فال روزانه

فال روز چهارشنبه 5 آبان 1395

فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز می توانید یک کمک واقعی از جانب دوستی دریافت کنید. خوشبختانه، این شایعه ای بی مفهوم نیست که از دوردست ها برای کمک به شما آمده باشد. بلکه آن پیشنهادی واقعی از طرف کسی است که شما او را می شناسید است- کسی که می تواند تاثیری فوری و نشاط بخش در روز شما داشته باشد. به وضعیت فعلی قانع نباشید. نگه داشتن آهن روی آتش می تواند حس خوبی برای شما به ارمغان بیاورد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 15 مرداد 1394

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 شما امروز مطمئن نیستید که چه چیزهایی برایتان بیشترین اهمیت را دارا هستند، چون که شما موقتاً توانایی تجزیه و تحلیل کردن اتفاقات و تشخیص دادن دروغ از واقعیت را از دست داده اید. درحال حاضر شما واقعاً می خواهید به دور و بری های خود اطمینان کنید که این موضوع می تواند سبب ناامیدی و سرخوردگی تان بشود. اگر چه قصد و نیت شما همیشه خیر بوده است، اما تصمیم گیری کردن بر اساس اولویت های شخصی می تواند منجر به بیراهه رفتن شما بشود.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 15 مرداد 1394

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 با وجود مشکلاتی که در محل کارتان احساس می کنید روز خوبی را برایتان پیش بینی نمی کنیم، اما آنها به آن اندازه که شما فکر می کنید بد نیستند. اگر فقط یک بار احساسات خود را مطرح کنید، آن موقع موقعیت مناسبی برای به وقوع پیوستن اتفاقات خاص به وجود خواهد آمد. وقتی که منطق را پیشه خود سازید، صداقت داشتن بهتان کمک می کند مسیر پیش رویتان را هموار کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 15 مرداد 1394

فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز ماه در حال حرکت کردن به سوی سومین خانه شما یعنی خانه سفرهای کوتاه می باشد و ناآرامی و بی قراری تان امری کاملاً طبیعی است. شما امروز فقط برای اینکه از منزل خارج بشوید ممکن است که به یک فروشگاه و یا مکانی تفریحی و گردشگری بروید. اگر تا آخر روز پیشرفت چندانی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 15 مرداد 1394

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 توانایی های شما نسبت به آن چیزی که دیگران فکر می کنند بیشتر است. شما وقتی در سخت ترین مراحل زندگی خود بودید این توانایی را داشتید که فکر خود را بر روی موضوع یا شخص خاصی متمرکز کنید. حالا هم شما دارید سعی می کنید که راه درست خود را پیدا کنید. اما تا موقعی که کاملاً مطمئن نشده اید که این راه درست است هیچ تصمیمی نگیرید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 15 مرداد 1394

فال روزانه متولدین شهریور ماه

زمانیکه دیگران سعی می کنند تا شما را در فشار بگذارند تا سخت تر کار کنید شما احساس کاملا ناخوشایندی دارید.  اما نمی توانید کاری بکنید؛ شما بیشتر ترجیح می دهید تا زیر کنترل دیگران باشید تااینکه خودتان با اختیار خودتان کار کنید. متاسفانه،  احتمالا نیاز دارید که فعلا سرکشی های درون تان را سرکوب کنید و بهترین کاری که می توانید برای به پایان رساندن وظایف تان انجام دهید. خوشبختانه، تلاش بی پایان شما امروز از نظرها دور نمی ماند و به هدف تان نیز خواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 15 مرداد 1394

– فال روزانه متولدین مهر ماه

 توجهات بسیاری بر تعهدات دولتی شما متمرکز شده، اگر چه ممکن است امروز بستگی به این داشته باشد که در کجای تقویم وجود داشته باشد، اما مهم این است که شما در یک دوران پر هیجان از زندگی خود هستید و هیجان شما بالا رفته و هر اتفاق قشنگی ممکن است برای شما اتفاق بیفتد. ممکن است به خواب رفتن و فقط یک مشاهده گر بودن جالب باشد اما جالب تر این است که شما یک شرکت کننده فعال باشید و خود اتفاقات اطراف تان را بسازید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 15 مرداد 1394

– فال روزانه متولدین آبان ماه

اگر یک دوست یا همکار طبق رفتاری که شما می پسندید با شما برخورد نمی کند، به این فکر کنید که شاید انتظارات شما به قدری بالا است که خودتان و دیگران باعث شکست خوردن می شوید. اما شما نباید انتظاراتی که معقول و استاندارد هستند را کم کنید. فقط باید تا زمانی که یاد نگرفته اید چگونه منعطف تر باشید تحمل داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 15 مرداد 1394

– فال روزانه متولدین آذر ماه

 امروز خیلی خوش بین و خوشحال هستید و دیگران بهتان توجه می کنند. شما نیز خیلی راحت با آنها ارتباط برقرار می کنید، برای اینکه خودتان هم دوست دارید در کانون توجه دیگران باشید. شما به خاطر اینکه لحظات به یادماندنی با دوستان تان داشته باشید، ترجیح می دهید دوستی هایتان در خفا و به دور از چشم مردم باشد. این کار از نگرانی هایی که در جمع های شلوغ به وجود می آید جلوگیری می کند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 15 مرداد 1394

– فال روزانه متولدین دی ماه

 امروز در دومین خانه شما که مربوط به مسائل شخصی شما است کسوف رخ داده است، و لازم است که روش پول خرج کردن خود را تغییر دهید. از یک سو شما دوست دارید طوری پول خرج کنید که همیشه مقداری پس انداز داشته باشید. ولی از سوی دیگر در این ماه شما همیشه وسوسه می شوید که با دوستانتان همراه شده و همراه آنها ولخرجی کنید. که البته باید بدانید این کار  باعث خوشبختی شما در آینده نخواهد شد و باید آینده خود را نیز در نظر داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 15 مرداد 1394

– فال روزانه متولدین بهمن ماه

 اگر در نظر دارید در رژیم غذایی خود تغییراتی بدهید، مطمئن شوید که برای این کار دلیل منطقی دارید. اگر به خاطر اینکه فردی را تحت تاثیر قرار دهید می خواهید شکر را از رژیم غذایی تان حذف کرده و یا به تمرینات بدنی خود اضافه کنید، احتمالاً این کارها زیاد تداوم نخواهد داشت. هم اکنون تنها دلیل منطقی برای تغییر برنامه می تواند فقط و فقط حفظ سلامتی تان باشد و نه چیز دیگر!

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 15 مرداد 1394

– فال روزانه متولدین اسفند ماه

شما دوست ندارید وقتی که احساس هایتان مورد خطر واقع می شوند، مجبور شوید ازشان دفاع کنید، برای اینکه اگر بخواهید به تنهایی برای فهمیدن این خطرها به طور کامل تلاش کنید به حد کافی استرسبرایتان به وجود می آید. بی منطقی هرگز در لیست اهداف شما نبوده است. اما شما می دانید که موضوعی هست که حاضرید به خاطرش هر کاری را انجام دهید. به یاد داشته باشید که منطق خشک صرفاً شما را به این موضوع خاص نمی رساند، شما باید به دلتان رجوع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *