پاروزنی

تاثیر ورزش پاروزنی بر بدن

از میان جمعیتی که دور دستگاه پاروزنی جمع شده اند عبور کنید و در صف بایستید تا نوبت شما شود. با استفاده از این دستگاه می توانید ۵۰ درصد بیشتر کالری بسوزانید، علاوه بر اینکه تقریبا همه عضلات بدن از سرشانه تا ساق پای شما هم تقویت می شود.

تا به حال آن را امتحان نکرده اید؟ در اینجا یکی از مربیان باشگاهی شما را خیلی راحت از سطح مبتدی به سطح پیشرفته می رساند. ابتدا درجه را بین ۳ و ۵ بگذارید و سرعت مناسب خود را انتخاب کنید. سرعت های توصیه شده را از جدول زیر انتخاب کنید.

پس از ۹ دقیقه بایستید و حرکات کششی انجام دهید تا چربی سوزی را افزایش دهید. کمی قدم بزنید و حرکت لانگ را انجام دهید و بعد دوباره برگردید و بنشینید و نیمه دوم جلسه تمرین خود را ادامه دهید. با این کار خیلی راحت یک ورزش چربی سوز فوق العاده انجام داده اید در حالیکه دوستان شما هنوز مشغول گرم کردن خود هستند وکار خود را شروع نکرده اند.

۰۷۲۷۹۵_۰۵۴۴_۲۰۲٫jpg

هنگام کار با دستگاه پارو زنی به نکات زیر توجه کنید تا نتیجه بهتری بگیرید و در عین حال دچار آسیب هم نشوید.

۰۷۲۷۹۵_۰۵۴۴_۲۰۳٫jpg

  1. انگشتان خود را خیلی راحت دور دستگیره انداخته و مچ دست را صاف نگه دارید.
  2. دستان خود را کاملا به سمت جلو کشیده و شانه های خود را رها کنید.
  3. از باسن کمی رو به جلو خم شوید و زانوها را تا جایی خم کنید که درست در بالای قوزک پا قرار بگیرند.
    ۰۷۲۷۹۵_۰۵۴۴_۲۰۴٫jpg
  4. با پای خود به دستگاه فشار آورده و پاهای خود را صاف کنید و به آرامی به سمت عقب تکیه دهید. شانه های شما همچنان رها باشد.
  5. ارنج ها را به عقب بکشید تا جاییکه دست های شما به قفسه سینه برسد.
  6. برای شروع حرکت بعدی، ابتدا دست ها را صاف کرده و دوباره زانوها را خم کنید و روی صندلی جلو

منبع: فیتامین


نویسنده مطلب:




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *