید، اما شک و تردیدی که به خود دارید مانع از این می شود به افراد دیگر بگویید که در سرتان چه می گذرد. شاید شما روزهای دیگری را به یاد آورید که به اندازه کافی به حرف هایی که می زدید عمل نمی کردید. باوجود این عصبانی شدن کاری بی اساس و بی فایده است. اگر شما به میزان حد و حدود خود وفادار باشید، راحت تر می توانید افکار خود را با دیگران در میان بگذارید. بهتر است به جای اینکه قول هایی بدهید که از عهده انجام دادنشان برنیایید، از افراد دیگر هم کمک بخواهید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 12 آبان 1395

فال روزانه در روز 12 آبان 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 درست در زمانی که ماه در نشانه شما قرار گرفته است شما نیز می خواهید خود را با حرکت آن هماهنگ کنید. اکنون زمان مناسبی برای تهیه کردن یک فهرست از اهدافتان می باشد. هر چیزی که برایتان اهمیت دارد و می خواهید بهش برسید را در ذهنتان مجسم کنید. همچنین هدفهای مربوط به شش ماه آینده را هم تجسم کنید. تصورات شما مثل بذرهایی هستند که در ذهنتان کاشته می شوند و باید آنها را پرورش دهید تا در آینده شاهد به نتیجه رسیدن آنان باشید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 12 آبان 1395

فال روزانه در روز 12 آبان 1395 برای متولدین خرداد ماه

 شما امروز بیشتر دوست دارید دیگران را خوشحال و راحت بسازید نه خودتان را. عجیب اینکه انگیزه شما شاید کمی احمقانه باشد!! چراکه اگر اطرافیان شما خوشحال باشند، شما نیز به احتمال زیاد شادتر خواهید بود. به خصوص اگر آنها به خاطر اینکه شما نقش یک میزبان مهربان را بازی می کنید نسبت به شما با نظر مساعد عکس العمل نشان بدهند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 12 آبان 1395

فال روزانه در روز 12 آبان 1395 برای متولدین تیر ماه

شما امروز شاید سرکش و جسور شده باشید و یا شاید هم با فردی روبرو شوید که برخلاف این انرژی های لجام گسیخته فعالیت کرده و کار خودش را می کند. البته بهتر است به جای اینکه با دوست و همکارتان به خاطر عدم موفقیتش برخورد کنید، در رفتار خود تغییراتی مثبت ایجاد کنید. هم اکنون به جای اینکه روی افراد دیگر حساب کنید و درنهایت ناامید هم بشوید، بهتر است که خودتان به تنهایی همه کارها را بکنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 12 آبان 1395

فال روزانه در روز 12 آبان 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما خیلی دوست دارید که یک پروژه جدید را شروع کنید، اما امروز شما انقدر بی صبر و عجول هستید که امکان دارد یکی از تکه های اصلی پازل را گم کنید!! خوشبختانه صرف کردن تلاشی مضاعف برای برنامه ریزی کردن با چاشنی عجله کمتر و شکیبایی بیشتر، بین دردسر و موفقیت های کوچک تفاوت ایجاد می کند. شما ماجراجویی های بزرگی پیش رو دارید؛ پس اگر کارتان را با فکر کردن به مشکلات و سختی های کار آغاز نکنید، به نتیجه نخواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 12 آبان 1395

فال روزانه در روز 12 آبان 1395 برای متولدین شهریور ماه

اگر شما درباره افکارتان صحبت نکنید فرصتهای خوب نیز فرا می رسند، شما باید برای مدتی طولانی افکارتان را فقط پیش خود نگه دارید. این سخن به این معنا نیست که شما از تحریک کردن احساسات نیرومند می ترسید؛ بلکه فقط به این معنا است که شما نمی توانید بفهمید که برای محو کردن زخمهای کهنه و ناراحتیهای اخیر، انجام دادن چه کاری خوب است. اما راهی پیدا کنید که بتوانید به طور مؤثر موفق به شناختن هر نگرش منفی یا ناراحتی هایی که می توانند به نقطه ای بحرانی برسند، بشوید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 12 آبان 1395

– فال روزانه در روز 12 آبان 1395 برای متولدین مهر ماه

 شما خودتان می دانید که انسان درستکاری هستید، ولی نمی توانید بفهمید که چرا خیلی سخت کار می کنید ولی در عوض چیز زیادی برداشت نمی کنید. اما در حقیقت شاید شما به اندازه ای که در ظاهر نشان می دهید انسان کاملی نیستید، و ممکن است شما زیادی خودتان را قبول داشته باشید. خیلی خوب است که هدف های بزرگ در سر داشته باشید، اما آنها نباید آنقدر غیر واقعی باشند که نتوانید بهشان برسید و این موضوع باعث ناامیدیتان شود.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 12 آبان 1395

– فال روزانه در روز 12 آبان 1395 برای متولدین آبان ماه

 اگر شما به خاطر اینکه وارد مرحله جدیدی شده اید و توانایی هایتان دگرگون شده است کمی احساس یأس می کنید، زیاد نگرانی به دلتان راه ندهید. به جای اینکه دوران گذشته را بازسازی کنید و یا اینکه با عجله به سوی آینده حرکت کنید، به لحظه حال توجه کنید. اما تا وقتی که خودتان کاملاً آمادگی ندارید لزومی ندارد که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 12 آبان 1395

– فال روزانه در روز 12 آبان 1395 برای متولدین آذر ماه

شما فعالیت ها یا صحبت هایی را به تازگی آغاز کرده اید که به آنها ایمان کامل دارید، باور اعمال تان شما را در مسیری که وارد شده اید بسیار یاری می دهد تا بتوانید با مشکلاتی که بر سر راه تان قرار می گیرد راحت تر مقابله کنید. اصلا نگران نباشید زیرا مسیری که در آن وارد شده اید شما را به سعادت خواهد رساند. از فعالیت های روزمره تان نیز غافل نشوید چون فعالیت های روزمره تان همواره تجارب بسیاری را برای شما به همراه دارد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 12 آبان 1395

– فال روزانه در روز 12 آبان 1395 برای متولدین دی ماه

 شما در رابطه برقرار کردن با دیگران بسیار ماهر هستید، اما گاهی اوقات از این توانایی شخصی تان برای اینکه در دیگران احساس خوبی ایجاد کنید استفاده نمی کنید. امروز دوستانتان شما را همانگونه که هستید قبول دارند نه به خاطر کارهایی که انجام داده اید. وقتتان را هدر ندهید که در اشخاص دیگر توازن و هماهنگی به وجود آورید. درعوض با حرکت کردن موفقیت آمیز به سمت هدفهای شخصی تان الگوی خوبی برای دیگران باشید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 12 آبان 1395

– فال روزانه در روز 12 آبان 1395 برای متولدین بهمن ماه

امروز ممکن است اثرات کسوف به سرعت بر روی شما ظاهر نشود، برای اینکه اثرات قوی و زیرکانه آن ممکن است فقط در ضمیر ناخودآگاه حس شود. شما امروز خیلی به اهداف خود اطمینان ندارید، برای اینکه دیگران هم الزاماً روشن و واضح به شما نمی گویند که چه خواسته هایی دارند. بگذارید این چرخه های بی پایان ذهنی از زندگی تان خارج شوند و فقط از زندگی لذت ببرید. هم اکنون تأثیری که استراحت کردن بر شما می گذارد، خیلی بیشتر از انجام دادن یک کار بخصوص است.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 12 آبان 1395

– فال روزانه در روز 12 آبان 1395 برای متولدین اسفند ماه

زمانی که شما تسلیم خواسته و توقعات دوستان و افراد خانواده تان می شوید، خیلی سخت است که خودتان باشید. اما برداشتهای شما از اتفاقاتی که روی داده است می تواند کمی غیرقابل قبول باشد. این برداشتها می تواند در مورد قضاوتهای فرد دیگری که مسبب نگرانی های شما است باشد؛ و یا می تواند در مورد برخی از عقاید مشکل ساز شما باشد. فکر نکنید که که از تمام خواسته های دیگران اطلاع دارید. قبل از اینکه هر نتیجه اشتباهی بگیرید از خودشان بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *