فال روزانه

فال روز جمعه 7 آبان 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 7 آبان 1395

– فال روزانه در روز 7 آبان 1395 برای متولدین فروردین ماه

شما نباید فکر کنید که برج قوچ فقط مخصوص خود شماست، این ماه متعلق به افراد خیلی زیادی است!! شما باید مدتی خودتان را فراموش کرده و برنامه‌های خود را برای روز دیگری بگذارید. درعوض توجه خود را روی کارهایی متمرکز کنید که می‌توانید برای خوشحال‌تر کردن دیگران برایشان انجام دهید. جالب اینجاست که این محبت و مهربانی شما به خودتان بازخواهد گشت!

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 7 آبان 1395

– فال روزانه در روز 7 آبان 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز اگر شریک کاریتان و یا رئیستان به تمام درخواست‌های شما جواب منفی بدهد اصلاً برایتان خوشایند نیست. اولین اقدام شما این است که برای رسیدن به خواسته‌هایتان بدون در نظر گرفتن اینکه آنها چقدر برای شما ارزش دارند، برایشان بجنگید. اما نباید در برابر مخالفان خود واکنش تند نشان دهید. شکیبایی پیشه کردن بهتر از نسنجیده رفتار کردن است.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 7 آبان 1395

– فال روزانه در روز 7 آبان 1395 برای متولدین خرداد ماه

حتی وقتی که همه چیز خوب پیش می‌رود، ممکن است شما احساس تضاد کنید. توانایی‌های شما در بالاترین حد قرار گرفته است؛ ولی به نظر می‌رسد که هرکاری که باید انجام دهید نیاز به زمان بیشتری دارد و شما باید بیشتر از حد انتظار تلاش کنید. برای مدتی اهداف بلند مدتتان را فراموش کنید. برای اینکه حالا باید بر روی هماهنگ شدن با زمان حال تمرکز کنید. تا موقعی کار کنید که بتوانید زمان خالی برای استراحت کردن پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 7 آبان 1395

– فال روزانه در روز 7 آبان 1395 برای متولدین تیر ماه

 با وجود همه ناملایمات روحی که دارید، در این تعطیلات آرام گیرید و راحت زندگی کنید و ذهن آشفته خود را سازماندهی کنید. خیال پردازی‌های شما درباره زندگی اکنون بسیار زیاد است،‌اما هنوز آنقدر ها هم ترسناک و وحشتناک نشده و جای امیدواری وجود دارد. چشم انداز رویاهایتان را از دست ندهید، آنها می‌توانند در طول این روزها که یک تغییر اساسی د رپیش رو دارید شما را از نظر روی تغذیه و تامین کنند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 7 آبان 1395

– فال روزانه در روز 7 آبان 1395 برای متولدین مرداد ماه

شاید امروز فردی شاد و پر نشاط وارد زندگی‌تان شده و زندگی‌تان را از این رو به آن رو کند. اگر این اتفاق افتاد سعی نکنید که ماجراهای احساسی را تحت کنترل خود درآورید، فقط هر جا شما را به دنبالش کشید همراهش بروید. اما تا زمانی که این کار را نکرده‌اید نباید انتظار رابطه‌ای عاشقانه را داشته باشید. هنگام قضاوت کردن در مورد خود و دیگران هرچقدر از منطق و عقل خود استفاده نکنید بهتر است.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 7 آبان 1395

– فال روزانه در روز 7 آبان 1395 برای متولدین شهریور ماه

شما اعتقاد دارید که برای مشکلی که شما را به زحمت انداخته راه حل مناسبی دارید. متاسفانه چند لحظه بعد و قبل از اینکه در مسیر درستی قرار بگیرید نظرتان عوض می شود. نظر خود را خیلی زود تغییر ندهید، بهتر است صبر کنید تا ببینید که بعدا نیز نظرتان همین خواهد بود یا اینکه جواب نهایی تان با جواب الان فرق خواهد کرد یا نه؟ پس حواستان باشد، اهمیت دادن شما به مسائل اورژانسی و فوری بعضی وقتها باعث می شود که تصمیمات جاهلانه بگیرید!

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 7 آبان 1395

– فال روزانه در روز 7 آبان 1395 برای متولدین مهر ماه

 ممکن است که امروز شما حوصله رویارویی با تنشها را نداشته باشید. هرچقدر رابطه شما با فردی که دوستش دارید صمیمی‌تر می‌شود، شما بیشتر ازش فاصله می‌گیرید. شاید ترسهای شما توجیهی برای این کار باشد. شاید این فرد شما را نپذیرد و یا ممکن است شما از برقراری این ارتباط خوشحال نشوید. اما به یاد داشته باشید نگرانی‌های شما بر پایه تجربیات قبلی و نیز مواردی هستند که اخیراً اتفاق افتاده‌اند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 7 آبان 1395

– فال روزانه در روز 7 آبان 1395 برای متولدین آبان ماه

امروز روز خوبی برای تنها ماندن در خانه نیست. باید بیشتر با مردم بجوشید تا بتوانید ابراز وجود کنید و با آنها رابطه متقابل داشته باشی . دوستان شما، بهتان علاقه دارند و سعی می‌کنند امروز با شما زمان خوشی را بگذرانند. پس  امروز نیازی به برنامه ریزی برای کار نخواهید داشت. بهتر است کار را تعطیل کنید‌ و در خانه بمانید. لحظه حال را غنیمت بشمارید و با کسانی که شما را دوست دارند وقت بیشتری بگذرانید. از زندگی لذت ببرید!

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 7 آبان 1395

– فال روزانه در روز 7 آبان 1395 برای متولدین آذر ماه

امروز مسئولیت‌های شعلی شما باعث شده علاقه‌تان به حمایت کردن از دیگران کم‌تر بشود، اما لازم است که قبل از اینکه به کسی قول بدهید اول تعهداتی که قبلاً به دیگران داده‌اید را انجام دهید. شما واقعاً دوست دارید به کسانی که بهتان احتیاج دارند کمک کنید، اما زمان لازم برای انجام دادن این کار ندارید. به خاطر کارهایی که نتواسته اید انجام دهید زیاد به خودتان سخت نگیرید، فقط به نوبت و یکی یکی همه آن کارها را انجام بدهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 7 آبان 1395

– فال روزانه در روز 7 آبان 1395 برای متولدین دی ماه

شما در خصوص کارهایی که می‌خواهید هفته آینده در محل کار انجام دهید برنامه‌های غیرممکنی در سر دارید، اما این برنامه‌ها در حال حاضر ممکن است قابل اجرا به نظر برسند. شاید شما فکر می‌کنید که منطقی و واقع بین هستید، اما در واقع چنین نیست و شما در آسمان‌ها پرواز می‌کنید!! به جای اینکه از رویا پردازی دست بردارید بهتر است رویاهایتان را بشناسید و آنها را با واقعیت هماهنگ کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 7 آبان 1395

– فال روزانه در روز 7 آبان 1395 برای متولدین بهمن ماه

بهرام و خورشید در یازدهمین خانه تان یعنی خانه اهداف بلند مدت با هم روبررو شده‌اند و شما حتی مواقعی که برای آینده خود برنامه ریزی می‌کنید می‌توانید واقع بین باشید. اما حواستان باشد که بهرام همچنین می‌تواند بدبینی را در شما تقویت کند. اما خیلی هم نگران این موضوع نباشید زیرا تا فردا بدبینی شما کمتر می‌شود.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 7 آبان 1395

– فال روزانه در روز 7 آبان 1395 برای متولدین اسفند ماه

شما احتمالا به خاطر تغییر انرژی خود کاملا آسوده خاطر هستید، برای اینکه هرچه که شما را تا به حال عقب نگه داشته بود، حالا به نظر می‌رسد که از بین رفته است. شاید این مربوط به تغییر افکارتان باشد، اما ممکن است  به خاطر این باشد که کارهای پیش روی شما آسان تر هستند. اما الان درگیر مسایل پیچیده  نشوید برای اینکه بخواهید شما را زودتر به اهداف تان برساند. نپتون اسرار آمیز به شما القا می‌کند که خط پایان نزدیک تر از آن است که واقعیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *