فال روزانه

فال روز دوشنبه 3 آبان 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 3 آبان 1395

– فال روزانه در روز 3 آبان 1395 برای متولدین فروردین ماه

 شما امروز پاداش بلند پروازی خود را می‌بینید، ولی خبرهای جدیدی که شما امروز دریافت می‌کنید ممکن است هیچ ارتباطی با کارهایی که اخیراً انجام داده اید نداشته باشد. درهایی که معمولاً به رویتان بسته بودند در حال باز شدن هستند و فرصتهایی زیادی به شما پیشنهاد می‌شود. اگرچه شما بسیار مشتاق و علاقه مند هستید، ولی زمانی که جواب مثبت دادید لازم است  که سخت کار کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 3 آبان 1395

– فال روزانه در روز 3 آبان 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

همه چیز گویای این است که شما بدون دوستانتان هیچ کاری نمی‌توانید بکنید. امروز شما احساس رخوت و سستی می‌کنید و فکر می‌کنید که توانایی کمی برای کار کردن دارید، اما زمانی که بتوانید کاری انجام دهید خیلی خوشحال خواهید شد. نباید یک جا بنشینید و در مورد احتمالاتی که وجود دارد بحث کنید. اصلاً اهمیتی ندارید که شما چه تصمیمی می‌گیرید. فقط با دیگران ارتباط داشته باشید و فرصت تفریح کردن و شاد بودن را از دست ندهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 3 آبان 1395

– فال روزانه در روز 3 آبان 1395 برای متولدین خرداد ماه

 امروز شما درحالی که به درخواستی که یک نفر برای کمک از شما کرده است جواب می‌دهید، زندگیتان از یکنواختی در می‌آید. ماه کامل در شششمین خانه شما یعنی خانه جزئیات قرار دارد و شما را ترغیب می‌کند کارهایتان را با روش‌های قدیمی خود انجام دهید. ولی شما باید روشی مخالف را در پیش بگیرید تا بتوانید در مدت زمان کمتر کارهای بیشتری را انجام بدهید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 3 آبان 1395

– فال روزانه در روز 3 آبان 1395 برای متولدین تیر ماه

 اگر امروز از شما خواستند که نقش یک میانجی و واسطه را بازی کنید، فقط به خاطر اینکه نمی‌دانید چقدر می‌توانید بهشان کمک کنید، جا نزنید. درعوض کاری را که فکر می‌کنید درست است انجام دهید و شنونده‌ای دلسوز باشید. فقط آنجا حضور داشته باشید و صادقانه نظرات خود را به آنها بگویید. توجه و علاقه شما به نیازهای دیگران باعث ایجاد تفاوت‌های بزرگی می‌شود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 3 آبان 1395

– فال روزانه در روز 3 آبان 1395 برای متولدین مرداد ماه

با ایجاد شدن کسوف ماه در سومین خانه شما – یعنی خانه ارتباطات – نسبت به همیشه سرتان شلوغ‌تر شده است. حتی اگر دیگران خواستند با شما در مورد ایده‌ها و تفکراتشان صحبت کنند، شما باید به نیازهای خودتان هم توجه کنید. وقت بیشتری را به فعالیت‌های لذت بخش، مثل کار کردن در باغ و یا باغچه خانه‌تان و یا تغییر دکوراسیون یکی از اتاق‌های خانه‌تان، اختصاص بدهید تا زندگی‌تان را زیباتر کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 3 آبان 1395

– فال روزانه در روز 3 آبان 1395 برای متولدین شهریور ماه

 با وجود مشکلاتی که در محل کارتان احساس می‌کنید روز خوبی را برایتان پیش بینی نمی‌کنیم، اما آنها به آن اندازه که شما فکر می‌کنید بد نیستند. اگر فقط یک بار احساسات خود را مطرح کنید، آن موقع موقعیت مناسبی برای به وقوع پیوستن اتفاقات خاص به وجود خواهد آمد. وقتی که منطق را پیشه خود سازید، صداقت داشتن بهتان کمک می‌کند مسیر پیش رویتان را هموار کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 3 آبان 1395

– فال روزانه در روز 3 آبان 1395 برای متولدین مهر ماه

حالا که ماه وارد هشتمین خانه شما یعنی خانه صمیمیت شده است، احساساتتان نیز شدیدتر شده است. شما دوست دارید همه چیز را شفاف و زیبا نگه دارید، اما افراد دیگر لزوماً از این قانون پیروی نمی‌کنند. شما شک دارید که آیا به مراحل بعدی بروید و یا تا موقعی که سازگاری و تعادل خود را دوباره به دست نیاورده‌اید صبر کنید. دست برداشتن از مقاومت سبب می‌شود مسیر سرنوشت شما را به دور دستها ببرد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 3 آبان 1395

– فال روزانه در روز 3 آبان 1395 برای متولدین آبان ماه

احتمالا شما درست از اتفاقاتی که در خانه یا در میان اعضای خانواده تان می‌افتد خبر ندارید. حتی شاید مشتاق آن نباشید که بدانید قضیه چیست به خاطر اینکه بعضی اوقات بهترین کار این است که اوضاع را به حال خود رها کنید تا خودشان حل شوند. اما ممکن است برای درگیر شدن شما دیر شده باشد. یکباره شما واکنش نشان می‌دهید و قادر نیستید که ادعا کنید چیز مهمی‌درباره اتفاقاتی که دارد می‌افتد نمی‌دانید. با صداقت واکنش نشان دهید و با قلبی مطمئن برای آینده ای خوش قدم بردارید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 3 آبان 1395

– فال روزانه در روز 3 آبان 1395 برای متولدین آذر ماه

 شما فردی هستید که در معرض دید دیگران هستید، دیگران همیشه شما را با   نگاه تحسین مشاهده می‌کنند، به همین علت در تصمیم گیری‌های تان مغرور شده‌اید و فکر می‌کنید که شما از افراد دیگر بالاتر هستید، شاید این موضوع صحت داشته باشد اما هنگامی‌که شخصی از شما کمکی می‌خواهد بهتر است به او کمک کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 3 آبان 1395

– فال روزانه در روز 3 آبان 1395 برای متولدین دی ماه

 گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینکه به جای جلب توجه کردن بیشتر به نتیجه کارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالا کمی تغییر کرده‌اید. شما می‌خواهید کارهای زیادی انجام دهید — و برای انجام دادن این کارها توانایی کافی نیز دارید- اما شما به کیفیت کارتان زیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این کارها را انجام دهید. قبل از اینکه تصمیمی بگیرید در موردش خوب فکر کنید، برای اینکه جلب توجه کردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن کاملاً شما را راضی نخواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 3 آبان 1395

– فال روزانه در روز 3 آبان 1395 برای متولدین بهمن ماه

از فعالیت‌ها و یا کارهایی که انجام می‌دهید دلزده شده اید، به دنبال یک نو گرایی در کارهایتان هستید تا بتوانید لحظات هیجان انگیزتری را برای خود رقم بزنید. اگر فقط به خاطر این که از فعالیت‌هایتان خسته شده‌اید می‌خواهید کارهای جدیدی را آغاز کنید توصیه می‌شود که کمی صبر کنید، زیرا اگر کاری را با عجله آغاز کنید پایان خوبی نخواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 3 آبان 1395

– فال روزانه در روز 3 آبان 1395 برای متولدین اسفند ماه

وظایف شما در محل کار مانع حضور شما در خانه و برقراری ارتباط با افراد خانه به شیوه‌ای که دوست دارید است. شما در حالی که که کاری لذت بخش را انجام می‌دهید، زمانی را هم برای استراحت کردن و داشتن یک مکالمه طولانی می‌خواهید. اما شما باید تا موقعی که وظایف کاریتان را تمام نکرده‌اید صبر کنید و تمام مراحل آن را کامل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *