فال روزانه

فال روز جمعه 30 مهر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 30 مهر 1395

– فال روزانه در روز 30 مهر 1395 برای متولدین فروردین ماه

شما دلتان می‌خواهد همه چیز کند تر پیش برود، و قبل از شروع کردن یک کار جدید کار دیگر را تمام کنید. متاسفانه شرایط جدید شاید انقدر موافق نباشد و شاید مجبور شوید قبل از به دست اوردن آمادگی لازم پروژه بعدی را شروع کنید. شما نمی‌توانید آنچه را که باید بر پایه اعتقادات‌تان انجام دهید را پیش داروی کنید. معوق گذاشتن داوری عاقلانه است، اما لازم است که حداقل حدس و گمان بزنید. اگر خودتان انتخاب کنید، می‌توانید تا هفته بعد روشهای قدیمی‌خود را برگردانید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 30 مهر 1395

– فال روزانه در روز 30 مهر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

رویاهای محو و تیره می توانند امروز شما را در دردسر بیندازند. پس بهتر است با عینک واقع بینی به آینده نگاه کنید. اگر به گذشته مانند رنگ های روشن و اشکال زیبا نگاه کنید ، می توانید به آنچه که دیده اید تکیه کنید؛ از تصورا ت رنگارنگ خود گیج و پریشان نشوید. که این افکار زودگذر دوام نمی آورند. روی حقایق استوار تکیه کنید، که می تواند در روزهای پیش رو برای بسیار مفید و سودمند باشد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 30 مهر 1395

– فال روزانه در روز 30 مهر 1395 برای متولدین خرداد ماه

تا موقعی که احساسات و علایق شما به علایق اطرفیانتان مرتبط می‌شود، تمرکز کردن برای مطرح کردن خود می‌تواند شما را به مسیری درست هدایت کند. خلاقیت و سازنده بودن چیز خوبی است، اما خودشیفتگی و خود پسندی به ضررتان تمام می‌شود. شما اکنون می‌توانید چیزهایی که برایتان مهم است را با دیگران در میان بگذارید؛ فقط فراموش نکنید که ممکن است حرف‌های شما در نظر دیگران زیاد مهم نباشد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 30 مهر 1395

– فال روزانه در روز 30 مهر 1395 برای متولدین تیر ماه

شما امروز خیلی راحت رویاپردازی کرده یا توسط فردی که بهش اطمینان دارید به سمت رویاها و خیالات واهی کشیده می‌شوید. اگرچه این کار بهتان کمک می‌کند که دید مثبت تری در مورد خود داشته باشید، اما شما را از کارهای که باید امروز انجام دهید دور می‌کند. توجه کردن به جزئیات در ابتدا ممکن است برایتان مایه دلخوری و ناراحت کننده باشد. اما در هفته‌هایی که پیش رو دارید احتمالا تلاشی مضاعف لازم است.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 30 مهر 1395

– فال روزانه در روز 30 مهر 1395 برای متولدین مرداد ماه

 امروز نمی‌تواند روزی باشد که شما بخواهید از آن لذت ببرید و حتی اگر امروز برای یک مدت طولانی زیاد به یاد ماندنی نباشد، شما می‌توانید در مراحلی که جلوی روی شماست به پیشرفتی محکم و استوار دست پیدا کنید. برای سلامت ماندن بدن تان می‌توانید از رژیم غذایی مناسب استفاده کنید یا تمرینات ورزشی انجام دهید که تاثیرات بلند مدت بر بدن و سلامتی شما داشته باشد. سر و سامان دادن به زندگی، ارسال نامه‌ها یا انجام کارهای روتین و خسته کننده می‌تواند راه مفیدی برای این است که امروز را به روزی مفید وخود را به فردی عملگرا تبدیل کنید. قاطع  و استوار کار کردن امروز خوش آیندتر از این است که بهره‌وری داشته باشید اما به صورت کوتاه و پی در پی!

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 30 مهر 1395

– فال روزانه در روز 30 مهر 1395 برای متولدین شهریور ماه

در رابطه با مسائل کاریتان دچار مشکلی شده اید، به خاطر همین مشکلات از دیگران دوری می‌کنید و به انزوا رفته اید. برای این که توجه  دیگران نسبت به خودتان را منحرف کنید کارهای بسیاری را انجام می‌دهید برای مثال: تنهایی را اختیار کرده اید. اما خلوت نشینی دیگر کافی است، روابط اجتماعی تان را بهبود ببخشید و بهتر است برای حل مشکلاتتان از دیگران نیز کمک بگیرید. زیرا مشکلتان به راحتی و با  شیرینی هر چه بیشتر حل خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 30 مهر 1395

– فال روزانه در روز 30 مهر 1395 برای متولدین مهر ماه

در پشت چشم‌های شما رازهای بسیاری نهفته است که هر کسی آن را متوجه نمی‌شود. افکار شما اکنون همه جا در حال پرواز هستند،‌ اما الان سخت است که بخواهید بر روی یک کدام از موضوعاتی که به آنها فکر می‌کنید تمرکز کنید تا آن را به واقعیت تبدیل کنید. این حرف به معنی این نیست که آنها ایده‌های بدی هستند؛‌ بلکه به این معنی است که اگر بخواهید آنها را به سختی جلو ببرید زمان شما تمام خواهد شد. خوش بینی شما امروز به کمک شماخواهد آمد و شما باید قادر باشید تا دوباره به جلو حرکت کنید،‌ و شما نباید کارها را با شتابی بیش ازآنچه که در کار معمول است انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 30 مهر 1395

– فال روزانه در روز 30 مهر 1395 برای متولدین آبان ماه

شما فداکاریهای شخصی که برای روشن نگه داشتن چراغها در مسیر کاری شما لازم هستند آگاه می‌شوید. به محدودیتهایتان فکر کنید و تصمیم بگیرید که برای داشتن امنیت مالی و موفقیتهای حرفه‌ای از چه چیزی حاضرید چشم پوشی کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 30 مهر 1395

– فال روزانه در روز 30 مهر 1395 برای متولدین آذر ماه

  شما امروز خیلی ایده آل فکر می کنید و این چیز بدی نیست. حداقل فعالیت‌هایتان بر پایه ساختن جهانی بهتر شکل می گیرد. فقط مطمئن باشید آرزوهایی که دنبال می کنید قابل اجرا و کاربردی باشند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 30 مهر 1395

– فال روزانه در روز 30 مهر 1395 برای متولدین دی ماه

 امروز برای شما روز پرکار و پر مشغله ای است، به خصوص اگر دوستان و همکارانتان به شما کمک نکنند. خوشبختانه شما فرصتی دارید که اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینکه با نارضایتی در مورد شرایط جدیدتان صحبت کنید، به آنچه که در جهان شگفت انگیز مادی و معنوی تان اتفاق افتاده است شکل تازه‌ای دهید؛  این سخن به معنی این نیست که شما نیاز دارید که به دنبال ثروت بیشتری باشید، بلکه به معنی این است که شما باید به خاطر نعمتهایی که دارید شکرگزار باشید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 30 مهر 1395

– فال روزانه در روز 30 مهر 1395 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز غرق در خیال و رویا شده اید و موقعی به مشکل برمی‌خورید که نتوانید فرق بین رویا و واقعیت را تشخیص دهید. شما می‌توانید با فکر کردن در مورد زندگی ای که خودتان برگزیده اید از رویاهایتان استفاده بهینه ببرید. جزئیات تصویر ایده آلی که برای خودتان ترسیم کرده اید را تصور کنید، اما فعلا در موردش با کسی حرفی نزنید. درحالیکه پله به پله در کارتان پیشرفت می‌کنید، بر روی مقصد و نتیجه کار تمرکز کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 30 مهر 1395

– فال روزانه در روز 30 مهر 1395 برای متولدین اسفند ماه

امروز روزی همراه با رویاها و خاطرات فراموش شده می‌باشد. ممکن است شما تجربه‌ها و پنداره‌های تکراری‌ای داشته باشید که نتوانید به راحتی برای فرد دیگری توصیفشان کنید. سعی نکنید که همین الان تجربه‌های درونی‌تان را با افراد دیگر سهیم شوید. در حالیکه از تصاویر خیالی محو احساسیتان لذت می‌برید، تا جایی که لازم است با دیگران صحبت کنید. شما در روزهای بعد خواهید توانست بیشتر در موردشان صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *