فال روزانه

فال روز سه شنبه 20 مهر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 20 مهر 1395

فال روزانه در روز 20 مهر 1395 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز می توانید به سرعت حرکت کنید و ناگهان در حال حرکت، می بینید که باید از راهی که رفته اید، عقب نشینی کنید. متاسفانه، این نوع از حقایق تغییر یافته برای کار شما مناسب نیستند، حتی اگر شما را قادر سازند که با مشغولیت های ذهنی خود را سرگرم کنید. به هر حال، بهتر است که الان کمتر به دنبال کار و فعالیت باشید و سعی کنید کمتر زیرک و چابک باشید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 20 مهر 1395

فال روزانه در روز 20 مهر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

اکنون زمان آن است که گام های خود را در زندگی آهسته کنید. به جای نگران بودن درباره اینکه چگونه به چیزهایی که نیاز دارید برسید، مطمئن شوید که کاری که امروز انجام داده اید آن طور که به نظر می رسد مهم و حیاتی بوده است. شکی نیست که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، اما برنامه ریزی کردن برای آینده و استراحت ممکن است اکنون مهمتر از این است که خودتان را خسته کنید. انرژی خود را برای زمانی ذخیره کنید که واقعا به آن نیاز پیدا می کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 20 مهر 1395

فال روزانه در روز 20 مهر 1395 برای متولدین خرداد ماه

 ستاره حاکم شما یعنی بهرام قلمرو وسیع تری را امروز به کیوان واگذار می کند و ستاره جنگجو تبدیل به ستاره مسالمت آمیز می شود. شما توانایی بسیار زیادی برای سازماندهی اطلاعات پیچیده و ترغیب مردم به انجام وظایف مشخص دارید که برای یک کار منظم آنها را به هم پیوند می دهد. برای رهبری و گرفتن زمام امور، آنها را چنگ بزنید و به حال خود رها نکنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 20 مهر 1395

فال روزانه در روز 20 مهر 1395 برای متولدین تیر ماه

در این روزهای تعطیل ممکن است برایتان کمی درگیری و اختلاف بوجود آید چرا که کسی که همواره برای تان دردسر ایجاد می کرد این روزها دوباره سر راه شما قرار می گیرد و به نظر می رسد که برایتان مشکل ساز خواهد شد. اما  این قضیه واقعا اتفاق نخواهد افتاد چرا که امتحانی بیش نیست. وظیفه خود را برای حل این بحران انجام دهید ، حتی اگر نمی خواهید که احساسات خود را برای دیگری بیان کنید. چرا به کسی نمی گویید که واکنشی که در قبال یکی از دوستان یا اعضای خانواده تان نشان داده اید به چه علت بوده که این می تواند موضوع را تا حدی روشن و قابل درک کند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 20 مهر 1395

فال روزانه در روز 20 مهر 1395 برای متولدین مرداد ماه

امروز صبر شما تمام شده است. مشکلی که به وجود آمده به نظر خیلی راحت هم حل می شود، اما این راه حل هنوز به فکرتان نرسیده است. اما امروز این کار برایتان سخت تر هم شده است، چون که شما فکر می کنید دیگران شما را همان گونه که واقعاً هستید نمی خواهند و به خاطر همین نمی توانید با خودتان صادق باشید. حتی اگر نا امید هم شده باشید، لزومی ندارد بیخودی ریسک کنید، چراکه زمان کافی ندارید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 20 مهر 1395

فال روزانه در روز 20 مهر 1395 برای متولدین شهریور ماه

امروز شما سعی می کنید مخالفت خود را ابراز کنید، اما این مخالفت شما در جهت تصمیم گیری در خصوص محدودیت های خودتان است نه چیز دیگری. شما حرف ها و ایده های زیادی دارید، اما نمی توانید به راحتی بر افکار منفی و و ناامیدی که افکار تان را تحت تاثیر قرار داده است غلبه کنید. سخت تر کار کردن چیزی نیست که بهتان کمک کند، شما هم اکنون به کمی پایداری، ثبات قدم و افکار مثبت نیاز دارید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 20 مهر 1395

– فال روزانه در روز 20 مهر 1395 برای متولدین مهر ماه

شما امروز به راحتی می توانید از احساسات خود آگاه شوید، برای اینکه شما در حالی که از صحبت کردن دست کشیده اید، به جای جنگ و دعوا کردن بر سر عواطفتان نسبت به آنها منطقی فکر می کنید. در این صورت شما می توانید هردو جهان خود را به بهترین شکل بسازید؛ در حالی که مسائل عاطفی قدرتمندی را تجربه می کنید، می توانید میزان حساسیت خود را نیز ثابت کنید. اگر شما در مورد آنها صحبت کنید، باز هم می توانید نسبت به آنها کمی بی اعتناتر شوید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 20 مهر 1395

– فال روزانه در روز 20 مهر 1395 برای متولدین آبان ماه

شما ارتباط زیاد بین توانایی های بشری و کارهایی که انجام می دهیم را درک کرده اید. هم اکنون رویاهای شما کاملاً زنده هستند، و وقتی به واقعیت تبدیل می شوند وضوحشان نیز بیشتر می شود. به جای اینکه وقتتان را صرف فکر کردن به اتفاقات بدی که در زندگی و در خانواده تان افتاده است بکنید، بر روی کارهایی که می توانید انجام دهید تمرکز کنید. و به  جای اینکه تلاش کنید چیزهایی که قابل تغییر نیستند را تغییر بدهند، چیزهایی را که می توانید اصلاح کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 20 مهر 1395

– فال روزانه در روز 20 مهر 1395 برای متولدین آذر ماه

به جای اینکه با تصمیمات تزلزل ناپذیر خود نظر دیگران را جلب کنید — کاری که شما اغلب خوب از عهده اش بر می آیید– در روش کارتان تغییری ایجاد کنید. شاید این کار برای شما مفید باشد و باعث شود مدتی را با آرامش سپری کنید. اگر شما از این روش جدید ناراضی بودید، آن وقت می توانید روشتان را تغییر دهید. اما اگر شما مسیری را که برگزیده اید دوست داشتید، می توانید شادمانه به راهتان ادامه بدهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 20 مهر 1395

– فال روزانه در روز 20 مهر 1395 برای متولدین دی ماه

شما امروز برای انجام دادن وظایفتان چندین راه در پیش رو دارید و اگرچه این راهها اختیارات زیادی را به شما می دهند، اما شرایط کار کردن برای شما سخت تر می شود. اگر یک راه وجود داشته باشد که به وضوح از بقیه مهم تر باشد، برای شما ساده تر است، اما تا موقعی شما واقعاً کارتان را شروع نکرده اید توضیح دادن اینکه چه مراحلی باید طی شود، کار سختی است. سعی نکنید که از آن سر دربیاورید. فقط تا جایی که لازم است خودتان را با آن تطبیق بدهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 20 مهر 1395

– فال روزانه در روز 20 مهر 1395 برای متولدین بهمن ماه

 به نظر می رسد که شما نسبت به قبل نافرمان تر شده اید، برای اینکه شما نمی توانید به درستی منظور خود را بیان کنید. شما قادر هستید در مورد مسائلی صحبت کنید که به شما ربطی ندارند، بنابراین ممکن است نتوانید آنها را سانسور کنید. متأسفانه ممکن است دیگران منظور شما را به درستی متوجه نشوند، بنابراین باید روش خود را تغییر داده و عقیده های متفاوت را بپذیرید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 20 مهر 1395

– فال روزانه در روز 20 مهر 1395 برای متولدین اسفند ماه

رئیس شما بهتان مسئولیتی را واگذار می کند که باب میلتان نیست، بنابراین دنبال کردن آن و تمام کردنش طبق برنامه برای شما کار راحتی نیست. شما وقتی مجبور می شوید سخت کار کرده و کاری را به موقع تمام کنید، قابلیتهایی را دارا هستید که می توانید ازشان استفاده کنید. اما وقتی فکر می کنید فقط وقتتان را تلف کرده اید، خیلی زود خسته می شوید. متاسفانه امروز شما برای ثابت نگه داشتن بعضی چیزها بیهوده تلاش می کنید، خصوصا اگر به همه جا نگاه کنید به جز جایی که ایستاده اید و کاری را انجام دهید! پس روی برنامه های بلند مدتتان تمرکز نکنید و  سعی کنید پله پله جلو بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *