فال روزانه

فال روز سه شنبه 27 مهر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 27 مهر 1395

– فال روزانه در روز 27 مهر 1395 برای متولدین فروردین ماه

حتی اگر شما از زندگی روزمره تان راضی هم هستید، با فکر کردن و تمرکزکردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینکه بی هدف رویاپردازی کنید، در حالیکه با احتیاط افکارتان را به مسیری می‌کشانید که تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت کنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید که خودتان فکر می‌کردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی که نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 27 مهر 1395

– فال روزانه در روز 27 مهر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز زمانی که مسائل خانوادگی باعث می‌شود در موقعیتی استرس‌زا قرار بگیرید قوه تشخیص شما می‌تواند مفید واقع شود. خوشبختانه شما حالا می‌توانید برای این مشکلی که مدتها باعث ناراحتی شما شده است راه حلی بیابید. اما زمانی که شما تشخیص دادید زمان با سرعت در حال گذر است و نباید برنامه‌های خود را به تعویق بیندازید، این بحرانها کمتر و کمتر می‌شوند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 27 مهر 1395

– فال روزانه در روز 27 مهر 1395 برای متولدین خرداد ماه

شما مدتی است در فضاهای احساسی زیبا سیر می‌کنید! و حالا با ورود بهرام به هشتمین خانه تان یعنی خانه “احساسات” می‌تواند لزوم ایجاد حد و حدودی که برای رشدتان باید ایجاد کنید را به یادتان بیاورد. خوشبختانه شما به سادگی از دیدگاه‌های خود دست نمی‌کشید؛ چراکه قدرت تجزیه و تحلیل گرایانه شما خیلی قدرتمند است. تفکرات منطقی خیلی خوب هستند، اما به نحوی از آن استفاده نکنید که که از احساسات صادقانه تان دوری گزینید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 27 مهر 1395

– فال روزانه در روز 27 مهر 1395 برای متولدین تیر ماه

 شاید شما دلتان می‌خواسته که آخر هفته تعطیلات بیشتری داشته باشید، اما شما باید صبر داشته باشید وگرنه یک روز خوب را به طور کامل خراب خواهید کرد. به جای صحبت کردن در مورد اتفاقات بدی که افتاده است، به پیش آمدهای مثبت فکر کنید. به کارهایی که می‌توانید برای بهتر کردن زندگی‌تان انجام دهید فقط فکر نکنید، بلکه این کارها را همین الان انجام دهید. اگر شما از مشکلاتی که برایتان پیش آمده نکته مثبتی را بیاموزید، قادر خواهید بود که در روزهای بعدی بیشتر لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 27 مهر 1395

– فال روزانه در روز 27 مهر 1395 برای متولدین مرداد ماه

در ابتدا نقشه شما این بود که به تمام نظرات و آراء همسن و سال های خودتان گوش دهید و بعد برای موافقت و توافق میان آنها گام بردارید. شما فکر می‌کنید که ظاهر شدن و کاملا حاضر بودن میتواند برای حل اختلاف عقاید موثر و کارآمد باشد. متاسفانه شما عقیده استوار و عالی خود را به حساب نیاورده‌اید. شما می‌دانید که الان چه می‌خواهید و ممکن است بسیار مشتاق باشید که تمایل و اشتیاق خودتان را به دیگران نیز تحمیل کنید. به غریزه خود اعتماد کنید و تا زمانیکه همه نظرات خود را اعلام نکرده‌اند صبر کنید و بعد شما عقیده خود را بیان کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 27 مهر 1395

– فال روزانه در روز 27 مهر 1395 برای متولدین شهریور ماه

 با وجود اینکه شما سخت تر از همیشه کار می‌کنید، ولی پیشرفتی نمی‌کنید. اما زیاد نگران این موضوع نباشید، برای اینکه اگر شما زود تسلیم نشوید اوضاع عوض شده و به نفع شما می‌شود. همان طوری که دست کشیدن از تلاش و کوشش مطمئناً شما را از رسیدن به اهدافتان باز می‌دارد، نگرش‌های مثبت شما نیز می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 27 مهر 1395

– فال روزانه در روز 27 مهر 1395 برای متولدین مهر ماه

اگر چه ممکن است شما مایل باشید که با دوستان تان امروزتعامل دوطرفه داشته باشید، احتمالا از این روابط اجتماعی زود خسته خواهید شد چرا که به کار واقعی شما لطمه می‌زند. شما باید اکنون به تصوری که در ذهن خود از زندگی داشتید فکر کنید و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید و نگاه و چشم انداز زیبا و جادویی در تاریکی برای خودایجاد کنید. گفتن یک داستان درباره سفر احساسی خود می‌تواند برای  دیگران انگیزه‌ای باشد تا بتوانند بر ترس خود غلبه کرده و عشق را انتخاب کنند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 27 مهر 1395

– فال روزانه در روز 27 مهر 1395 برای متولدین آبان ماه

 شما تصمیم گرفته‌اید که از شهر خارج شده و یا حداقل کار ماجراجویانه‌ای انجام دهید. شما زمانی صرف کرده‌اید و برای مسافرت‌های دنباله دار به مکان‌های دور افتاده برنامه ریزی کرده‌اید. اگر تمایل داشته باشید که برای دیدن مکان‌های مذهبی به خارج از شهر بروید، ممکن است برنامه‌هایتان به هم بخورد. شما می‌توانید مطالعه را دربرنامه روزانه خود قرار داده و با این کار با روح و روان خود به سفر بروید!

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 27 مهر 1395

– فال روزانه در روز 27 مهر 1395 برای متولدین آذر ماه

شادی و نشاط شما دائم بیشتر می شود.هر روز با مهارت بیشتری تعادل خود را حفظ می کنید. اما امروز علاقه ای به انتخاب میانبرها ندارید .شما می خواهید از تجربه ی فوق العاده ای که ازکل سفرهایتان بدست آورده اید استفاده کنید حتی اگر کارتان را سخت تر کند . الان راهی برای برگشت وجود ندارد.پس مطمئن باشید که چیزی را از دست نمی دهید .

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 27 مهر 1395

– فال روزانه در روز 27 مهر 1395 برای متولدین دی ماه

شما امروز می‌توانید نسبت به وظایفتان در خانه خیلی آزادانه و بی قید رفتار کنید، اما این بدین معنی نیست که باید از انجام دانشان اجتناب کنی.  باوجود اینکه دوست دارید امروز را با تفریح کردن بگذرانید، ولی شاید مجبور شوید کارهایی که دیگران نیمه کاره رها کرده‌اند را انجام دهید. امروز اگر یکی از اطرافیان‌تان به قولی که داده است عمل نکرد تعجب نکنید. شما خودتان می‌دانید که بعضی وقتها بهتر است که به تنهایی کاری را انجام دهید!

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 27 مهر 1395

– فال روزانه در روز 27 مهر 1395 برای متولدین بهمن ماه

 خیلی برای اتان سخت است که براستراحت خود غلبه کنید.بنابراین از تکان دادن به خودتان شانه خالی می‌کنید. شاید آرزویتان این باشد که تمام لحظات را با شادی و تفریح که شما درآن  استاد هستید، بگذرانید اما خیال پردازی شما به واقعیت تبدیل نمی‌شود مگر اینکه خودتان بخواهید که کار کنید و فوراً راحت طلبی را کنار بگذارید. گرچه باید خیلی از خودتان به خاطر این کار خواهش کنید ولی به لذت وقتی که چیزی برای نشان دادن روزتان دارید می‌ارزد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 27 مهر 1395

– فال روزانه در روز 27 مهر 1395 برای متولدین اسفند ماه

 کاملاً واضح است که وقتی شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و می‌خواهید همه را با هم انجام دهید، نمی‌توانید هیچ کدام را به درستی تمام کنید. از طرف دیگر اگر شما قبل از اینکه کار بعدی تان را شروع کنید فقط بر روی تمام کردن یکی از وظایفتان تمرکز کنید، کارهای زیادی ناتمام باقی می‌مانند. اگرچه این موضوع شما را ناراحت می‌کند، ولی در حال حاضر کیفیت کارهایتان نسبت به کمیت آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *