فال روزانه

فال روز شنبه 24 مهر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 24 مهر 1395

– فال روزانه در روز 24 مهر 1395 برای متولدین فروردین ماه

هدف‌های بزرگ در سر داشتن امروز باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای شما شده است، چرا که شما قبلاً زیاد به جزئیات توجه نکرده‌اید. برای مثال اگر شما بخواهید یک خانه بسازید فقط توجه کردن به زیر بنای خانه کافی نیست. به جای اینکه وقتان را تلف کنید و انرژی‌تان را بر روی چیزهایی که دارید متمرکز کنید، چند روز دیگر هم صبر کنید و دوباره از صفر شروع کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 24 مهر 1395

– فال روزانه در روز 24 مهر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 عطارد شما را ترغیب می‌کند که تفریح را بعد از پایداری و ثبات انتخاب کنید. مطمئنا این عاقلانه ترین کاری نیست که شما بخواهید انجام دهید، این بهای زیادی برای پرداختن است، اگر قبل از اینکه تعهدات تان را انجام دهید با دوستان‌تان از زیر کار در بروید. ممکن است شما سزاوار یک روز استراحت باشید اما کمک نکردن دیگران به شما می‌تواند این روز را به یک روز ناخوشایند تبدیل کند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 24 مهر 1395

– فال روزانه در روز 24 مهر 1395 برای متولدین خرداد ماه

اگر شما خیلی نگران دوستتان هستید نباید طوری رفتار کنید که او این موضوع را بفهمد. عجیب اینکه گاهی اوقات شما به راحتی در مورد احساسهایتان صحبت می‌کنید و دیگران فکر می‌کنند که شما تا به حال هیچ وقت آنقدر صادق نبوده‌اید. اما امروز نباید این کار را بکنید، چون می‌تواند برایتان مشکل ساز بشود.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 24 مهر 1395

– فال روزانه در روز 24 مهر 1395 برای متولدین تیر ماه

شما امروز وارد مرحله جدیدی شده اید و عجیب اینکه با این شرایط احساس آشنایی می‌کنید. باوجود اینکه شما قبلا در چنین جایگاهی نبوده اید، ولی مثل اینکه در رویاهایتان قبلا چنین موقعیتی را دیده بودید. باهمه این احوال ممکن است برنامه‌های جدید شما به ثمر نرسد. اگر قرار ملاقات مهمی را از دست دادید ناراحت نشوید؛ به همین زودی می‌توانید دوباره برای این جلسه برنامه ریزی کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 24 مهر 1395

– فال روزانه در روز 24 مهر 1395 برای متولدین مرداد ماه

 ممکن است شما ایده‌های بزرگی درباره محیط اطراف خانه تان داشته باشید، اما مراحل مهم دیگری هم هستند که باید آنها را قبل از شروع کارتان پشت سر گذاشته باشید. امروز راه حل‌های آسان تر برای شما وجود ندارد، پس انتظار نداشته باشید که قبل از انجام مراحل مقدماتی کار بتوانید پروژه خود را آغاز کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 24 مهر 1395

– فال روزانه در روز 24 مهر 1395 برای متولدین شهریور ماه

 شما امروز کاملاً به خودتان اعتماد دارید، اما نمی‌توانید به راحتی دلیل این اعتماد را برای دیگران توضیح بدهید. شاید دلیلش این باشد که شما نمی‌خواهید آنها را ناراحت کنید و یا شاید هم از عکس‌العمل آنها می‌ترسید. حالا دلیلتان هرچه که باشد لازم نیست کاملاً سکوت اختیار کنید. درعوض برای امتحان بخشی از احساسات خود را ابراز کنید تا ببینید چه اتفاقی می‌افتد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 24 مهر 1395

– فال روزانه در روز 24 مهر 1395 برای متولدین مهر ماه

ممکن است شما امروز کاملا دلگرم و مطمئن باشید، اما این اعتماد به نفس بالای شما می‌تواند باعث بی دقتی شما شود. اما می‌توانید از این اشتباه جلوگیری کنید؛  برای اجتناب از خطا باید به خود  یاد آوری کنید که باید بر کارتان تمرکز کنید؛ اگر شما به این فکر کنید که همه چیز عالی شروع می‌شود، این طور نخواهد شد. اما اگر کمی فروتنی و تواضع داشته باشید،‌ امروز برایتان روزی می‌شود که نیروهای خلاقانه شما در یک سطح مفید و موثر آشکار خواهند شد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 24 مهر 1395

– فال روزانه در روز 24 مهر 1395 برای متولدین آبان ماه

هم اکنون درحالیکه شما در جستجوی راه‌هایی هستید که بتوایند شغلتان را با فرد دیگری یکی و ترکیب کنید، ممکن است رابطه‌های دوستی‌تان به مشکل بربخورد. متاسفانه شما هر چه بیشتر در این رابطه خود کند و کاو و جستجو کنید ممکن است طرف مقابلتان از شما دلزده شود. یاس و ناامیدی در دوستی شما حکمفرما خواهد شد، مگر اینکه شما قبل از اینکه برای کار خود برنامه ریزی بلند مدت کنید، قدمی به عقب بردارید و ببینید پشت سرتان چه خبر است.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 24 مهر 1395

– فال روزانه در روز 24 مهر 1395 برای متولدین آذر ماه

 برای شما آشکار کردن آنچه که در قلبتان است همیشه کار آسانی نیست، اما امروز ممکن است ریسک کرده و این کار را انجام بدهید. امکان دارد نتیجه آن چیزی که شما انتظار دارید نباشد. اگرچه این رک‌گویی شما ممکن است افراد دیگر را بترساند. صحبت کردن بیش از اندازه باعث می‌شود مسائلی را که نمی‌خواهید دیگران بدانند افشا کنید. فراموش نکنید که لازم نیست هر چیزی را که در ذهنتان می‌گذرد با دیگران در میان بگذارید. قبل از اینکه این کار را انجام دهید به عکس‌العمل اطرافیانتان هم فکر کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 24 مهر 1395

– فال روزانه در روز 24 مهر 1395 برای متولدین دی ماه

 امروز برایتان سخت است که در مسیر ثابت باقی بمانید، برای اینکه هر فکر جدیدی که از ذهن شما برمی‌خیزد می‌تواند تبدیل به یک زنجیره از توهمات تبدیل شود که شما را به یک سیر و سفر ذهنی مطلوب می‌برند. ممکن است شما توانایی گشت و گذار کردن در طی رویاهای روزانه‌تان را داشته باشید، اما اکنون شما باید واقع‌بین باشید. از یک یا دو کار تفریحی لذت ببرید، اما اجازه ندهید فکری وسواس‌ گونه نسبت به دنیای درونی‌تان تبدیل به مانعی برای شما شود.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 24 مهر 1395

– فال روزانه در روز 24 مهر 1395 برای متولدین بهمن ماه

امروز ماه در هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان قرار دارد و بهتان کمک می‌کند یک لیست از عیب و ایرادهای همسر، نامزد و یا نزدیک ترین دوستتان تهیه کنید. یا شاید هم حالا که هیچ کس نمی‌تواند در مورد نیازهایتان بهتان کمک کنید، بیش از اندازه عیب جو شده‌اید. آنقدر به دیگران سخت نگیرید؛ باور کنید مشکل اصلا از آنها نیست!! مشکل از احساسات شما و قضاوت‌تان در مورد خود است. انتقادهای تند و تیز شما که برای تجزیه و تحلیل کردن دیگران و خود به کار می‌برید به جز آزار و اذیت چیز دیگری به همراه ندارد و کمکی بهتان نمی‌کند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 24 مهر 1395

– فال روزانه در روز 24 مهر 1395 برای متولدین اسفند ماه

 امروز شما از نظر احساسی دچار تضاد شده‌اید و ممکن است در مورد اطرافیان خود تردید داشته باشید و فکر کنید که رفتار وحرکات آنها از روی تظاهر و برای منافع خودشان است. برای شما لازم است که قدری استراحت کرده و فکرخود را آزاد نگه دارید تا بتوانید واقع‌بینانه‌تر در مورد دیگران فکر کنید. در حقیقت دیگران آنطور که شما فکر می‌کنید متظاهر نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *