فال روزانه

فال روز یکشنبه 9 آبان 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 9 آبان 1395

– فال روز 9 آبان 1395 برای متولدین فروردین ماه

امروز دیگران را سرمشق خود قرار دادن روش خوبی برای شما نیست، زیرا آنها می‌خواهند شما را از سرشان باز کنند! الان می‌توانیم بهتان توصیه کنیم که کاری را که فکر می‌کنید مهم تر است انجام دهید. وقتی برای تجزیه و تحلیل کردن و برنامه ریزی کردن باقی نمانده است. پس از تفریح کردن دست بردارید و همین الان اقدام کنید. شما باید روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کرده و در عین حال کارهایتان را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 9 آبان 1395

– فال روز 9 آبان 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

معمولاً شما فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم‌گیری می‌کنید، اما حالا در هر تصمیمی که می‌گیرید باید اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه کرده و دیگران را نادیده بگیرید، ممکن است در کارهای شما اشتباهات جدی رخ دهد. سعی نکنید که به دیگران رودست بزنید؛ فقط لبخند زده و کاری را که صحیح است انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 9 آبان 1395

– فال روز 9 آبان 1395 برای متولدین خرداد ماه

 شما امروز به طور ناگهانی احساس می‌کنید پرجرات تر شده‌اید و حتی اگر بخواهید با یک دوست یا همسر خود کار کنید، به نظر نمی‌رسد که تصمیم احمقانه‌ای گرفته باشید. در حقیقت حس ششم‌تان امروز شما را درست هدایت می‌کند، بنابراین اگر ایده جالبی به ذهنتان رسید به آن عمل کنید و به افراد دیگر نیز پیشنهاد دهید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 9 آبان 1395

– فال روز 9 آبان 1395 برای متولدین تیر ماه

حتی اگر به ذهنتان رسیده که یک پروژه جدید را شروع کنید، ولی عاقلانه تر این است که روی چیزهایی که قبلا بوده سرمایه گذاری کنید. ورود بهرام به دومین خانه تان یعنی خانه “مادیات و مسائل مالی” شما را تشویق می‌کند که به جای اینکه بیرون رفته و چیزهایی که نیاز ندارید بخرید پول‌هایتان را پس انداز کنید. باوجود این امروز باید با خواسته‌های درونی تان بجنگید، پس درباره وسوسه خریدن چیزهایی که بی اختیار و از روی هوس است هوشیار باشید و آن را به فردا موکول کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 9 آبان 1395

– فال روز 9 آبان 1395 برای متولدین مرداد ماه

هم اکنون شما به جای اینکه در جستجوی اهداف شخصی خود باشید، بیشتر علاقه دارید کارهایی انجام دهید که به نفع همه باشد. شما از این حقیقت آگاه هستید که نمی‌توانید خوشحال باشید مگر اینکه افراد دیگر هم شاد باشند و رضایت شما در گرو شادی و رضایت دیگران است. اگرچه این هدفی رفیع و والا است، شما حداقل می‌توانید با پیش قدم شدن در دوستی‌ها در شادی‌ها با دیگران شریک شوید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 9 آبان 1395

– فال روز 9 آبان 1395 برای متولدین شهریور ماه

شما اواخر روز سرحال تر می‌شوید و ترغیب می‌شوید در نگرش‌های جدی خود تغییراتی داده و کاری لذت بخش تر و جالب تر انجام دهید. اما کنار نهادن مسئولیتهایتان کار راحتی نیست، چرا که این روزها شما بیش از حد فکور و اندیشمند شده اید و مسئولیتهای اصلی خود را با میزان اهدافتان می‌سنجید. زیاد به خودتان سخت نگیرید، مثل تمام انسانهای دیگر تفریح و بازی می‌تواند جزئی از برنامه‌تان باشد و این تفریحات در طول کار بهتان انرژی می‌دهد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 9 آبان 1395

– فال روز 9 آبان 1395 برای متولدین مهر ماه

شما معمولا افکاری که در ذهنتان دارید را تجزیه و تحلیل نمی‌کنید، اما حالا شور و هیجان شما بیشتر از اینکه مفید باشد دردسرساز است. امروز شاید فراموش کنید که چگونگی واکنش دیگران نسبت به ایده‌های مهمتان را در نظر بگیرید. باوجود اینکه به احتمال زیاد به خاطر فشارهای عصبی بهتان خوش نخواهد گذشت، اما اظهارات صادقانه شما روند امور را خیلی سریع تر از انتظار شما پیش خواهد برد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 9 آبان 1395

– فال روز 9 آبان 1395 برای متولدین آبان ماه

شما  به تازگی احساس فوق العاده  قوی و مستحکمی را در خود بیدار ساخته اید. با کمک این انرژی می‌توانید به سادگی بر نیازهای خود غلبه کنید. توصیه می‌کنیم از پیله سکوت خود خارج شوید زیرا انرژی زیاد شما با سکوت دارای مغایرت خواهند بود سکوت و انزوای شما اجازه پیشرفت‌های سریعی را به انرژی‌های مثبت درونی تان نمی‌دهد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 9 آبان 1395

– فال روز 9 آبان 1395 برای متولدین آذر ماه

شما زیاد علاقه ندارید احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید. درحقیقت چون ماه جدید برج سنبله محجوب در چهارمین خانه‌تان (یعنی خانه خانواده) قرار گرفته است، شما شدیداً گوشه گیر شده‌اید. شما بیشتر دوست دارید داخل خانه بمانید، بنابراین مجبور نیستید وارد گروه‌های بزرگ مردمی‌بشوید. شما نباید فکر کنید که دچار دردسر و گرفتاری شده‌اید؛ برای اینکه امروز زیاد اجتماعی نیستید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 9 آبان 1395

– فال روز 9 آبان 1395 برای متولدین دی ماه

اگرچه ممکن است در اوایل روز احساس پریشانی و آشفتگی داشته باشید اما متمرکز شدن روی کارهای روزمره می‌تواند برای فراموش کردن استرس و نگرانی مفید باشد و به شما کمک کند تا درطول روز فکرتان مشغول باشد. اما این کار اکنون برای شما آسان نیست چرا که می‌توانید فرصت‌هایی را که در اختیار دارید ببینید و مجبور به پذیرش بعضی از تغییرات غیر قابل اجتناب باشید. افکارتان را به لحظه حال برگردانید چرا که اینجاست که اتفاقات واقعی رخ می‌دهد. آینده به وقت خودش خواهد آمد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 9 آبان 1395

– فال روز 9 آبان 1395 برای متولدین بهمن ماه

 امروز حواستان باشد احساسات افراد دیگر را نادیده نگیرید، برای اینکه طبیعت جاه طلبانه شما امروز در مسیری قرارتان می‌دهد که به هیچ چیز به جز رسیدن به اهدافتان فکر نمی‌کنید. فعالیت و سازنده بودن خیلی خوب است، اما در زندگی چیزهایی مهم تر از کار سخت و روزانه وجود دارد. قدم‌هایتان را آرام تر بردارید تا بتوانید در بین راه گل‌های خوش بویی که وجود دارند را ببویید!

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 9 آبان 1395

– فال روز 9 آبان 1395 برای متولدین اسفند ماه

 اگر شما تازگی‌ها دوران سختی را پشت سر گذاشته‌اید و یا تغییرات زیادی در زندگیتان رخ داده است، الان دیگر باید خیالتان راحت باشد و به وظایفی که پیش رو دارید رسیدگی کنید. خوشبختانه شما وقتی در موقعیت‌های جدید قرار می‌گیرید، توانایی این را دارید که کاملاً خونسردی خود را حفظ کنید. اما نباید از اینکه اهدافتان به تعویق بیفتد بترسید. فراتر از افق دید خود به دنیا نگاه کنید و بعد برنامه‌ریزی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *