فال روزانه

فال روز شنبه 1 آبان 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 1 آبان 1395

– فال روزانه در روز 1 آبان 1395 برای متولدین فروردین ماه

این روزها برای شما روزهای بسیار سختی است، بنابراین پیدا کردن یک روش مفید برای ابراز کردن احساسهایتان امری حیاتی است. در حالیکه واکنش سریع به عملکرد دیگران نشان ندادن ابتدا از شخصیت شما بعید به نظر می‌رسد، اما قبل از اینکه کاملاً تنش‌ها را فرو بنشاند شما را قادر می‌سازد آنها را مدیریت کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 1 آبان 1395

– فال روزانه در روز 1 آبان 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز ممکن است با ضد و نقیض‌هایی روبرو شوید، تا جایی که کارها و وظایف معمولی روزانه کسل کننده‌تر و یکنواخت‌تر از همیشه به نظر می‌رسند. راه حل شما می‌تواند هر چیزی را تغییر دهد و می‌تواند یک شغل کم تحرک و ثابت را به شغلی کمیاب و خاص تبدیل کند. ولی نباید از به قدرت رسیدن در شغلتان هراس داشته باشید، برای اینکه شما قادر هستید از این قدرن در جهت مؤثری استفاده کرده و به اهداف والای خود نزدیک بشوید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 1 آبان 1395

– فال روزانه در روز 1 آبان 1395 برای متولدین خرداد ماه

شما دلتان نمی‌خواهد با هیچ گونه مشکل احساسی روبرو بشوید، ولی احساسات شما ناگهان چنان رشد پیدا می‌کنند که چاره‌ای برایتان باقی نمی‌ماند مگر اینکه با درگیر کردن خودتان به این مرحله از رشد درونی اهمیت بدهید. اگر رک گویی شما باعث می‌شود افراد دیگر با عصبانیت عکس العمل نشان دهند، انتخاب اینکه این کار را به روز دیگری موکول کنید یا نه با خودتان است.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 1 آبان 1395

– فال روزانه در روز 1 آبان 1395 برای متولدین تیر ماه

شما با خرج و مخارج غیر منتظره ای در زندگی تان روبرو می‌شوید که این اتفاق مجبورتان می‌کند با اقدامات احتیاطی که با موقعیتهای مالی شما ارتباط دارند آشنا شوید. اگر نتوانستید بین دخل و خرج خود  تعادل برقرار کنید و به مشکل برخوردید، نباید تسلیم شوید. این گرفتاری های اخیر شما موقتی هستند و باوجود اینکه پیدا کردن یک راه حل دائمی‌ مدتی زمان می‌برد، ولی این مشکلات موقتی تا فردا از بین می‌روند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 1 آبان 1395

– فال روزانه در روز 1 آبان 1395 برای متولدین مرداد ماه

ممکن است امروز نیز به دنبال تمام کردن کارهای ناتمام دیروز باشید اما زیاد دوست ندارید امروز این کار را بکنید. حتی اگر برنامه‌ای دارید آسان نیست که امروز متمرکز باشید چرا که ذهن تان سرگردان است چرا که در حال خیال پردازی در مورد کمی‌استراحت و آرامش در میان کارتان هستید. اما بهتر است وظایف قبلی تان را انجام دهید زیرا ممکن است فردا فرصت این کار را پیدا نکنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 1 آبان 1395

– فال روزانه در روز 1 آبان 1395 برای متولدین شهریور ماه

 باوجود اینکه شما منتظرید که اتفاقی بیفتد، ولی امروز خیلی کند می‌گذرد. شما نمی‌خواهید خودتان را با رویا پردازی‌های زیبا و مربوط به آینده سرگرم کنید، بلکه می‌خواهید کاری بزرگ انجام بدهید. ولی اگر تا ظهر دست به کار نشوید، ممکن است کم کم انگیزه‌های خود را از دست داده و قبل از تلاش کردن برنامه‌های خود را به یک یا دو روز بعد موکول کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 1 آبان 1395

– فال روزانه در روز 1 آبان 1395 برای متولدین مهر ماه

برای تان سخت است که امروز واقع بین باشید چرا که اعتماد به نفس زیادی دارید. شما مطمئن هستید که می‌توانید تقریبا هر کاری که اراده کنید را انجام دهید. متاسفانه اگر پای خود را بیشتر از گلیم تان دراز کنید در مخمصه بدی گیر می‌کنید. اما به جای به تعویق انداختن قول و قرارهایتان می‌توانید برای انجام دادن وظایف مختلف قدرت یک سوپرمن را داشته باشید.  بهتر است که از پذیرفتن کارهایی که نمی‌توانید انجام دهید خودداری کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 1 آبان 1395

– فال روزانه در روز 1 آبان 1395 برای متولدین آبان ماه

 ممکن است شما امروز به خاطر داشتن موقعیتی بهتر حاضر نشوید روش خود را تغییر دهید؛ اما با این وجود باز هم انتظار دارید که شرایط برایتان لذت بخش باشند. ماه در چهارمین خانه شما قرار گرفته است، و شما کمی تنبل شده‌اید. به جای اینکه به فکر پیدا کردن سرگرمی و تفریح برای خودتان باشید منتظر نشسته‌اید که آنها خودشان سراغ شما بیایند. خوشبختانه صبر کردن شما مفید واقع خواهد شد، بنابراین لازم نیست که زیاد کار کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 1 آبان 1395

– فال روزانه در روز 1 آبان 1395 برای متولدین آذر ماه

رفتاری که شما امروز در برابر کسب درآمد پیش گرفته اید بسیار بهتر از رفتارتان در روزهای اخیراست. حتی احساس می‌کنید مثل اینکه دارید به همه اهدافی که مدنظرتان بود می‌رسید. با این وجود ممکن است درباره ارزش  بخش های مطلوب زندگی تان بد قضاوت کنید یا اینکه تخمین بزنید چقدر طول می‌کشد تا پروژه ای به انتها برسد. اگر شما تعهدی دارید یا خریدی کرده اید مطمئن باشید این دقیقا همان چیزی است که همیشه آرزویش را داشتید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 1 آبان 1395

– فال روزانه در روز 1 آبان 1395 برای متولدین دی ماه

  شما ممکن است امروز مسئولیت کارهای زیادی را به عهده بگیرید چون که به نظرتان می‌رسد آنها ساده تر از همیشه هستند. اما مشکل اینجاست که مایل نیستید که پروژه‌ای را ادامه دهید تا زمانیکه بدانید  واقعا آن  کار درست است، وگرنه ممکن است همه راهی که رفته بودید را بازگردید. اگر چه ممکن است دیگران به این تفاوت‌ها توجهی نکنند، اما مهم این است که شما کار خود را با کیفیت خوبی انجام دهید. به جای اینکه بعضی وظایف خود را کنار گذاشته و انجام ندهید، آن را به روز دیگری موکول کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 1 آبان 1395

– فال روزانه در روز 1 آبان 1395 برای متولدین بهمن ماه

زندگی پیچیده می‌شود!! به خصوص اگر بخواهید دست به عمل زده و کاری هیجان انگیز انجام دهید. متاسفانه شما نمی‌توانید راحت باشید و هرکاری دلتان خواست انجام دهید. سلسله روابط پیچیده ای در زندگی شما وجود دارد و مانع می‌شود که در مورد افراد دیگر زیاد صحبت کنید. پس فعلا عاقلانه تر است که با قدرت فرد دیگری موافقت کنید و علایق خود را برای وقت دیگری نگه دارید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 1 آبان 1395

– فال روزانه در روز 1 آبان 1395 برای متولدین اسفند ماه

عطارد حُقه باز خطوط ارتباطی دَرهم بَرهمی دارد و سعی می‌کند که پیام‌هایی را به اورانوس استوار برساند. متاسفانه، شما نمی‌توانید اکنون به افکارتان اعتماد کنید؛ به خاطر اینکه قادر نیستید که تشخیص دهید کدام درست و کدام غلط است. می‌توانید از فرضیات‌تان استفاده کنید که درباره این اطلاعات گم شده تنها راهی است که دارید. اما نتیجه‌تان به خیال نزدیک‌تر است تا با واقعیت. تا می‌توانید مشغول باشید، اما تا زمانی که هوا برای‌تان صاف و یک‌دست شود صبر کنید تا بتوانید موضع جدیدی برای موضوعی خاص اتخاذ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *