فال روزانه

فال روز سه شنبه 18 خرداد 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 18 خرداد 1395 ، فال سه شنبه 18 خرداد 95 ، فال واقعی

– فال روزانه در روز 18 خرداد 1395 برای متولدین فروردین ماه

ممکن است شما بدنبال عشق و یا همسر خود باشید. اما خیلی هم آسان از این افکار و احساسات خودخسته می شوید. مخصوصا اگر همیشه به دنبال تنوع باشید و آرزوی چیز جدیدی داشته باشید. به جای اینکه سعی کنید امروز همه چیز را تغییر دهید سعی کنید در روابط خود تغییر و تحولات کوچکی ایجاد کنید. حتی یک تغییر کوچک می تواند اثرات بزرگی در زندگی تان داشته باشد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 18 خرداد 1395 ، فال واقعی ، فال امروز

– فال روزانه در روز 18 خرداد 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما به خاطر عدم تواناییتان در تعادل برقرار کردن بین مسئولیتها و علاقه تان به تفریحات تابستانی به ستوه آمده اید. حتی اگر به نظر می رسد که نمی توانید بیشتر از یک انتخاب داشته باشید، شما می توانید قوانینی را خلق کنید که به واسطه آنها در حین تفریح کردن هم بتوانید شایستگی خود را نشان بدهید. اما با فکر کردن به اینکه باید در راستای این اصول حرکت کنید خودتان را محدود نکنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 18 خرداد 1395 ، فال امروز ، فال امروز من چیست؟

فال روزانه در روز 18 خرداد 1395 برای متولدین خرداد ماه

امروز ماه آتشین برج اسد با ذات معنوی شما مرتبط می شود و این ترکیب به نفع شما تمام خواهد شد. اما شما می دانید که نمی توانید زیاد از مسئولیتهایتان فرار کنید! و باید کارهایی که قول داده بودید را تحویل دهید. باوجود این کارهای شما برای افرادی که می خواهند نقش رهبر و راهنما را داشته باشند پوشیده می ماند. پس آرام تر کار کنید و در حین کار برنامه ها و کارهایتان را برای افراد دیگر توضیح دهید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 18 خرداد 1395 ، فال امروز من چیست؟ ، فال ماه تولد

فال روزانه در روز 18 خرداد 1395 برای متولدین تیر ماه

 متاسفانه دوستان و افراد دغل باز و حیله گر زیادی اطراف شما را گرفته اند، شما به خوبی از طرز صحبت کردن و رفتارشان آنها را شناسایی می کنید اما بعد از مدتی تمام سخنان شان را از یاد می برید و دوباره رابطه جدیدی را با آنها شروع می کنید. این نظر و اعتقاد شما اصلا و به هیچ وجه درست نمی باشد زیرا با این رفتار خود را از درون خرد می کنید و اطرافیان تان هیچ گاه متوجه اشتباهات شان نمی شود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 18 خرداد 1395 ، فال ماه تولد ، فال هجدهم خرداد

فال روزانه در روز 18 خرداد 1395 برای متولدین مرداد ماه

 امروز اصلاً اهمیتی ندارد که قصد و نیت شما خوب است، به خاطر اینکه مرزهایی که برای خودتان تعیین کرده اید خیلی قابل تغییر هستند، و موقعیت سختی برای شما پیش آمده است. شما محدودیتهای خودتان را می شناسید اما ممکن است که باز هم از دست دیگران عصبانی شوید. از جلو رفتن و اقدام کردن هراس نداشته باشید و به دیگران اجازه بدهید که جایگاه شما را بشناسند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 18 خرداد 1395 ، فال هجدهم خرداد ، فال روزانه

فال روزانه در روز 18 خرداد 1395 برای متولدین شهریور ماه

اگر شما امروز وقت تان را الکی تلف نکنید، می توانید به همه تعهدات خود عمل کنید. متأسفانه شما سخت کار می کنید، فقط برای اینکه بفهمید چه کارهای دیگری هم می توانستید انجام دهید. لزومی ندارد آنقدر به گذشته  خود برگردید، نگاه کردن به گذشته هیچ مشکلی را حل نمی کند. فقط باید در زمان حال حضور داشته باشید و خودتان را برای تغییراتی که در پیش رو است آماده کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 18 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال سه شنبه 18 خرداد 95

– فال روزانه در روز 18 خرداد 1395 برای متولدین مهر ماه

 زمانی که قوانین و محدودیتها به خوبی تعریف شوند شما به راحتی می توانید همان کارهایی را انجام بدهید که قصد انجام دادنش را داشته اید. اما امروزه با توجه به اینکه این مرزها تعیین نشده اند اوضاع خیلی نامرتب شده است. وقت خودتان را برای شناسایی کردن این مرزها تلف نکنید. فقط به قراردادهای اجتماعی  توجه کنید، برای اینکه این کار مطمئناً می تواند شما را از دردسر دور نگه دارد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 18 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال سه شنبه 18 خرداد 95

– فال روزانه در روز 18 خرداد 1395 برای متولدین آبان ماه

مهم نیست که امروز چقدر کار دارید- چه از نظر پروژه های کاری و چه از نظر وظایفتان نسبت به خانواده- حتماً وقتی خالی پیدا کنید، بنشینید و در مورد امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد فکر کنید. ماه هنوز در خانه یازدهم شما یعنی خانه اهداف بلند مدت قرار دارد و از شما می خواهد که ذهنتان را از سیاست های کاری دور نگه دارید. نگران هفته آینده نباشید. چه بخواهید چه نخواهید آینده فرا می رسد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 18 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال سه شنبه 18 خرداد 95

– فال روزانه در روز 18 خرداد 1395 برای متولدین آذر ماه

ماه در نشانه شما قرار گرفته است و شما را به خاطر اتفاقات بدی که افتاده است نگران کرده است. حتی اگر شما به منظور بررسی کردن کارهایی که انجام داده اید آرام تر پیش بروید، ولی باز هم احتمال اینکه تخیلاتتان را زیاد جدی نگیرید وجود دارد. چند دقیقه فکر کنید و حتی اگر نتوانستید احساسهایتان را درک کنید، خود را برای روبرو شدن با وظایف کاریتان آماده کنید. شما از چیزی فرار نخواهید کرد؛ فقط شما در حال حاضر مجبورید تجربه های امروزتان را به بعد موکول کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 18 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال سه شنبه 18 خرداد 95

– فال روزانه در روز 18 خرداد 1395 برای متولدین دی ماه

 در روزهای دیگر اگر دوست صمیمی و یا خواهر و یا برادرتان در مورد ناراحتی ها قدیمی حرفی بزند به نحوی که آن را بی ضرر و بی اهیمت جلوه دهد، شما می توانید خیلی راحت در مورد آن گفتگو کنید. اما امروز این کار می تواند خاطرات دردناک گذشته و یا آرزوهایی که از آنها ترسیده اید را زنده کند. به هر حال کلید رسیدن به خوشبختی این است که بتوانید مرز بین حال و گذشته را بشناسید. رویدادهایی که هم اکنون رخ می دهد شبیه به اتفاقاتی که در گذشته روی داده نیست.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 18 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال سه شنبه 18 خرداد 95

– فال روزانه در روز 18 خرداد 1395 برای متولدین بهمن ماه

 امروز اگر فردی درمحل کار از شما فاصله بگیرد، ممکن است ناراحت شوید، اما باید بدانید که این عمل واقعاً مربوط به شخص شما نیست. این شخص ممکن است خجالتی و یا آسیب پذیر باشد و نیاز دارد که از نظر احساسی در محیط امنی قرار بگیرد. افرادی که را که تمایل نداارد با دیگران ارتباط متقابل داشته باشند را تحت فشار قرار ندهید. فقط بدون پیش داروی و توقع داشتن از آنها بهشان اجازه بدهید که هر طور که دوست دارند رفتار کنند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 18 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال سه شنبه 18 خرداد 95

– فال روزانه در روز 18 خرداد 1395 برای متولدین اسفند ماه

امروز شما بر سر دو راهی قرار می گیرید. از یک طرف شما می خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *