فال روزانه

فال روز چهارشنبه 21 مهر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 21 مهر 1395

– فال روزانه در روز 21 مهر 1395 برای متولدین فروردین ماه

اینکه ماه برج جوزای دمدمی‌ مزاج تمام احساسات شما را کنار می‌زند اصلا اهمیتی ندارد! گزینشی عمل کردن در مورد دلایل و فاکتورهایتان امر خیلی مهمی است؛ چرا که درگیر کردن خودتان در گروه‌های خیلی زیاد از مردم می‌تواند انرژی خیلی زیادی ازتان بگیرد. آنچه که اهمیت دارد این است که شما می‌خواهید مادامی‌ که تاثیر و نفوذی که می‌خواستید را ایجاد نکردید، سفت و سخت به وظایفتان بچسبید!

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 21 مهر 1395

– فال روزانه در روز 21 مهر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 اکنون به جای اینکه روی مسائل احساسی شخصی تان فوکوس کنید، از بخشی از توانائیهایتان بهره بگیرید که درگیر یک مسأله اجتماعی شوید. از درمیان گذاشتن احساسات واقعی تان با دیگران هراس نداشته باشید، برای اینکه احساسات شما واضح و روشن هستند و بینش شما نیز قوی می باشد. امروز حتی اگر شخصی را ناراحت کردید، به عقب برنگردید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 21 مهر 1395

– فال روزانه در روز 21 مهر 1395 برای متولدین خرداد ماه

امروز شما در موقعیت دشواری قرار می‌گیرید و نمی‌دانید پیشنهاد تازه ای که بهتان شده را قبول کنید یا نه؟! ممکن است این پیشنهاد با برنامه‌های قبلی شما هماهنگ نشود. اما بهتر است فقط به این دلیل به پیشنهاد جواب منفی نداده و خیلی خوب در مورد آن فکر کنید. ذهن خودتان را محدود نکنید، چراکه هر نوع اطلاعات جدید ممکن است حقیقتی باشد که خیلی چیزها را تغییر دهد. پس قبل از اینکه جواب نهایی بدهید تمام گزینه ها را بررسی کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 21 مهر 1395

– فال روزانه در روز 21 مهر 1395 برای متولدین تیر ماه

 امرور قبل از بررسی کردن فرضیه‌های خود زود و با عجله تصمیم‌گیری نکنید. شما درگیر خیالات خود هستید، اما اگر زمان بیشتری را به صحبت کردن با دیگران اختصاص دهید، می‌توانید ایده‌های خود را با وارد شدن به بحثهای شگفتی که از نظر تنوع موضوع بسیار گیرا می‌باشند، ارتقا بدهید. به یاد داشته باشید که ممکن است اطلاعات مهم با صدای خیلی بلند بیان نشوند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 21 مهر 1395

– فال روزانه در روز 21 مهر 1395 برای متولدین مرداد ماه

امروز شاید دوست داشتنی ترین فرد در تمام زندگی تان برای شما تبدیل به فردی عادی شود. درست وقتی که شما خیلی خوب او را شناختید، نظریات عاطفی تان یکباره تغییر می‌کند و فرضیه‌های غلط به ذهنتان راه پیدا می‌کند. هم اکنون شما روابط دوستانه خیلی خوبی دارید. قبل از تصمیم گیری‌های بزرگ و قبل از اینکه پشیمان شوید به خودتان زمانی کافی داده تا خوب فکر کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 21 مهر 1395

– فال روزانه در روز 21 مهر 1395 برای متولدین شهریور ماه

تعلق خاطر شما به سنت امروز در زمینه کاری می‌تواند باعث موفقیت شما بشود. درک کردن این موضوع که یک سابقه بد چگونه می‌تواند مانع شما بشود، شما را قادر خواهد کرد که بتوانید با استعدادهایتان بر شرایط دشوار چیره بشوید. به دلیل توجه کردن به خود از روشی که درپیش گرفته‌اید خارج نشوید. اکنون برای شما زمانی است که عضوی از یک گروه باشید نه الزاماً یک راهنما.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 21 مهر 1395

– فال روزانه در روز 21 مهر 1395 برای متولدین مهر ماه

شما در رابطه باآینده خود ذهنی خالی از هر گونه پیش داوری و قضاوت دارید با این حال نمی‌دانید جریان باد شما را به کجا می‌برد. دیدگاه شما  در رابطه با گذشته کاملا برعکس آینده است و آن قدرها در رابطه با آن آسان گیر نیستید. نظرات و تمایلات محکم و نیرومند شما براساس تاریخ شخص شما طرح ریزی می‌شود. مخصوصا اگر هیچ داستانی در رابطه با دوران کودکی خود نگویید. نگاه کردن به گذشته یک تمرین رها سازی است تازمانیکه تلاش نکنید تا حقایق را دوباره بنویسید تا تصورات تان را تقویت کند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 21 مهر 1395

– فال روزانه در روز 21 مهر 1395 برای متولدین آبان ماه

شما اصلاً نمی توانید از دست مشکلات و مسائل عاطفی فرار کنید؛ این مشکلات هرجا که بروید مثل سگی که پای آدم را گاز می‌گیرد دنبالتان هستند!! اما اگر شما بخواهید مشکلات عاطفی که مربوط به گذشته هستند را حل نشده رها کنید، مطمئناً این گاز!! به شما صدمه می‌زند. با قبول کردن جایگاه خود در زندگی نقطه ضعفهای خود را بپذیرید، اما سعی نکنید با بازنگری کردن گذشته خود بینش جدیدتان را تغییر دهید. در عوض آینده خود را رقم بزنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 21 مهر 1395

– فال روزانه در روز 21 مهر 1395 برای متولدین آذر ماه

 شما امروز می‌توانید از آمیزه جادویی بینش خلاقانه و آرزوهای دنیوی‌ات استفاده کنی. اگرچه شما لزوماً آدم تنبلی نیستی، ولی نمی‌خواهی برای رسیدن به هدفهایت تلاش بیشتری بکنی. اکنون برای اینکه یک پروژه جدید را تقبل کنی فرصت مناسبی است. هر تصمیمی که بگیری تعهدی برایت به وجود می‌آورد که باعث می‌شود روی مهمترین مسائل تمرکز کنی.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 21 مهر 1395

– فال روزانه در روز 21 مهر 1395 برای متولدین دی ماه

ادراک و احساس شما ممکن است اکنون بسیار دقیق باشد، اما این به معنی این نیست که شما می‌توانید بر پایه  استنتاج و نتیجه گیری‌های خود عمل کنید، مشکل اینجاست که شما می‌توانید عیب و ایرادها را ببینید،‌ هم در خودتان و هم در دیگران، بهتر از این که بتوانید ببینید چه چیزی درست است. اما امروز مشاهدات شما ممکن است آن طور که فکر می‌کنید متعادل نباشند. یک سیاست زیرکانه می‌تواند ادامه گر یک مشاهده باشد،‌ اما قبل از اینکه هر نوع تصمیمی بگیرید چند روزی صبر کنید و بگذارید امور بهتر به نظر برسند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 21 مهر 1395

– فال روزانه در روز 21 مهر 1395 برای متولدین بهمن ماه

مذاکره کردن با نهادها و یا سازمان‌های مالی ممکن است استرس‌های غیرلازمی را در زندگی تان به همراه داشته باشد، اما به این راحتی نمی‌توانید از این مذاکرات دوری کنید. شما نباید کارهای خود را به تاخیر بیندازید، اگر کارهای مالی دارید که باید بهشان بپردازید، تا دیر نشده آنها را شروع کنید. فراموش نکنید این جور کارها حتما نباید کارهای جالبی باشند! باوجود این مدیریت کردن مسائل مالی و بدهی‌هایتان می‌تواند احساس آسایش و امنیت شما را بیشتر کرده و آسوده خاطرتان کند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 21 مهر 1395

– فال روزانه در روز 21 مهر 1395 برای متولدین اسفند ماه

امروز ماه دردوازدهمین خانه‌تان یعنی خانه خودآگاهی معنوی قرار دارد و شما هم وقت و فرصت کافی برای فکرکردن و تعمق کردن در مسائل معنوی را دارید. اما این موضوع ربطی به حوادث اجتماعی و یا نمایش‌های متملقانه ندارد. راه‌های خیلی زیادی برای نیایش کردن وجود دارد. راهی را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *