فال روزانه

فال روز پنج شنبه 29 مهر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 29 مهر 1395

– فال روزانه در روز 29 مهر 1395 برای متولدین فروردین ماه

 شما به سوی تغییری شدید و هیجان انگیر پیش می‌روید، اما باوجود اینکه برای ریسک کردن آمادگی دارید، به خاطر ترس ممکن است از آن دوری کنید. شما اعتقاد دارید که همه چیز خیلی سریع اتفاق می‌افتد، تا جایی که از کنترلتان خارج است. از فراموش کردن آینده هراس نداشته باشید، چراکه شما را برای به آینده آماده می‌کند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 29 مهر 1395

– فال روزانه در روز 29 مهر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز که ارتباط خورشید و بهرام در دومین خانه شما یعنی خانه اعتماد به نفس رخ داده است و نقاط ضعفتان را برایتان روشن کرده است، شما بی‌جهت به خودتان سخت می‌گیرید. انرژی خود را ذخیره کنید که بتوانید کارهایتان را تمام کنید، در این صورت از نظر کاری احساس خوبی پیدا خواهید کرد. اگر ذهن شما با فکر کردن به اشتباهات گذشته منحرف شده است، توجه خود را روی زمان حال و کارهایی که الان می‌توانید انجام دهید متمرکز کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 29 مهر 1395

– فال روزانه در روز 29 مهر 1395 برای متولدین خرداد ماه

 شما نمی‌توانید آرام بنشینید؛ اگر خوشی و لذت در نزدیکی شما باشد وسوسه می‌شوید که به هر طریقی که شده بهش برسید. امروز آروزهای شما غیر قابل انکارند. هرقدر بیشتر میل و رغبت نشان می‌دهید، آرزوهایتان نیز بزرگتر می‌شوند. وقتی به یکی از خواسته‌هایتان می‌رسید، یک آرزوی دیگر دوباره در ذهن شما پرورانده می‌شود. اما فراموش نکنید که نباید رضایت را در دنیای بیرون از خودتان جستجو کنید. خودشناسی در متعادل کردن نیازهایتان بهتان کمک می‌کند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 29 مهر 1395

– فال روزانه در روز 29 مهر 1395 برای متولدین تیر ماه

 شما دلتان می‌خواهد که برای مدت کوتاهی همه چیز را رها کنید، اما متوجه می‌شوید نمی‌توانید به راحتی کاری کنید که این اتفاق بیفتد. بنابراین ممکن است از خودتان ناامید شوید. اما این واقعا مشکل شما نیست، صبر داشته باشید و ببینید که چگونه مسئولیتهایتان در طول این روزها کم تر می‌شود و بعد برگردید به اینکه وقت فراقتی برای خود در برنامه زندگیتان بگنجانید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 29 مهر 1395

– فال روزانه در روز 29 مهر 1395 برای متولدین مرداد ماه

 امروز، روز آگاهی شماست که ناچارید به خاطر حفظ تعادل خود از برخی چیزها عقب نشینی کنید.شاید وسط یک دعوا قرار بگیرید و ندانید که حق با کدام طرف است. اما بخواهید که با گوش دادن به هر دو طرف در آن دخالت کنید. با این وجود، اگر به این نتیجه رسیده اید که کاری نمی‌توانید بکنید از عقب نشینی کردن از دعوا نترسید و یک جای آرام و ساکت پیدا کنید تا به جای شنیدن صدای آنها بتوانید با خودتان فکر کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 29 مهر 1395

– فال روزانه در روز 29 مهر 1395 برای متولدین شهریور ماه

 شما فکر می‌کنید به آخر خط رسیده‌اید و نمی‌دانید در قدم بعدی چه کار باید بکنید. از یک طرف به خاطر دیدگاه‌های مثبت‌تان فردی مناسب برای رهبری هستید؛ از طرف دیگر در حال حاضر اصلاً دلتان نمی‌خواهد مسئولیت دیگری را قبول کنید. به خاطر داشته باشید هر تصمیمی که الان بگیرید بعداً هر وقت مجبور شدید می‌توانید فکر خود را عوض کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 29 مهر 1395

– فال روزانه در روز 29 مهر 1395 برای متولدین مهر ماه

شما برای هفته‌های متمادی روی صحنه بودید! ولی حالا زندگی شما کاملاً آماده ورود به مراحل بعدی است. شما پیش از این احساس می‌کردید انرژی تان در حال کمتر شدن است، اما هنوز هم مباحثی که مربوط به ابراز کردن احساسات می‌شود فوق العاده قدرتمند هستند. به جای اینکه در جستجوی راه‌های جدیدی برای نشان دادن خودتان و حرف زدن باشید، تجربیات به یادماندنی خود را مطرح کنید. دوباره بازگو کردن داستان‌هایی که مربوط به حوادث گذشته هستند بهتان کمک می‌کند تا احساسات‌تان را در مورد اتفاقات جدید بیان کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 29 مهر 1395

– فال روزانه در روز 29 مهر 1395 برای متولدین آبان ماه

این هفته روزهای عجیبی در پیش رو دارید و روز بروز هم عجیب تر می‌شود. ممکن است امواج شادی و شادمانی را احساس کنید که به شکل آشنایی با افراد جدید در زندگی شما بوجود می‌آیند. اما با همه کلمات زیرکانه در مورد امروز ممکن است ناامید شوید اگر نتوانید یک رابطه قلبی واقعی ایجاد کنید. داشتن مکان‌های زیادی برای رفتن خیلی هیجان انگیز است اما اجازه ندهید که باعث جلوگیری از داشتن یک رابطه متقابل مهم شود.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 29 مهر 1395

– فال روزانه در روز 29 مهر 1395 برای متولدین آذر ماه

 هم اکنون ساده‌ترین شیوه برای شما این است که سعی کنید بر برنامه‌های خود نظارت داشته باشید تا بتوانید کارهایی که افراد دیگر هم انجام می‌دهند را هم بررسی کنید و سعی کنید بر آنها هم تأثیر داشته باشید. وقتی که سخنان شما برای همکارانتان لازم‌الاجرا باشد آنها نصیحت شما را خواهند پذیرفت. اما زیاده روی هم نکنید. حتی یک قضاوت کوجک در مورد برنامه‌ریزی‌های یک فرد دیگر می‌تواند بر روی خود شما هم تأثیر مثبتی داشته باشد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 29 مهر 1395

– فال روزانه در روز 29 مهر 1395 برای متولدین دی ماه

 افرادی در محیط بیرون برای شما  نقشه‌هایی را در سر می‌پرورانند که نقشه‌های خوبی به نظر نمی‌رسد، با احتیاط بیشتری رفتار کنید زیرا ممکن است مال، سلامتی، خانواده تان یا… به نحوی آسیب ببینند. هیجانات درونی تان را کنترل کنید، هر صحبتی را در هر مکانی مطرح نسازید زیرا در غیر این صورت دشمنان زیادی را برای خودتان ترتیب خواهید داد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 29 مهر 1395

– فال روزانه در روز 29 مهر 1395 برای متولدین بهمن ماه

امروز شما در حالت و خلق خوشی و تفریح هستید و خوشبختانه بیش از آنکه فکرش را بکنید این کار راحت است.  تنها مشکل وقتی است که این نکته را کشف می‌کنید بیشتر از آنکه انتظار داشته باشیداین کار پیچیده و دشوار است. انرژی قبلی خود را برای موضوعات ساده و بی اهمیت هدر ندهید؛ فقط با نور درونی و راهنمای خود در روز پیش بروید و صبر کنید تا این دشواری‌ها بگذرند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 29 مهر 1395

– فال روزانه در روز 29 مهر 1395 برای متولدین اسفند ماه

 از یک طرف دقیقاً می‌دانید که برای رسیدن به هدف خود چه باید بکنید و از طرف دیگر ترجیح می‌دهید  یک کار دیگری انجام دهید. این دو دلی، شما را دیوانه کرده و جلوی عملی کردن آرزوی شما را می‌گیرد. شانس آوردید که بیشتر از آن چیزی که فکرش را بکنید کنترل خود را دارید، چون شادی شما نه تنها به وقایع خارجی وابسته نیست بلکه به عکس العملی که در مقابل آنها دارید بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *