فال روزانه

فال روز پنج شنبه 22 مهر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 22 مهر 1395

– فال روزانه در روز 22 مهر 1395 برای متولدین فروردین ماه

ممکن است امروز نیاز پیدا کنید که به مسائل خانوادگی‌تان توجه کنید، اگرچه این کار برایتان مشکل ساز نیست، اما می‌تواند بین شما و ارتباطات اجتماعی و حرفه‌ای دیگرتان فاصله بیندازد. به جای اینکه  به خاطر کارهایی که مجبورید انجامشان دهید اعتراض کنید، اولویت را به کارهایی بدهید که هم اکنون پیش روی شما قرار دارند و بعد به سر کار بروید. وقتی که توانستید کارهایتان را در کمترین زمان ممکن که اصلاً تصورش را هم نمی‌کردید به اتمام برسانید، شگفت‌زده خواهید شد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 22 مهر 1395

– فال روزانه در روز 22 مهر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 اگر شما دوست دارید در نوعی از منافع شراکتی سهیم شوید امروز روزی فوق‌العاده است! امروز می‌توانید توانایی‌های بزرگ تان را به شریک خود نشان دهید. قدرتمندی ماه برج قوچ به شما این توانایی را می‌دهد که بتوانید با ایمان کامل به خود ابراز وجود کنید. اما شما هنوز هم مجبورید در مقابل وسوسه‌های درونی خود مقاومت کنید، فقط در این صورت می‌توانید عرصه بازی را از آن خود سازید!

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 22 مهر 1395

– فال روزانه در روز 22 مهر 1395 برای متولدین خرداد ماه

ممکن است شما یک تعارض گرایشی – اجتنابی نسبت به نزدیک ترین دوست یا یکی از شرکای صمیمی‌خود داشته باشید. شما می‌خواهید که یک دوستی و شراکت عمیق تر و نزدیک تر داشته باشید. اما برای‌تان سخت است که شروع کنید و آسیب پذیری تان را نشان دهید. اگر همیشه از ضربه خوردن بترسید هیچ وقت در زندگی تان موفق نخواهید شد. بیان کردن احساسات بدون اینکه بخواهید به نتیجه‌ای برسید باعث می‌شود استرس از وجود تان دور شود و به شما اجازه می‌دهد که به سکوت و سکون باقی مانده در وجودتان غلبه کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 22 مهر 1395

– فال روزانه در روز 22 مهر 1395 برای متولدین تیر ماه

وقتی که دوستان ما در ظاهر حامی‌و پشتیبان شما می‌شوند، شما نیز مثل آنها می‌شوید. علاوه بر این حس خوبی نسبت به آنها پیدا می‌کنید و می‌خواهید به هر صورت که شده کمکشان را جبران کنید. اگر بتوانید از هر نوع رابطه انرژی مثبت بگیرید ترکیب خیلی خوبی ایجاد کرده اید. ولی باید کنترل رویاها وتخیلات خود را در دست داشه باشید و بببنید چگونه می‌توانید آنچه در زندگی تان اتفاق می‌افتد را بهتر کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 22 مهر 1395

– فال روزانه در روز 22 مهر 1395 برای متولدین مرداد ماه

امروز موضوع درباره چیزی نیست که می‌گویید بلکه درباره چیزی است که نمی‌گویید. روابطی متقابلی که در خانه یا محل کار دارید ممکن است بوسیله احساسات بیان نشده شما تحت تاثیر قرار گیرد. اگر هر کس از نظر احساسی شفاف و واضح بود زندگی خیلی راحت تر می‌شد اما اکنون نگهداری اسرار فقط می‌تواند به فشار روحی و استرس شما بیفزاید. ممکن است احساس کنید که هیچ راه حلی وجود ندارد اما خشنودی و رضایت شما بیشتر از اینکه غیر قابل دسترس باشد به تاخیر افتاده است.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 22 مهر 1395

– فال روزانه در روز 22 مهر 1395 برای متولدین شهریور ماه

امروز میزان عصبانیت شما بیشتر می‌شود، چراکه در فکر انجام دادن کار غیر معمول و عجیب غریبی هستید و این موضوع شما را می‌ترساند. باتوجه به همکاری اورانوس و عطارد شما از یکنواختی‌های روزمره نیز فرار می‌کنید.  فراموش نکنید که باید به افراد دیگر هم بگویید که چه کاری می‌خواهید انجام دهید. اگر این کار را نکنید شانس موفقیتتان کمتر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 22 مهر 1395

– فال روزانه در روز 22 مهر 1395 برای متولدین مهر ماه

دیگران ممکن است امروز شما را به عنوان یک راهنما و مشاور ببینند، به خاطر اینکه به نظر می‌رسد که شما هوش و استعداد خوبی دارید و پاهایتان استوار به زمین متصل هستند. خوشبختانه، شما آماده یک مبارزه و رقابت هستید، و نباید این فرصتی را که برای نشان دادن توانایی که برای مشخص کردن اختیارات تان دارید را از دست بدهید. اگر چه این زمان بسیار جدی و مهمی‌است، اما سعی کنید خلق و خوی شاداب و بانشاط خود را از دست ندهید. شما می‌توانید در حالیکه زمان خوبی دارید همچنان موثر و مفید واقع شوید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 22 مهر 1395

– فال روزانه در روز 22 مهر 1395 برای متولدین آبان ماه

شما فرصت رشد کردن در امری را داری که شما را فراتر از محدودیتهای خود خواسته خودت دام می‌اندازد. وقتی که خورشید به سمت نشان‌های یکی از ماهها حرکت می‌کند، به طور طبیعی با نشانه ماه شما هماهنگ می‌شود. حتی اگر نمی‌توانید مسافرتی حقیقی داشته باشید، حداقل در ذهنت به جاهایی که می‌خواهی سفر کن. به منظور بهتر ساختن زمان حال از عقاید جدید استقبال کنید، فلسفه‌های دیگر را یاد بگیرید و در مورد علوم متافزیک مطالعه کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 22 مهر 1395

– فال روزانه در روز 22 مهر 1395 برای متولدین آذر ماه

امروز شاید دوست نداشته باشید با آرامش و به همان روشی که قبلاً کارهایتان را انجام می‌دادید کار کنید. شما دوست دارید کار جدیدی بکنید، اما نمی دانید چه روشی بهترین روش است. پس نظر همکارانتان را هم بپرسید، به خاطر اینکه افراد دیگر از زاویه دید دیگری به کار شما نگاه می‌کنند. اینک حتی تغییرات کوچک در روش کاری و اصلاح کردن نگرشتان، می‌تواند به اندازه کافی رضایت خاطر شما را فراهم آورد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 22 مهر 1395

– فال روزانه در روز 22 مهر 1395 برای متولدین دی ماه

امروز تصمیم گیری زیاد برایتان ساده نیست، چرا که بیشتر تمایل دارید قبل از اینکه به طور یک جانبه دست به عمل بزنید از احساسات افراد دیگر هم آگاه شوید. البته منظورمان این نیست که شما نسبت به آرزوهای خود بی توجه هستید؛ بلکه فقط در مورد اینکه زمان بندی تان ایده آل هست یا نه مطمئن نیستید. حتی اگر همه چیز در ظاهر خیلی عالی نباشد، درهای شانس و اقبال شما تا مدتی بسته خواهد ماند. پس مدتی صبر کنید تا بفهمید که چه کار می‌خواهید بکنید و بعد با فرض اینکه کارتان پیش خواهد رفت با برنامه‌هایتان پیش بروید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 22 مهر 1395

– فال روزانه در روز 22 مهر 1395 برای متولدین بهمن ماه

امروز تمایلات شما بوسیله ورود ماه به پنجمین خانه از “عشق” شما برانگیخته شده است. اما این اتفاق فقط در رابطه با عشق نمی افتد؛ بلکه شما راه های زیادی پیدا می کنید تا از اسرار دل تان سخن بگویید. به خودتان قول دهید که هرچه در دل دارید را بدون ترس از قضاوت دیگران و یا پاداش بگویید. این کار را فقط برای لذت خود انجام دهید و نه به هیچ دلیل دیگری!

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 22 مهر 1395

– فال روزانه در روز 22 مهر 1395 برای متولدین اسفند ماه

ممکن است شما امروز احساس کنید به یک توپ بیلیارد تبدیل شده اید چرا که تجربه ای را به خاطر موقعیت دیگری خراب اید. شاید دوست نداشته باشید که برنامه ها و نقشه هایتان را برای کسی توضیح دهید. در عوض، باید تغییرات برنامه کار خود را برای خود تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید خود را با تغییرات محیط تطبیق دهید. بگذارید این اتفاقات خوشایند یک روز دشوار را برای شما به یک روز پر از هیجان تبدیل کنند و شما را غافلگیر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *